Kiusaamisen uhrit

Anonyymi-ap

Miten selvisitte? Kertokaa apukeinoja…

215

1583

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No????

• Anonyymi

Varmaan olis hyvä jos kertoisit millainen kiusaaminen kyseessä?

• Anonyymi

Henkihieveriin kiusasivat. Työkyky meni, eläkkeelle…en tiedä miten päin olis. Kai se aika näyttää kiusaajille närhen munat

• Anonyymi

Minua kiusattiin alakoulussa. Olen itkenyt sitä 60 vuotta ja kertonut siitä kaikille aina kun joku tulee kuulomatkalle ja jatkan sitä edelleen.

• Anonyymi

Kiitos kun jaoit.
        Itkeminen auttaa, mutta oletko saanut apua läheisiltä? Yksin ei kannata jäädä, jos on paha olla. Apua on saatavilla. 60 takaiset traumat ovat kipeitä asioita, jotka varmasti vaikuttavat vielä nykyhetkeenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kun jaoit.
        Itkeminen auttaa, mutta oletko saanut apua läheisiltä? Yksin ei kannata jäädä, jos on paha olla. Apua on saatavilla. 60 takaiset traumat ovat kipeitä asioita, jotka varmasti vaikuttavat vielä nykyhetkeenkin.

Juu, kyllä vaikuttaa. Tulin työkyvyttömäksi ja ryyppäsin ja tulin uskoon, eukko lähti lätkimään ja ulosotto vei talon. Muutin isän ja äitin yläkertaan, sitten ne kuoli. Perin niiden talon mutta ulosotto vei senkin. Nyt istun linja-autoaseman penkillä ja kerron kaikille ohikulkijoille kuinka 3. luokalla eräs tyttö näytti minulle kieltä ja piilotti minun pipon ja sen takia on koko 70 vuotinen elämäni mennyt ihan pilalle. Kyllä kiusaajat on sitten kauheita ja lapsetkin niin julmia. Paha on maailma, en lähtis kadehtimaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, kyllä vaikuttaa. Tulin työkyvyttömäksi ja ryyppäsin ja tulin uskoon, eukko lähti lätkimään ja ulosotto vei talon. Muutin isän ja äitin yläkertaan, sitten ne kuoli. Perin niiden talon mutta ulosotto vei senkin. Nyt istun linja-autoaseman penkillä ja kerron kaikille ohikulkijoille kuinka 3. luokalla eräs tyttö näytti minulle kieltä ja piilotti minun pipon ja sen takia on koko 70 vuotinen elämäni mennyt ihan pilalle. Kyllä kiusaajat on sitten kauheita ja lapsetkin niin julmia. Paha on maailma, en lähtis kadehtimaan...

Näillä palstoilla voi tapahtua mitä vain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otan osaa.
        Korostan: apua on saatavilla.

• Anonyymi

Ei ihan vilpittömältä kuulosta. Ettei nyt olisi vain kyseessä kiusaaja...taitaapi olla. No kerro sinä että miltä tuntuu kiusata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos tiedosta

• Anonyymi

Rupesin itsekin kiusaamaan nimittäin tein jauhelihakiusausta.

• Anonyymi

Minä kiusaan Janssonia kerran viikossa...

• Anonyymi

Googletin kiusaamista tarkoittavan englannin kielisen sana teasing. Kuvahakuna. Ei tuo niin pahalta vaikuttanut.

• Anonyymi

Miusta männööt liikenteessä ohi. Eikö sekin ole kiusaamista? Yhyyy :'(

• Anonyymi

Ohan se ja pahimmasta piästä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohittajallahan ne ajankäyttöongelmat ovat, eivät minulla. Sitä paitsi jonkun tuppautuessa takapuskuriini hiljennän entisestään vauhtia ja siedätyshoidan näin "kiireellisiä". Nyt voitte sitten ulista poliisia apuun liian hiljaa (=turvallisesti) ajamisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mie sain elinikäiset traumat, kun bemari ohitti. Nyt olen työkyvyttömyyseläkkellä :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mie sain elinikäiset traumat, kun bemari ohitti. Nyt olen työkyvyttömyyseläkkellä :(

parempi eläkkeellä kuin ikuinen PUMMI!

• Anonyymi

Elkee kiusatko.

• Anonyymi

Sini tiskiharja ha ha

• Anonyymi

Niin , kun oikeesti puhutaan kiusaamisesta, niin lievemmis tapauksissa toimii,mikä ennenvanhaankin, että täräyttää pääkiusaajaa tauluun suoraan , senjälkeen monasti homma toimii ja jos ei toimi ,sanoo mkylmästi et en lyö enää, mut toimin pahemmin . Monasti on kättä lyöty sovinnoksi. Sit taas fyysiseen ja terveyteen kohdistuvassa kiusaamisessa kantsii virkavallalle ottaa yhteys ,ettei tule peruuttamatonta tapahtumaa ,kiusaajan tai, kiusatun puolelta,mikä on jo toinen asia.

