Totuus julki taas vaihteeksi, tämäkös dacisteja viiksettää!

Anonyymi-ap

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/d1309463-d04e-45d8-be36-a969462dc691

"Mekaanikot paljastavat, mitkä autot luultavimmin kestävät jopa 800 000 kilometriä"

"”Toyota”
Videon sisältö on varsin pelkistetty. Se sisältää käytännössä vain vastaukset lyhyeen ja yksinkertaiseen kysymykseen.

– Toyota, toteaa ensimmäisenä vastaava mekaanikko, kun häneltä kysytään, mikä automerkki todennäköisimmin saavuttaisi puolen miljoonan mailin rajapyykin.

– Jos jollakin olisi mahdollisuus, se olisi Toyota, vastaa seuraava.

Kolmannen vastaajan vastaus on jo hieman pidempi, mutta sama automerkki sielläkin nousee esiin.

– Rehellisesti sanottuna, melko monia eri merkkejä ja malleja, mutta useimmin näen Hondan tai Toyotan.

Luotettavan maineessa
Suomessa Toyotan maine luotettavana automerkkinä on varmasti näkynyt sen vuodesta toiseen jatkuvana suosiona.

Iltalehti ja Nettiauto kysyivät suomalaisilta vuonna 2022, mitä automerkkiä kuvaa parhaiten sana luotettava.

Tulokset olivat murskaavia.

Lähes joka kolmas vastasi Toyota. Toiselle sijalle yltänyt Mercedes-Benz sai alle puolet Toyotan äänimäärästä."

43

646

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toyota on hyvä mutta Dacia vielä parempi. On vakiona Rombat akku ja kiinarenkulit. Vielä kun hankkii karvaiset nopat niin avot

• Anonyymi

Meillä on Duster hyvin toimivalla Rombat akulla. Mitään kiinarenkuleita eikä karvanoppia ei ole, eikä tule. Kolme Toyota merkkistäkin on joskus ollut ruostumassa. Ei huonoja, mutta ei myöskään muita parempia.

• Anonyymi

Karvaiset sanonko mitkä. Keikkuu ja heiluu kuskin tahdissa Daciassa

• Anonyymi

Kummasti dacistit hiljenivät toyotan kehnoudesta kun laitettaan mekaanikkojen mietteitä.

• Anonyymi

Vaikka Dacialla ajankin, en väitä Toyotan olevan kehno. Minulla on paljon kokemusta autoista kymmenien vuosien ajalta.

• Anonyymi

Miksi Trumppppia ei kuljeteta LUOTETTAVALLA Toyotalla?

• Anonyymi

Tojo ei ole rikkaiden auton maineessa. Pressalle pitää olla status auto, meikälle kelpaa ihan perus luotettava tojo. Dacia sen sijaan ei kelpaa kenellekään paitsi hulluille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tojo ei ole rikkaiden auton maineessa. Pressalle pitää olla status auto, meikälle kelpaa ihan perus luotettava tojo. Dacia sen sijaan ei kelpaa kenellekään paitsi hulluille.

Jos joku tarjoaisi minulle kyytiä Toyotallaan niin en kyllä uskaltaisi nousta kyytiin luettuani täällä toyotistien ajatuksia. Kyllä eivät ole mieleltään terveitä he.

• Anonyymi

Erehdyt kyllä,ei viiksetä vähääkään sinun Toyota intoilusi !!

• Anonyymi

Sen jälkeen kun Justuksen Logani on poistettu liikenteestä niin monen Toyotan korit ovat tuossa 500000km paikkeilla pelkkää multaa

• Anonyymi

Suomessa noin 30 prosenttia takseista on corollan hybridejä. Näkee erittäin paljon yli 500tk ajettuja, aina muista kysäistä on alkuperäinen akku, vastaus on ollut aina kyllä. Ei kuulemma kuole jos käyttää ympäri vuoden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa noin 30 prosenttia takseista on corollan hybridejä. Näkee erittäin paljon yli 500tk ajettuja, aina muista kysäistä on alkuperäinen akku, vastaus on ollut aina kyllä. Ei kuulemma kuole jos käyttää ympäri vuoden.

Toyotaa ei näe koskaan yli 500000 ajettua, ne on jo multaa ja ongelmajätettä !!

• Anonyymi

• Anonyymi

Karvaiset sanonko mitkä. Keikkuu ja heiluu kuskin tahdissa Daciassa Ou jee, ou jee

• Anonyymi

Karvaiset sanonko mitkä ...........Se on ainut minkä ulkoa osaat sanoa , muuta faktaa sinulta ei löydy !!

• Anonyymi

Hei kaikki! Katsokaa huomenna 25.1. lauantaina tv kakkoselta klo 10.00 ohjelma: Mannerheimin Toyota.

• Anonyymi

Mannerheimin Toyota........Ei kun Jeesuksen Taunus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mannerheimin Toyota........Ei kun Jeesuksen Taunus

Etkö tajua vitsiä?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ei ole nähtävissä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Sunbeam Alpine on makee kärry, yksikään aasialainen ei.

