...niin kateellisten ihmisten katkeransuloista laulua aina lauletaan. Ja kyllä, se on kateutta ja katkeruutta, ei mitään muuta.
Olen niin onnellinen itseni ja heidän puolesta jotka kateutta syntyessään eivät ole saaneet.
Se on näköjään aivan sama millä palstalla keskustellaan autoista...
23
198
Vastaukset
- Anonyymi
Ja sinä olet todennäköisesti köyhä joka valehtelee täällä olevansa varakas. Tuskin olet koskaan elämässäsi uutta autoa ostanut. Voi jopa olla, että et edes omista autoa.
- Anonyymi
Ja sinä olet kateellinen sille tyypille. Kyseenalaistat heti jos jos vihjaa että tulee hyvin toimeen. Oikein kiellät että ei voi noin olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä olet kateellinen sille tyypille. Kyseenalaistat heti jos jos vihjaa että tulee hyvin toimeen. Oikein kiellät että ei voi noin olla.
Mitä enemmän joku väittää ostelevansa uusia autoja ja olevansa varakas niin sitä varmemmin hän ei ole varakas eikä omista uutta autoa. Täällä on lapsellisen helppoa valehdella olevansa varakas. Lisäksi monet niistä jotka ostelevat käytettyjä autoja ovat varakkaampia kuin ne jotka ostavat uusia autoja.
- Anonyymi
Minulla on ikää melkein 80 vuotta, mutta koskaan en ole uutta autoa ostanut. Aina olen kuitenkin perille päässyt, joten ongelmia ei ole ollut. Yhtään reissua ei ole jäänyt tekemättä siksi, että olen ajellut käytetyllä autolla.
- Anonyymi
Eihän aloituksessa missään mainita uuden auton ostosta tai mistään muusta vastaavasta, vaan yleisesti siitä että osa ihmisistä on katkeran kateellisia ihan mistä tahansa toisen henkilön hankinnasta. Kirjoituksesi perusteella ei ole vaikea päätellä mihin ryhmään sinä kuulut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä enemmän joku väittää ostelevansa uusia autoja ja olevansa varakas niin sitä varmemmin hän ei ole varakas eikä omista uutta autoa. Täällä on lapsellisen helppoa valehdella olevansa varakas. Lisäksi monet niistä jotka ostelevat käytettyjä autoja ovat varakkaampia kuin ne jotka ostavat uusia autoja.
Tukijulleilla on uudet autot ja kovia kehuskelemaan, mutta nehän osteleekin kaiken toisten rahoilla.
- Anonyymi
Ei näitä kannata lukea
pelkkää pskaa - Anonyymi
Kuka on kateellinen ja kuka ei. Itse olen saanut ajokortin 1970 ja sen jälkeen ostanut ja ajanut monenlaisia autoja, tehnyt hyviä ja huonoja valintoja. En kuitenkaan ole kadehtinut kenenkään autoa, sillä tiedän että autosta on aina kustannuksia ja ne rahat voisi käyttää viisaamminkin. Auto tuo vaan mukavuutta ja helpottaa kulkemista ihan omaan tahtiin. En kestäisi seisoskella pysäkillä odottamassa liikennevälinettä, kun matkaan voi lähteä heti. Maaseudullahan jo alle 100 km päässä Helsingistä niitä vaihtoehtoja omalle autolle ei kuulemma enää olekaan.
- Anonyymi
Kateelliset täällä ensimmäisenä ovat aina älisemässä jos joku vihjaa omistavansa tai hankkineensa yhtään mitään. Palstoilla ei kateellisten mielestä vissiin sitten pyöri kuin köyhät ihmiset. Merkillinen logiikka. Kateellisen logiikka.
- Anonyymi
Pääosin täällä pyörii köyhiä ihmisiä. Lisäksi kaikkein uuden auton ostamisesta ja "varakkuudestaan" höpisevät valehtelevat köyhät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääosin täällä pyörii köyhiä ihmisiä. Lisäksi kaikkein uuden auton ostamisesta ja "varakkuudestaan" höpisevät valehtelevat köyhät.
Lisään... Ja ylipäätään köyhien autojen haukkuminen tarkoittaa, että henkilö on typerä juntti. Vaikka tuolla henkilöllä olisi varallisuuttakin niin hän on edelleenkin aivoton idiootti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään... Ja ylipäätään köyhien autojen haukkuminen tarkoittaa, että henkilö on typerä juntti. Vaikka tuolla henkilöllä olisi varallisuuttakin niin hän on edelleenkin aivoton idiootti.
Kuten joku tuossa mainitsi, ei ole vaikea päätellä mihin ryhmään sinä kuulut. Mutta et ole ainoa, noita lauseita näkyy kaikkialla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten joku tuossa mainitsi, ei ole vaikea päätellä mihin ryhmään sinä kuulut. Mutta et ole ainoa, noita lauseita näkyy kaikkialla.
Et sinä tiedä mihin ryhmään minä kuulun, mutta sen tiedän, että sinä olet aivoton juntti. Ja oikeasti olen ostanut kaikki autoni käteisellä tähän asti ja halutessani voisin ostaa ihan uuden autonkin käteisellä. Vaikka kolmekin tarvittaessa. En vain näe tuossa mitään järkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä tiedä mihin ryhmään minä kuulun, mutta sen tiedän, että sinä olet aivoton juntti. Ja oikeasti olen ostanut kaikki autoni käteisellä tähän asti ja halutessani voisin ostaa ihan uuden autonkin käteisellä. Vaikka kolmekin tarvittaessa. En vain näe tuossa mitään järkeä.
Joo varmasti. Kaikki me uskotaan täällä. Kuka se juntti nyt on kun uhoaa siinä rahoillaan😂?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo varmasti. Kaikki me uskotaan täällä. Kuka se juntti nyt on kun uhoaa siinä rahoillaan😂?
Kehuinko rahoilla oikeasti? Tuollaisen 3 uuden auton verran on säästössä ja sijoituksissa todella monilla Suomessa, mutta eivät he uusilla autoilla silti aja eikä niillä kehu. 3 uuden auton verran säästöjä ja sijoituksia on loppujen lopuksi aika pieni rahamäärä. Itse asiassa monet niistä, joilla on yli miljoonan euron omaisuus on alle 10 tonnin auto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehuinko rahoilla oikeasti? Tuollaisen 3 uuden auton verran on säästössä ja sijoituksissa todella monilla Suomessa, mutta eivät he uusilla autoilla silti aja eikä niillä kehu. 3 uuden auton verran säästöjä ja sijoituksia on loppujen lopuksi aika pieni rahamäärä. Itse asiassa monet niistä, joilla on yli miljoonan euron omaisuus on alle 10 tonnin auto.
Niin suomalaisuus on tuota. Asiat pitää kätkeä koska muuten saa kimppuunsa myrkylliset kateelliset ihmiset. Se on sellainen ihmisiin istutettu asia että piiloon pitää laittaa ja että on huono ja tyhmä ihminen jos sen antaa näkyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin suomalaisuus on tuota. Asiat pitää kätkeä koska muuten saa kimppuunsa myrkylliset kateelliset ihmiset. Se on sellainen ihmisiin istutettu asia että piiloon pitää laittaa ja että on huono ja tyhmä ihminen jos sen antaa näkyä.
Ja kallis auto pitää ostaa osamaksulla niin ei ole mikään varakas ihminen vaan lähinnä pettää itseään. Jos ostaa uuden auton osamaksulla niin on tyhmä ihminen, olet siinä ihan oikeassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehuit. Sanoit ostaneesi kaikki autosi käteisellä. Sanoit voivasi ostaa uuden auton ja vaikka kolmekin. Sun piti saada tuoda nuo seikat esiin niin se menee kehumisen puolelle. Oma erinomaisuuitesi ilmeisesti sokaisee sinua näkemästä mitä kirjoitat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinusta on tullut juuri se josta minua syytät, aivoton juntti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinusta on tullut juuri se josta minua syytät, aivoton juntti.
Selvä, eli olemme molemmat aivottomia juntteja. Ehkä tein tuon tahallani todistaakseni sinun olevan aivoton juntti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvä, eli olemme molemmat aivottomia juntteja. Ehkä tein tuon tahallani todistaakseni sinun olevan aivoton juntti.
Juupa juu. "Tahallaan". Ihme kun ei "vahingossa".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehuit. Sanoit ostaneesi kaikki autosi käteisellä. Sanoit voivasi ostaa uuden auton ja vaikka kolmekin. Sun piti saada tuoda nuo seikat esiin niin se menee kehumisen puolelle. Oma erinomaisuuitesi ilmeisesti sokaisee sinua näkemästä mitä kirjoitat.
Mihin tarvitset kolmea autoa, kun vain yhtä kerrallaan voi ajaa?!
- Anonyymi
Minä ainakin tyytyväinen että jotkut maksaa valtavasti veroja uusista autoista, tosin akkulavetteja tuettu verovaroin mikä ei ole oikein. Niistä ei voi myöskään olla katellinen, arvohan tippuu todella nopeasti ja romahtaa kun akun takuun loppu lähestyy tai jos akku hajoaa niin ei kannata edes korjata/vaihtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337264- 396775
- 313714
- 453190
- 342824
- 162622
- 372208
- 162156
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482007- 341980