• Anonyymi

Oikein.

• Anonyymi

No vui! Montaakos olet täräyttänyt tauluun ilman poliisia, käräjiä, sakkoja. linnareissua...?
        Laki on semmoinen että sanoa saa, mutta koskea ei.
        Se onkin kiusaamisen rajan vetämiselle ongelmallista...

• Anonyymi
        UUSI

15 v.on jo itse vastuussa turpiin vedosta.
        Olisin muuten kyllä.

• Anonyymi

Pitää ymmärtää, et isompi kaatuu aina kovemmin ??!

• Anonyymi

Joko alistut tai kiusaat takaisin. Isompikin jossain vaiheessa ymmärtää, että vahingoittaa myös itseään kiusaamisella. Ei kiusaajiakaan kaikki tue, vaikka niin halutaan uskotella.

• Anonyymi

Yleensä se isompi vain esittää kovaa. Todellisuudessa pienempi on yleensä salaa se kovempi ja voittaa ottelun.

• Anonyymi

Turvaudu jeesukseen. Ota jeesus elämäsi herraksi, ja tunnusta syntisi sekä hylkää (olemme kaikki syntisiä, niin minäkin) jeesus antaa sinulle uuden elämän ja parantaa mielesi haavat. Jumala on mahdollistanut pelastuksen pojassaan jeesuksessa, ihmisen pitää vain ottaa vastaan. Sano vilpittömästi sydämestä jeesukselle: "jeesus, tunnustan kaikki syntini ja annan elämäni sinulle, tule minun elämääni" "sillä niin on jumala maailmaa rakastanut, että antoi ainokaisen poikansa, ettei yksikään joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan saisi iänkaikkisen elämän." Jeesus on tie, totuus ja elämä.

• Anonyymi

Kiusaamista on monenlaista. R-vikani takia kiusattiin jo pienenä. Kävin puheopetuksessa kerran viikossa kansakoulussa. ja opinkin sanomaan ärrän oikein muta omaan korvaani se kuulosti pahalta, niinpä päätin että sanoin sen niin kuin haluan. Oli moniakin tilanteita missä en olisi halunnut sanoa nimeäni koska siinä oli r-kirjain. No, sen r-vikani kanssa olen elänyt ja lapseni osaavat sanoa sen oikein, hyvä juttu. Mutta voin kertoa etä vielä yli 60-vuotiaana, töissä muutama työkaveri matki minun ärrän sorahtamista ja muut työkaverit tunsivat myötähäpeää. Surullista mutta totta. Ei se minua enää haittaa. Lapsena haittasi kun eno tuli kylään ja kehotti sanomaan; sano Erkki. En sanonut. Hoitoalalla voidaan myös kohdella työkaveria niin että matkitaan kuinka toinen r-sanan . sanoo. Kuinka voi olla hyvä hoitaja jos ei hyväksy edes työkaverin r-ääntämistä ja erilaisuutta?

• Sepähän täällä on iso ongelma että aika moni on sellainen toisen heikkouksiin takertuva, ei sillä keinoin mikään parane vaan itseään pitäis kehittää ja tukea muita jos mahdollista. Paska apinalauma kai tässä ollaan vaan silti voisi omaa käyttäytymistään jokainen miettiä.

• Anonyymi

Hoitajat on pahimpia kiusaajia ja juoruakkoja…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onko?ehkä lähärit mutta itte olen rakastunut sairaanhoitajaan joka on aikuinen nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sitä noinkaankyllä oi sanoa,kyllä suurin osa hoitajista on hyvin empaattistaåorukkaa,mut sekaan mahtuu myös narsisteja ja psykopaatteja ja he eivät ole oikealla alalla silloin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sitä noinkaankyllä oi sanoa,kyllä suurin osa hoitajista on hyvin empaattistaåorukkaa,mut sekaan mahtuu myös narsisteja ja psykopaatteja ja he eivät ole oikealla alalla silloin!

Vaikutat itse häiriintyneeltä tapaukselta

• Anonyymi

Aika moni "osanottaja" taitaa päivitellä täällä kiusaamista kiusaillen.

• Anonyymi

Kannattaa ruveta juomaan viinaa. Siinä kiusaamiset unohtuu ja tuntee itsensä suureksi, viisaaksi ja mahtavaksi. Suosittelen!

• Anonyymi

Elä juo viinaa,tissuta kaljaa tai polta kannabista. Pysyt pidempään kunnossa vaikkakin kaljamaha tuppaa kasvamaan ruokahalun mukana.

