Huvittaa lööpien jutut kylpylässä harrastetusta seksistä.
Emännän kanssa nuorempana harrastettiin höyrysaunassa Kuusamossa kolmen kimppa.
Rauhalahti poreammeessa ja höyrysaunassa.
Vielä parissa muussa. Aivan yleistä kerran Kuopiossa Pakistanilainen poika runkkasi komiaa kaluaan emännän vieressä. Mä samalla pidin etusormea klitalla.
Se on arkea saunoissa.
Kylpyläsex
15
1005
Vastaukset
- Anonyymi
Otin minäkin saunan höyryssä suihin.
Kivasti kiihotti miehiä jotka katsoivat.
No oli siellä Outokummusta toinenkin vaalea rouva vähä näpläsivät miehensä kanssa.
Ihan kivoja yhteiset saunan höyryt.
Miksi ei voitas okuun kin tehdä höyrysauna- Anonyymi
Juu tai yhteiset salasauna
- Anonyymi
Saunassa v..tu viilenee, saunassa sammuu tappi.
- Anonyymi
Kokkeilin minäki kerran saunasa emäntää naija. Takkaapäin. Ei siittä mittään tullu, pumppu vain meni ylikierroksille. Piti lopetaa kesken ja sitte saunan jäläkeen kamarisa hoitaa homma paremmalla menestyksellä.
- Anonyymi
Ei aina voi onnistua. Ei edes joka kerta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei aina voi onnistua. Ei edes joka kerta.
Sama vika Rahikaisella
- Anonyymi
Nuorena poikamiehenä tuli naiduksi saunassa, uimahallissa, järvessä, autossa... Aina otti eteen ja oli oikea aika ja paikka. Kohteiden ikä vaihteli 14-25 ikävuoden välillä..
Nykyään yli kuuskymppisenä jää useimmiten ajatuksen asteelle, joskus harvoin mummeli saa maistaa nakkia.. - Anonyymi
70 v ja nuorempi vaimo.
Hyvin saa seisomaan emännyys tyytyväinen - Anonyymi
Hyvin Järki seisoo kun 70 ja ottana nuoremman vaimon😊
- Anonyymi
Sauna seksiä.. Oltiin mökillä saunassa.
Emännältä putos saippua lauteitten alle.
Kurkotti sitä no silloin sai meidän Iltatähti alkunsa.. Seisoi hyvin olin 43💪😂😂- Anonyymi
Onneksi olkoon. Meidän Iltatähti sai virikkeen emännän työkaverista. Oli ihastunut siihen ja kiimasena läksi kierojalle lähtiessä nain takaa kun oli niin villinä pimpura... Siitä iti
- Anonyymi
Minä haluaisin tietää, miltä naisesta tuntuu, kun "lämpiöön" paksuhko "jööti" työnnetään takaapäin pohjaan saakka? Olen muutaman kerran yrittänyt huonolla menestyksellä.
- Anonyymi
Miltä se nyt tuntuu? Syvälle menee ja hyvvee tekköö. Paraassa tappauksessa kuuluupi pikkulinnun laulu taivaasta. Tuntemus eiku paranee, jos "peräkammari" suapi vielä "roiskerasvauksen" piälle piätteeksi.
- Anonyymi
Kerran näin kun takaa lämpiöön työnnettiin jossain Lähtevän Palosuo korvessa.
Olin karhunjälkiä kattoo suon harjulla.
Vaimo jalat suorin kämmenet maassa pyllisti mies takaa pisti. Äänestä päättäin ei pahaa tehnyt🤭
Vieraissa olivat. - Anonyymi
Mä näin kerran kun autossa mönkivät keretintiellä.. Valtion virastotalokin joskus nainti paikka salapareilla
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336244- 345743
- 293234
- 452600
- 342564
- 152218
- 372148
- 161856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401759En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727