Kaupungilla kerrotaan, että neljä vuotta valtuuston kokouksissa mykkänä istuneelle kaupunginhallituksen puheenjohtajalle on perustetti virkamiespäätöksellä ikioma hyväpalkkainen virka. Tittelissä mainitaan sana insinööri, joten se ei voi olla mikään elämiseen tai ihmisten arkipäiväiseen hyvinvointiin liittyvä virka. Sen täytyy olla jollakin tavalla tekemisissä tekniikan kanssa.
Kuka on tämän virabhaltujan esihenkilö? Kuinka monta alaista hänellä on? Vai onko toimenkuvansa se, että hallitsee itse itsensä?
Sain kuulla juorun.
7
1261
Vastaukset
- Anonyymi
Elämäntapainsinööri.
Ensimmäisen kerran kuulin tuollaisesta virasta.- Anonyymi
Kenties vanhaan hyvään aikaan tehtävänkuva olisi ollut: "hallitsee itse itsensä ja nauttii kansalaisluottamusta."
Selasin kaupungin sivuilta viranhaltijoiden tittelinimikkeitä ihan mielenkiinnon vuoksi ja täytyy todeta, etten ymmärtänyt muuta kuin, että kaupunginjohtaja on kaupunginjohtaja. Olisi kiva kuntalaisena tietää millaiset toimenkuvat nimikkeiden taakse kätkeytyy? Kovin ovat tittelit epämääräisiä!
Ei puutu enää kuin pakinoitsija Ollin eräälle viranhaltijalle anttama nimike: "Yleiserierikoisvaravaurioraivaustutkimustäytäntöönpanopäällikköinsinööri".
- Anonyymi
Ingenjör?
Varmaan liikunta tai sivistyspuolelle tai kummallekin . Kun siellä on jo kaksi "narusta talutettavaa", niin niitä auttamaan. - Anonyymi
Ihmettelin itsekin tuota titteliä. Kaikkea se maa päällään kantaa. Miehet ovat villiintyneet ja päättäjät hilluvat milloin missäkin. Nyt matkamessuilla. Hauskaa näytti olevan verovaroilla porskutellen. Kitaralla soitto se miehen tiellä pitää.
- Anonyymi
Hyvä että tekivät viran.. Sitä tarvitaan.
Persujen ehdotus - Anonyymi
Juu nyt Persut suunnittelevat somalien asunnoksi tyhjiä huoneita okussa
Tulee kuulema työvoima pula - Anonyymi
Mitä te täällä pähkitte jonnii joutavuuksia. Menkää kysymään kaupungintalolle, mitä henkilöt siellä tekevät ja mitkä ovat virkanimikkeet ja miten monta alaista. Te työtä vieroksuvat tyhjäntoimittajat haette vain sossusta rahaa ja puhutte pas..aa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih264330- 2563724
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282114Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701736Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161502Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81439Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4101347Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501229Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4111187Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070