• Anonyymi

Tai pahimmassa tapauksessa kilahtaa ja tappaa kiusaajansa, motiivi löytyy vaan tuskin sillä saa ymmärrystä oikeudessa. Kouluampujat hyvä esimerkki, osa on kiusattuja ja kostavat noin muttei sitä kukaan ota huomioon että huono kohtelu johtaa joskus huonoihin ratkaisuihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai pahimmassa tapauksessa kilahtaa ja tappaa kiusaajansa, motiivi löytyy vaan tuskin sillä saa ymmärrystä oikeudessa. Kouluampujat hyvä esimerkki, osa on kiusattuja ja kostavat noin muttei sitä kukaan ota huomioon että huono kohtelu johtaa joskus huonoihin ratkaisuihin.

On ihmisiä joilla ei ole sosiaalisia taitoja, eivätkä tule toimeen porukoissa.
        Ovat usein itsekeskeisiä ja eivät kestä sitä että eivät saa tahtoaan läpi, eikä muut tee kun hän haluaa.
        Tällaiset tyypit sitten uhriutuvat kiusatuiksi ja syyttävät kaikkea ympärillään olevaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ovat usein itsekeskeisiä ja eivät kestä sitä että eivät saa tahtoaan läpi, eikä muut tee kun hän haluaa.
        Tällaiset tyypit sitten uhriutuvat kiusatuiksi ja syyttävät kaikkea ympärillään olevaa.

Et selkeästi ole kokenut kiusaamista. Empatiakyvyyön näätä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elä juo viinaa,tissuta kaljaa tai polta kannabista. Pysyt pidempään kunnossa vaikkakin kaljamaha tuppaa kasvamaan ruokahalun mukana.

Parasta on alkaa juomaan viiniä, silloin välttyy alkoholismilta. Ei kukaan syytä viinin harrastajaa alkoholistiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolla keinoin voi perustella kiusaamista, jos et ole samanlainen kuin muut niin sinua saa kiusata vai? Paska laumaeläjät, yksin ei uskalleta edes liikkua saati sanoa mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolla keinoin voi perustella kiusaamista, jos et ole samanlainen kuin muut niin sinua saa kiusata vai? Paska laumaeläjät, yksin ei uskalleta edes liikkua saati sanoa mitään.

Onko sinulla ongelmia uskaltaa liikkua julkisilla paikoilla?
        Tunnetko että siellä kaikki kiusaa sinua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et selkeästi ole kokenut kiusaamista. Empatiakyvyyön näätä.

Miksi tuntea empatiaa omaa elämäntaidottomuuttaan itkevää kohtaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla ongelmia uskaltaa liikkua julkisilla paikoilla?
        Tunnetko että siellä kaikki kiusaa sinua?

Ei ole, olen vaan huomannut että kiusaajat ei juuri koskaan kulje yksin? Pelko perseessä lienee että tuleekin sitä mitä tilaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole, olen vaan huomannut että kiusaajat ei juuri koskaan kulje yksin? Pelko perseessä lienee että tuleekin sitä mitä tilaa.

Miksi puhut omista ongelmistasi ikään kuin ne olisivat muiden ongelmia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi puhut omista ongelmistasi ikään kuin ne olisivat muiden ongelmia?

Koska joskus ne muut tulee yksin vastaan ja silloin muistellaan. Siinä mielessä se on kaikkien ongelma. Kiusaaja saakin samaa lääkettä. Voi olla mukavaa palautella sitä huomiota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska joskus ne muut tulee yksin vastaan ja silloin muistellaan. Siinä mielessä se on kaikkien ongelma. Kiusaaja saakin samaa lääkettä. Voi olla mukavaa palautella sitä huomiota.

Ihmettelen vaan...
        Jotakin on joskus kiusattu...
        Joku katkeroituu kiusaamisesta elämänsä ajaksi...
        On valmis vaikka syyllistymään laittomuuksiin kostaakseen kiusaajilleen...
        Voi jmaluta...!
        Kaikkia on joskus jotenkin kiusattu, rääkätty ja hakattu, myös minua...
        En silti tuhlaa elämääni sen suremiseen, kostoon ja sen hautomiseen...
        Elämä on liian lyhyt siihen...
        Eläkää, niin kauan kuin elämää on!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katkerana on niin hienoa elää...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmettelen vaan...
        Jotakin on joskus kiusattu...
        Joku katkeroituu kiusaamisesta elämänsä ajaksi...
        On valmis vaikka syyllistymään laittomuuksiin kostaakseen kiusaajilleen...
        Voi jmaluta...!
        Kaikkia on joskus jotenkin kiusattu, rääkätty ja hakattu, myös minua...
        En silti tuhlaa elämääni sen suremiseen, kostoon ja sen hautomiseen...
        Elämä on liian lyhyt siihen...
        Eläkää, niin kauan kuin elämää on!

Kuka on syyllistynyt rikoksiin…?

• Anonyymi

Kyllä ennen olen tullut toimeen kaikkien ihmisten kanssa,mut ku toi gubbe tuli tänne,ensin ihmettelin näitä tapahtumia,mut sitte sain tietää kuka näissä on takana,gubbe vaan halusi olla kuin kiusattu,mutta ku ei se ihminen voi tosta vaan muuttua,paitsi lisähärpäkkeillä jonkin verran,olis mennyt kouluun,jos ammateista pitää olla kateellinen,koulutus on jokaisen oikeus!

• Anonyymi

kokeileppa tyrkky huumetta,taidat olla jonkinlaisessa pölyssä vai oletko muuten vaan pimee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi ei pidä paikkaansa,tuo asia on monipiippuinen homma! Yleensä kateellist ihmiset kiusaa,joilta puuttuu e.patia kyky!

• Anonyymi

Tyypillinen vihaaja: puhuu pahaa muista vaikka ei olisi ollut missään tekemisissä.Kateus..Kun joku on sinulle kade niin olet tehnyt jotain oikein elämässä😝

• Anonyymi

Oikein. Tämäkin keskustelu todistaa sen…

• Anonyymi

Kuten kommenteista voi päätellä kiusaajia löytyy vieläkin, jopa näistä ns. "ymmärtäjistäkin".

• Anonyymi

Selvähän se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvähän se.

Hyvin ymmärrät.

• Anonyymi

Totta kai löytyy. Kaikkihan ovat kiusaajia joilla on omastasi poikkeava mielipide.

• Anonyymi

Tienataan hyvin se riittää

• Anonyymi

Kaikille se "hyvin" kun ei ole sama asia. Joku haluaa aina enemmän mutta kun maksetaan vain kykyjen ja taitojen mukaan niin sekös risoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikille se "hyvin" kun ei ole sama asia. Joku haluaa aina enemmän mutta kun maksetaan vain kykyjen ja taitojen mukaan niin sekös risoo.

Jospa kaveri haluaakin tienata jotakin muuta kuin rahaa? Esim. hyviä ihmissuhteita, empatiaa, toisten kunnioitusta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kiusattu on monipuolisesti koulutettu hoitaja , mutta pitäähän sitä kaverille pedata työpaikkaa,monesti tästä kysymys!On myös empaattinen ja työnsä hyvin hoitava ihmi en! Joku muu tässä on mättänyt!Itse murhaa en rupea tekemään,kiusaajien takia,tappakoot jos haluavat!

• Anonyymi

Paikalleen näin

• Anonyymi

Uusi auto?

• Anonyymi

Ei asuntoja mielessä

• Anonyymi

Elikkä.....

• Anonyymi

Sanopa muuta

• Anonyymi

Lähtikö tämä keskustelu tosiaankin liikkeelle siitä ettei jotain oltu koskaan kiusattu ja hän vähätteli kiusattujen saamia tunnekärsimyksiä?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Juu ja vaalitappiokin on kiusaamista kun ei tule mieleinen hallitus.
        Mitä itse selviämiseen tulee, niin auttaa kun aluksi itkeä tillittää kaikille surkeuttaan vaikkapa 50 vuotta, jospa siinä jo puolen vuosisadantakainen koulukiusaajan muisto väljähtyisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ja vaalitappiokin on kiusaamista kun ei tule mieleinen hallitus.
        Mitä itse selviämiseen tulee, niin auttaa kun aluksi itkeä tillittää kaikille surkeuttaan vaikkapa 50 vuotta, jospa siinä jo puolen vuosisadantakainen koulukiusaajan muisto väljähtyisi.

Pahan trauman on kiusaaminen tainnut sinulle antaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pahan trauman on kiusaaminen tainnut sinulle antaa.

Kyllä

• Anonyymi

minua alettiin kiusata heti kun aloitin koulussa käynnin. Kiusaaminen oli henkistä ja ruumiillista. Elämäni oli parikymppiseksi asti pelkkää helvettiä. Harkitsin jatkuvasti itsemurhaa. En pysty kertomaan enempää.

• Anonyymi

Seurasiko kiusaajat sinua joka paikkaan parikymppiseksi asti, vai löytyikö jokaisesta paikasta aina uudet kiusaajat?
        Mitenkäs armeija sujui?

• Anonyymi

9mm. Auttaa ensi hätään.

• Anonyymi

Itseään ei kenenkään kannata ampua, muiden ampumisesta saa tuomion vaikkei niitä ihmisinä pitäisikään. Hälläväliä jos jollain elämä menee niin silloin kai on sama vankilaan on mennä, saa ainakin terveydenhoidon mitä ei välttämättä kaikille muuten ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseään ei kenenkään kannata ampua, muiden ampumisesta saa tuomion vaikkei niitä ihmisinä pitäisikään. Hälläväliä jos jollain elämä menee niin silloin kai on sama vankilaan on mennä, saa ainakin terveydenhoidon mitä ei välttämättä kaikille muuten ole.