• Anonyymi

Totuus julki taas vaihteeksi,......Niinpä niin , kehuttu on kestävyyttä jo vuosikymmeniä mutta ennen aikojaan ne vain romulaan tiensä löytävät. Tuo sana " luultavasti" ei kylläkään ole kovin arvokas ennen kuin se käytännössä toisin todetaan. Lauloihan Ruonansuukin Jeesuksen omistuksessa olleesta Taunuksesta jolla hän ajeli Kemissä !

• Anonyymi

Mitä sää oot ottanut. Puhut sekavia. Mä haluun kanssa!

• Anonyymi

Sinun ei tarvitse kuin yksi nettiauto haku tehdä niin löydät kasapäin 400tkm+ ajettuja toyotia, mutta et löydä yhtään 400tkm+ daciaa. Mikä hiton järki on itselleen uskotella, että toyota olisi huono auto kun kaikki faktat on vastaan. Lienee sama logiikka kuin litteään maapalloon uskovilla.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haku on siis Dacia Toyota 400tkm tai enempi ajettu!

Minä ajan mieluummin uudella tai uudehkolla kuin 400 tkm tai enemmin ajetulla, koska se on minulle mahdollista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun ei tarvitse kuin yksi nettiauto haku tehdä niin löydät kasapäin 400tkm ajettuja toyotia, mutta et löydä yhtään 400tkm daciaa. Mikä hiton järki on itselleen uskotella, että toyota olisi huono auto kun kaikki faktat on vastaan. Lienee sama logiikka kuin litteään maapalloon uskovilla.

Sinun ei tarvitse kuin yksi nettiauto haku tehdä niin löydät kasapäin ...........Lue tuo minun ilmoitus paremmalla tarkkuudella. Vm. 2010- ja siitä eteenpäin ,siellä alkaa tulemaan enemmän vikoja autoihin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun ei tarvitse kuin yksi nettiauto haku tehdä niin löydät kasapäin 400tkm ajettuja toyotia, mutta et löydä yhtään 400tkm daciaa. Mikä hiton järki on itselleen uskotella, että toyota olisi huono auto kun kaikki faktat on vastaan. Lienee sama logiikka kuin litteään maapalloon uskovilla.

Lienee sama logiikka kuin litteään maapalloon uskovilla-----------Automyymälät jossa seisoo 400000km ajettuja puhkiruostuneita Toyotia on juuri se litteä maapallo ja sen ulkokantti on vaarallista aluetta lähestyä noilla vempeleillä. Sen kantin ylitettyä löytyy vain maailman kaikki autoromulat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun ei tarvitse kuin yksi nettiauto ............Joo ajoin minäkin aikanaan muutaman autoni peräti yli 550000km yli mutta ne olivatki 80,90 luvun autoja ja Dieseleitä . Kun tullaan tarpeeksi pitkälle 2000luvulle ja kun päästösäännökset ovat tiukentuneet ja on tukkeutuvaa hiukkasfiltteriä ja tuplaten Catt.eja ja Turboja EGR onelmia , katkeavia nokkaketjuja jotka saattaa joskus tuhota koko auton ennen aikojaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä enemmin ajettu auto, sitä parempi. Uskokoon ken tahtoo. Itse haluan vähemmin kuluneita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ajan mieluummin uudella tai uudehkolla kuin 400 tkm tai enemmin ajetulla, koska se on minulle mahdollista.

Tämä kommentti oli niille jotka höpöttävät, että toyotat hajoavat ennen aikojaan. Vaikuttaisi pitkälti että daciat hajoavat ennen aikojaan kun ei ainuttakaan 400tkm ajettua löydy myynnistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä kommentti oli niille jotka höpöttävät, että toyotat hajoavat ennen aikojaan. Vaikuttaisi pitkälti että daciat hajoavat ennen aikojaan kun ei ainuttakaan 400tkm ajettua löydy myynnistä.

Tämä kommentti oli niille jotka höpöttävät,............. Ne muutamat vain joita Suomessa on myyty eivät jouda kiertoon vaan niillä ajetaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän sitä minäkin ajan uudella autolla, mutta saletisti mieluummin otan uutena sen joka kestää pidempään vähemmillä vioilla.

• Anonyymi

Siis Toyotan omistajat elelevät litteällä maapallolla ja kun n. 350000-400000km tulee mittariin niin se ajetaan keskelle sitä litteää maapallon osaa jossa lukee KAMUX ja sillälailla koetetaan saada kanin yliajo vältettyä

• Anonyymi

Mitää sää oot ottanut? Mä haluun kanssa!!

• Anonyymi

Meillä Dacisteilla on oikeaoppinen pyöreä maapallo

• Anonyymi

Maapallomme ei suinkaan ole pyöreä. Se on geoidi

• Anonyymi

Ed. vuosituhannen Tojolla oli kiva ajella. RVS operaatiot moottoriin ja växellådaan niin toimi paremmin kuin uusi.
      Varaosat tyssäs, spurguosatkin, siksipä uutta bensaturboa pukkas.

• Anonyymi

Mites Jenkemin tuoksu. Se vieno tuoksu koukuttaa mutta tottuuko siihen lainkaan vai meneekö auto vaihtoon siitä syystä että hajun kanssa ei voi elää

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4835
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      490
      1498
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      840
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe