Onko teille jollekkin jaettu tällä viikolla postia? Maanantai ja keskiviikko piti olla jakopäivät, mutta ei ole postia tullut. Lisäksi ei ole näkynyt edes jakajaa sillä moponsa kanssa liikkuvan.
Postinjako ongelma?
11
252
Vastaukset
- Anonyymi
Posti jaetaan keskustassa jokapäivä joten ei mitään valittamista ole. Ymmärrän teitä ketkä asutte jossain korvessa niin postilla on sinne hyvin vaikea jakaa postia.
- Anonyymi
Karvetti ei ole korpea ja kyllä tänne pitäisi posti jakaa silloin kun jakopäivät on, mutta ei vaan ole jaettu tällä viikolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karvetti ei ole korpea ja kyllä tänne pitäisi posti jakaa silloin kun jakopäivät on, mutta ei vaan ole jaettu tällä viikolla.
Karvetin ja Tammiston alue on kuulemma vaikeasti tavaoitettavissa. Aika outoa tälläinen todellakin.
- Anonyymi
Juu välilä tuntuu jakelussa olevan viivettä.
- Anonyymi
Postin säästötoimet alkavat olla jo niin rajuja että edes vuoropäiväjakelu ei enää toimi.
- Anonyymi
Joo, säästävät ihan liikaa ja se näkyy kyllä valitettavasti postinjako ongelmissa.
- Anonyymi
Mä olen siirtänyt postin kokonaan nettiin niin eipä tarvi huolehtia siitä että posti olisi myöhässä tai hukkaisi jonkun tärkeän kirjeen.
- Anonyymi
Nettiin? Mitä tarkoitat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nettiin? Mitä tarkoitat?
Oletko koskaan kuullu nettipostista eli palvelu johon saat kaikki kirjeet suoraan luettavaksi ilman että joudun kantamaan huolta perilletulosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko koskaan kuullu nettipostista eli palvelu johon saat kaikki kirjeet suoraan luettavaksi ilman että joudun kantamaan huolta perilletulosta.
Nettiposti on joo hyvä kirjeitä ajatellen, mutta aikaukausilehtiä jos tilaa niin ei kiva ollenkaan kun et pysty lukemaan sitten niitä muutoin kuin vain netissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nettiposti on joo hyvä kirjeitä ajatellen, mutta aikaukausilehtiä jos tilaa niin ei kiva ollenkaan kun et pysty lukemaan sitten niitä muutoin kuin vain netissä.
paperisena kun lukee niin silmät rasittuvat paljon vähemmän. Näkökin pysyy paremmassa kunnossa. paperiuversiota lukiessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274487Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4591327Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358981- 77893
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59820
- 228794
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57697Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.42689