Totta. Itsensä ampuminen kannattaa korkeintaan silloin kun on tiedossa kivulias kuolema johonkin parantumattomaan sairauteen.
        Esim. naisen taikka rahan takia on ihan turhaa itseään ampua, molempia on maailma täynnä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta. Itsensä ampuminen kannattaa korkeintaan silloin kun on tiedossa kivulias kuolema johonkin parantumattomaan sairauteen.
        Esim. naisen taikka rahan takia on ihan turhaa itseään ampua, molempia on maailma täynnä.

Jos on hyvin vakavasti sairas ja kovasti kipuja niin niillä lääkkeillä kyllä saa itsensä kevyesti uneen, ellei ole sen luonteinen että vielä viimeinen näyttö pitää tehdä.

• Anonyymi

Minä ostin bemarin ja rupesin håmåksi...

• Anonyymi

Timotei höperöi, audillahan sinä ajat. Alkoiko taas pään sisältö pursumaan ulos?

• Anonyymi

Temarit on kiusaajapuolue.Sepi on kiusaajapuolueen p-karjalan esikuva no1.

• Anonyymi

Tuppurainen räkyttäjänä ja kiusaajana joka paikassa.Kansaakin kiusasi miljardi tappiot saksaan ja suomen kansa makso viulut.Poliittinen vasttuu täyttä huuhaata.

• Anonyymi

Pääministeri Jyrki Katainen (kok) ja elinkeinoministeri Jan Vapaavuori (kok) puolustivat Fortumin päätöstä myydä sähköverkot joulukuussa 2013.

Pikkusen nippelitietoa tietämättömille.

Ketkä ovat päävastuussa Uniper-kuprusta?

– Yhtiön johto ja hallitus ovat vastuullisia, tämä käsittää myös talousjohtajan, Rothovius vastaa.

Siinä vähän lissää. Kannattaisko ottaa asioista selvää ennen kuin kirjoittelee älyttömyyksiä.

• Anonyymi

Höpö höpö

• Anonyymi

Höpö höpö hönö höpö.

• Anonyymi

SANDRA Heat of the night ei hyvin!

• Anonyymi
      • Anonyymi

Samoin ammattimielensäpahoittajille, uhriutuville kiusautujille, joiden lähellä kaikki joutuu varomaan mitä passaa sanoa ja mitä ei, koska nämä vereshipiät loukkaantuvat ja kiusautuvat kaikesta sellaisesta jolle muut ei korvaansa lopsauta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin ammattimielensäpahoittajille, uhriutuville kiusautujille, joiden lähellä kaikki joutuu varomaan mitä passaa sanoa ja mitä ei, koska nämä vereshipiät loukkaantuvat ja kiusautuvat kaikesta sellaisesta jolle muut ei korvaansa lopsauta.

Tuo "mitä passaa sanoa ja mitä ei"-oppi lienee saatu jo kasvatuksessa. Toisia vaan kun ei ole kasvatettu mitenkään ja heillä toimii vain kadun lait ja kielenkäyttö. Heille kiusaaminen on vain oma tapa käyttäytyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo "mitä passaa sanoa ja mitä ei"-oppi lienee saatu jo kasvatuksessa. Toisia vaan kun ei ole kasvatettu mitenkään ja heillä toimii vain kadun lait ja kielenkäyttö. Heille kiusaaminen on vain oma tapa käyttäytyä.

Jos työpaikalla on 10 henkilöä joista 9 ymmärtää samaa huumoria mutta 1 ei, niin onko nuo 9 huonosti kasvatettuja kiusaajia ja tuo 1 se ainoa oikeassa oleva mutta kiusattu ihminen...?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos työpaikalla on 10 henkilöä joista 9 ymmärtää samaa huumoria mutta 1 ei, niin onko nuo 9 huonosti kasvatettuja kiusaajia ja tuo 1 se ainoa oikeassa oleva mutta kiusattu ihminen...?

Gubbe se kyllä osaa satuttaa aina vaan lisää,tuo edellinen lause ei pidä paikkaansa! Kiusattu on kyllä tullut toimeen kaikkien oikeiden työkavereiden kanssa,mut tää yks tunkee työpaikalle satuttaa......

• Anonyymi

Siellä on taas sähköposteja vuodettu.

• Anonyymi

Joensuun kaupunkiko se siellä?

• Anonyymi

Joensuun kaupunkiko se siellä?

• Anonyymi

Joensuun kaupunki ilmestyi palstalle kiusaamaan

• Anonyymi

Mie selevisin silleen että tein saavillisen kiljuu ja möykkäsin metässä... Tai en selevinny, kun kilju oli aika vahvaa, mutta siis... selevisin...

• Anonyymi

Hyvä ja asiallinen käyttäytyminen on lahja mutta joukosta löytyy myös lahjattomia. Heitä tämä keskustelu hermostuttaa ja kirvoittaa epäilemään kiusattujen mielenlaatua ja jopa ratkaisemaan ongelmaa väkivallan keinoin.

