Eikö kaaharia saada vaikka aidattua autoineen johonkin,on auramiesten mukava aurailla kun tienviitat uhalla katkotaan.Missä vanhemoien vastuu kun ei osata kouluttaa jälkikasvuaan.
Teiden ritari
35
1831
Vastaukset
- Anonyymi
Millä autolla kaahailee.
- Anonyymi
Eiköhän tämä ole käyty läpi jo facebook keskusteluissa
- Anonyymi
Mistä ovat kateellisia.... bemaristako....
- Anonyymi
Munanjatkeesta kateellisia, sain makoisat naurut...
Sopivasti vastaan kaahaa niin vanhus ottaa iskua ja kilkkaa bemmin metsään.
21 vuotias kosla ei juuri pikkukolhuista välitä jos törmäys tulee, lunastukseen menee ja ostan sitten uuden vanhan auton.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
21 vuotias kosla ei juuri pikkukolhuista välitä jos törmäys tulee, lunastukseen menee ja ostan sitten uuden vanhan auton..Missä päin tämä kaahari kaahailee, kun jälkiä näyttäs olevan joka paikassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin tämä kaahari kaahailee, kun jälkiä näyttäs olevan joka paikassa
Voisitko uhooja kertoo missä jälkiä ja mitä,oma polkusi vai.......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
21 vuotias kosla ei juuri pikkukolhuista välitä jos törmäys tulee, lunastukseen menee ja ostan sitten uuden vanhan auton..Kokeile piruuttas, saattaahan siinä kilkata joku muu jotakin muutakin kuin sinä bemaria😂😂
- Anonyymi
Eikö ole enään ihmisillä muuta tekemistä kun kytätä kenen renkaat sutivat ja äkkiä rekkari ylös Poliisia soittamaan. Tai someen ilmoittelemaan.
Monesti nämä ilmoittajat/kommentoijat ajelevat itse baarista pikku hönössä kotia harvase ilta.- Anonyymi
Juuri näin,täällä huudellaan mut ei rassut uskalla nimiään julkaista..........
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin,täällä huudellaan mut ei rassut uskalla nimiään julkaista..........
Onko kaahari itse nimessä ilmottanu
- Anonyymi
Taitaa jotkut voida kirjan julkasta rattijuoppo seikkailuistaan saati muista toilailuistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa jotkut voida kirjan julkasta rattijuoppo seikkailuistaan saati muista toilailuistaan.
En kyllä enää ihmettele että polvijärvi on ajettu alas, mummot ja papat ja työttömät solvaa toisiaan ja kyttäävät toisten menemisiä,muutin 20 vuotta sitten sieltä pois mutta ei silloin toisista juoruttu tai nenä oli kaverilla kipee sen jälkeen,kateellisten ja työttömien juttuja nämä auttamattomasti ovat kun seurailee näitä huhuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä enää ihmettele että polvijärvi on ajettu alas, mummot ja papat ja työttömät solvaa toisiaan ja kyttäävät toisten menemisiä,muutin 20 vuotta sitten sieltä pois mutta ei silloin toisista juoruttu tai nenä oli kaverilla kipee sen jälkeen,kateellisten ja työttömien juttuja nämä auttamattomasti ovat kun seurailee näitä huhuja.
Onko muka ikinä ollu töissä,kyllä se hetki saa hymyn huulille kun joku tekee ihan julkisesti idiootin itsestään,tavalla tai toisella.
Sekin suoritus kun itse ei edes ymmärrä sitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko muka ikinä ollu töissä,kyllä se hetki saa hymyn huulille kun joku tekee ihan julkisesti idiootin itsestään,tavalla tai toisella.
Sekin suoritus kun itse ei edes ymmärrä sitä.Joo,nämä 2 vellosta ja heidän 2 velipuolta aivokasvaimesta selvinneen osittain isänsä säestämänä kirjoittelee juttujaan,lapset heillä kerjää naapureilta ruokaa ym, jota eivät kotona saa,kylän pahimmat juoruilijat ja vasikat ,olevinaan ovat jotain mutta ovatkin täysi nolla ja aina kyttäävät toisten tekemiset,hyvä näin et juoruilijat saatiin selville.......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo,nämä 2 vellosta ja heidän 2 velipuolta aivokasvaimesta selvinneen osittain isänsä säestämänä kirjoittelee juttujaan,lapset heillä kerjää naapureilta ruokaa ym, jota eivät kotona saa,kylän pahimmat juoruilijat ja vasikat ,olevinaan ovat jotain mutta ovatkin täysi nolla ja aina kyttäävät toisten tekemiset,hyvä näin et juoruilijat saatiin selville.......
Minä muistan myös tämän kun naapurissa asuin,lapset pienenä mummolasta mummolaan,isä yritti taloa rakentaa mutta ei saanut valmiiksi kun ero tuli ,äiti yritti lomautuksilla käydä mutta oliko hänelläkin muuta tehtävää,isä joi eron jälkeen kesken jääneen talon ja lapset oli milloin missäkin hoitokodissa,oliko silloin jo isällä päässä huolen aihetta,,nähtävästi lapsista nyt tullut isä kaltaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä muistan myös tämän kun naapurissa asuin,lapset pienenä mummolasta mummolaan,isä yritti taloa rakentaa mutta ei saanut valmiiksi kun ero tuli ,äiti yritti lomautuksilla käydä mutta oliko hänelläkin muuta tehtävää,isä joi eron jälkeen kesken jääneen talon ja lapset oli milloin missäkin hoitokodissa,oliko silloin jo isällä päässä huolen aihetta,,nähtävästi lapsista nyt tullut isä kaltaisia.
Hienosti kuvastaa langan aloitusta:)
- Anonyymi
Jippii! Pitäkää ihmiset hatuistanne kiinni, lahtolahdessa ollaan taas näemmä hapanta ottamassa, joten sekoilu alkakoon!
- Anonyymi
Polvijärvi on kateellisia täynnä,teki mitä teki niin aina joku sosialisti vinkuu😂😂
- Anonyymi
Taitaa nyt olla toisinpäin😄
- Anonyymi
Tesla is best
- Anonyymi
Mikäli mulla sattuu olemaan haulikko völjyssä silloin jysähtää ja katsotaan eikö kaahailu ainakin hetkellisesti lopu..
- Anonyymi
Ilmotus tehty,ei sulla haulikko enää kauan ole.
- Anonyymi
Höpö höpö
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253584- 2553532
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3881247Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007