• Anonyymi

Ei komppania toimi yhden itkupilli vinkujan mukaan, vaan komppanialla oma dynamiikka jossa vinkuja on vain haittatekijä ja joutaa siirtää mualle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei komppania toimi yhden itkupilli vinkujan mukaan, vaan komppanialla oma dynamiikka jossa vinkuja on vain haittatekijä ja joutaa siirtää mualle.

Täällähän on paljon empatia kykysiä ihmisiä, luitko muuten tuon artikkelin mistä joku oli linkin laittanut? Komppaniasta puheen ollen kävitkö koskaan armeijaa ja jos kävit niin kuinka esimiehet suhtautuivat tuon tyyliseen ihmiseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole itkupillivinkuja mutta enpä haluaisi olla tuollaisen dynamiikan omaavassa komppaniassakaan. Joten heippa hei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole itkupillivinkuja mutta enpä haluaisi olla tuollaisen dynamiikan omaavassa komppaniassakaan. Joten heippa hei.

Psyykkisesti terveet ihmiset ei kiusaa ja tee väkivaltaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten eivät komppaniat tai valtiotkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pudasjärven kiusattu ja kolhittu tarvii turvapaikan,ei tässä muu auta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on ihan tosi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haista paska,itte olet se vinkuja!Tosi asioista on uskallettava sanoa!

• Anonyymi

Juuri näin

• Anonyymi

Ilmeisesti koulukiusaamista. Omasta kokemuksestani voin sanoa hyvä kun selvisin hengissä Pitäisikö hakea korvauksia.

• Anonyymi

Minua esim.koulussa ei koskaan kiusattu,tokihan sitä jotain erimielisyyksiä oli,muuten kivat muistot keskikouluajoilta!

• Anonyymi

aloittaja oiken pirunirvikuva

• Anonyymi

Ai hän joka tiedustelee kiusatuksi tulemisen selviämisistä tai apukeinoista? Taidat edustaa ns. "vastapuolta" eli niitä kiusaajia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai hän joka tiedustelee kiusatuksi tulemisen selviämisistä tai apukeinoista? Taidat edustaa ns. "vastapuolta" eli niitä kiusaajia.

Aiheeseen kiusaamisesta mielestäni tunkeutuu joku jolla on kokemuksia kiusaamisesta tai hän muuten (kiusaajana?) vähättelee koko kiusaamista ymmärtämättä kiusaamisen pitkäaikaisiakin seuraamuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aiheeseen kiusaamisesta mielestäni tunkeutuu joku jolla on kokemuksia kiusaamisesta tai hän muuten (kiusaajana?) vähättelee koko kiusaamista ymmärtämättä kiusaamisen pitkäaikaisiakin seuraamuksia.

miuta ottaa pattiin audit, ku ne pyyhkäsee aina ohi. Eivät tajuu että miule tulee pitkäaikaisia seuraamuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

miuta ottaa pattiin audit, ku ne pyyhkäsee aina ohi. Eivät tajuu että miule tulee pitkäaikaisia seuraamuksia.

Olet kiusaaja.

• Anonyymi

Vien kärismyksen mukanani hautaan.,.

• Anonyymi

SANDRA - Johnny wanna live

• Anonyymi

Selvitymiskeinoista tehokkain lienee muutto pois.

Karjalaiset ovat tavattoman lahjakkaita henkisen ja sosiaalisen väkivallan harjoittajia. Sukkelia suustaan ja osaavat esittää niin hersyvän ihanaa ihmistä, että voi voi.

Makeilevan ulkokuoren takana ollaan kuitenkin salavihaisia, kateellisia, kaunaisia, pahansuopia, tyytymättömiä omaan elämään. Ja tämähän pitää kostaa jollekin, jolla vaikuttaa menevän paremmin.

Eipä muuta kuin puhekone käyntiin ja toisen mainetta murentamaan sontapuheilla. Kun hommaan sotkee yhteisön, sukulaiset ja tuttavat, jopa työpaikan asiakkaat, niin jopa helpottaa karjalaisen olo. Vähäksi aikaa.

• Anonyymi

Kiitos

• Anonyymi

Ei ole täällä karjalaisia, ne ajettiin pois jo 1600-luvulla.
        Täällä suurin osa asukkaista on tuolloin 1600-luvulla tänne tulleita savolaissukuja.

• Anonyymi

Pesunkestävä valkokauluspsykopaatti

• Anonyymi

Kurjalainen oi kurjalainen… kurja elämä, kurjien kurjalaisten kanssa…

• Anonyymi

Yksi ihminen voi tehdä kaikkien elämästä helvettiä ja sitten vielä väittää olevansa itse kiusattu.

• Anonyymi

Paitsi, että asetelma on yleensä kiusaajien joukko vastaan kohdehenkilö. Tarvitaan useampi ihminen tekemään yhden elämästä helvettiä.

Asiansa osaava kiusaaja ei käytännössä koskaan toimi yksin. Hän hurmaa avukseen hyödyllisiä hölmöjä, jotka toistelevat mitä pyydetään ja tarvittaessa hoitavat likaiset työt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi, että asetelma on yleensä kiusaajien joukko vastaan kohdehenkilö. Tarvitaan useampi ihminen tekemään yhden elämästä helvettiä.

Asiansa osaava kiusaaja ei käytännössä koskaan toimi yksin. Hän hurmaa avukseen hyödyllisiä hölmöjä, jotka toistelevat mitä pyydetään ja tarvittaessa hoitavat likaiset työt.

Yksi manipuloiva ja uhriutumisen osaava narsisti voi tehdä kymmenien ihmisten työyhteisöstä helvetin. Osaa olla niin uskottava ja vakuuttava että pomotkin hyppii hänen pillinsä mukaan. Tällainen psykopaatti sitten kirkkain silmin kertoo että häntä kiusataan.
        Kiusaaminen ei ole todellakaan mikään yksipiippuinen asia, vaan sopivasti luonnehäiriöinen yksilö voi käyttää sitä myös aseena ihan asiallisesti käyttäytyviä työkavereitaan kohtaan uhriutumalla ja näitä kiusaamisesta syyttämällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi manipuloiva ja uhriutumisen osaava narsisti voi tehdä kymmenien ihmisten työyhteisöstä helvetin. Osaa olla niin uskottava ja vakuuttava että pomotkin hyppii hänen pillinsä mukaan. Tällainen psykopaatti sitten kirkkain silmin kertoo että häntä kiusataan.
        Kiusaaminen ei ole todellakaan mikään yksipiippuinen asia, vaan sopivasti luonnehäiriöinen yksilö voi käyttää sitä myös aseena ihan asiallisesti käyttäytyviä työkavereitaan kohtaan uhriutumalla ja näitä kiusaamisesta syyttämällä.

Mitäs kukas sua on loukannut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narsismikortti vedetty esiin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhdellä silmällä eikä puolivaloilla näe koko totuutta.
        Kytke siis pitkät valot päälle ja avaa toinenkin silmäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs kukas sua on loukannut?

Ei kukaan, koska minä en ole kovinkaan loukkaantuvaa tyyppiä, paksu nahkani kestää kyllä huumoria ja osaan myös nauraa itselleni.
        Kuitenkin lähes 40 vuotta erilaisissa työyhteisöissä on tuonut eteen monenlaisia ihmisiä ja tilanteita ja tiedän että asiat ei ole aina mustavalkoisia.
        Ei siitä sen enempää, mutta tiedän että kiusaamistakin on, mutta on myös niitä jotka osaavat käyttää ilmeisen herkkää asiaa hyväkseen ja käyttää kiusaamissyytöksiä aseenaan esim. sellaisen työtoverin tieltä raivaamiseksi joka tavoittelee samaa korkeampaa asiaa.
        Myöskin seksuaalisen ahdistelun syytökset näissä tilanteissa näkyy olevan varsin yleinen ja käytetty keino.
        Kaikkea sitä näkee kun vanhaksi elää, enkä enää jaksa suorilla uskoa jos joku tulee jotakin väittämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan, koska minä en ole kovinkaan loukkaantuvaa tyyppiä, paksu nahkani kestää kyllä huumoria ja osaan myös nauraa itselleni.
        Kuitenkin lähes 40 vuotta erilaisissa työyhteisöissä on tuonut eteen monenlaisia ihmisiä ja tilanteita ja tiedän että asiat ei ole aina mustavalkoisia.
        Ei siitä sen enempää, mutta tiedän että kiusaamistakin on, mutta on myös niitä jotka osaavat käyttää ilmeisen herkkää asiaa hyväkseen ja käyttää kiusaamissyytöksiä aseenaan esim. sellaisen työtoverin tieltä raivaamiseksi joka tavoittelee samaa korkeampaa asiaa.
        Myöskin seksuaalisen ahdistelun syytökset näissä tilanteissa näkyy olevan varsin yleinen ja käytetty keino.
        Kaikkea sitä näkee kun vanhaksi elää, enkä enää jaksa suorilla uskoa jos joku tulee jotakin väittämään.

Korjaus: Siis tavoittelee samaa korkeampaa asemaa työyhteisössä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin noin. Se asetelma vaan pyritään kääntämään joukolla yksittäisen kiusatun ihmisen syyksi, onhan se helppoakin kun on lauma uskottelemassa muille että tuo on paha. Ajattelemattomalle sellainen menee täysiään läpi vaikka pitäis vähän hälytyskellot soida että miksi näin, onko tuo haukuttu todella tehnyt noin. Ottaa ehkä selvää asioista niin silmät aukeaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin noin. Se asetelma vaan pyritään kääntämään joukolla yksittäisen kiusatun ihmisen syyksi, onhan se helppoakin kun on lauma uskottelemassa muille että tuo on paha. Ajattelemattomalle sellainen menee täysiään läpi vaikka pitäis vähän hälytyskellot soida että miksi näin, onko tuo haukuttu todella tehnyt noin. Ottaa ehkä selvää asioista niin silmät aukeaa.

💯!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos narsisti-nimitys vaivaa, sen voi korvata termillä kusipää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osa lähtee kiusaajan kelkkaan, koska pelkää muutoin joutuvansa tämän silmätikuksi.

Valitettavasti on myös niitä, joiden piilevät huonot taipumukset kiusaaja houkuttelee esiin ja joista kiusaaminen tuntuu luontevalta ja oikeutetulta toiminnalta.

Hyvin vähän on itsenäisesti ajattelevia ihmisiä, jotka luottavat omiin havaintoihinsa ja uskaltavat toimia sairaassa yhteisössä niiden mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osa lähtee kiusaajan kelkkaan, koska pelkää muutoin joutuvansa tämän silmätikuksi.

Valitettavasti on myös niitä, joiden piilevät huonot taipumukset kiusaaja houkuttelee esiin ja joista kiusaaminen tuntuu luontevalta ja oikeutetulta toiminnalta.

Hyvin vähän on itsenäisesti ajattelevia ihmisiä, jotka luottavat omiin havaintoihinsa ja uskaltavat toimia sairaassa yhteisössä niiden mukaan.

Sitä se on.
        Pitää tuhota toisen elämä perättömillä juoruilla.
        Karjalaisen kateus ja pahansuopaisuus koituu monen kohtaloksi.

• Anonyymi

Olette pääosin hakoteillä, molemmat, sekä kiusaajat että kiusatut.
      Terveellä itsetunnolla varustettu henkilö ei koe tarvetta kiusaamiseen. Vaan auttaa heikompaa sekä puolustaa häntä.
      Tämä tosin ei ole nyt muotia, mutta ken tietää huomisen.
      Se toinen teatteri, kovinkin suosittu. Jokaisen pikkujulkun, etten sanoisi m..kun, täytyy tulla esiin kiusattuna harvahampaana likinäköisenä pihtikinttuna ihottumineen, mieluummin genitaali alueella.
      Sointu tuntuu tutulta, uskoisin !
      Borg and bles (Topi).

• Anonyymi

Tarkennatko, miksi kiusaamisesta puhuminen on hakoteillä olemista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkennatko, miksi kiusaamisesta puhuminen on hakoteillä olemista?

Koska se on yksipuolista ja valottaa aihetta vain yhdestä kapeasta sektorista.
        Keskustelu pitää ulottaa koko laajaan ympyrään ettei siitä tulisi yhden näkemyksen julistamista, joka taas saa kansalaisia menettämään kiinnostuksensa koko asiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska se on yksipuolista ja valottaa aihetta vain yhdestä kapeasta sektorista.
        Keskustelu pitää ulottaa koko laajaan ympyrään ettei siitä tulisi yhden näkemyksen julistamista, joka taas saa kansalaisia menettämään kiinnostuksensa koko asiaan.

Kuitenkin ketjussa on näkemyksiä sekä kiusaajien että uhrien puolesta. Ilmeisesti myös molempien joukoista on tänne kirjoiteltu.

Ketjun pituus kertoo, että kansalaiset eivät ole menettäneet kiinnostusta aiheeseen.

• Anonyymi

Minä olin noiden YLÄPUOLELLA, sanoisinko, että loukkaannun vain kaatuessani.
      Liekö kasvatus opettanut elämän kovuuden? Minua ei edelleenkään lannisteta. Minä porskutan eteenpäin, kiusaajat ei.

• Anonyymi

No mikä sulla on sitten ongelmana? Nähdäkseni asenteesi on juuri oikea. Toiset jäävät itkemään, mutta toiset porskuttavat eteenpäin eivätkä jää märehtimään turhaan asioita joille ei voi enää tehdä mitään.

• Anonyymi

Hyvä esimerkki kiusaamisesta: Sanna Marinin arvostelu. Useammalla on henkilöstä mielipide vaikka ko. henkilö ei ole vaikuttanut pätkääkään tai hyvin vähän omaan elämään. Oli sitten poliitikkona tms. bisnesihmisenä tehnyt millaisia ratkaisuja hyvänsä niin loka lentää.
      Kuten jo tuolla joskus aiemmin mainitsin niin köyhyys ja tyhmyys on huono yhdistelmä. (Nyt tuli syöttö lapaan joten helppo maali k&t:lle edessä).

• Anonyymi

Pillittäjät komppaa täällä itseään ja toisiaan. Kukaan jaksa tuollaista nillitystä kuunnella, kun vielä 50 vuoden jälkeenkin vanhat lapsenasteelle jääneet ukot nyyhkyttävät kun koulussa kiusattiin. Voi pyhä jysäys, hankkikaa jo elämä!

• Anonyymi

Sinullahan se loistava elämä taitaa olla kun täällä lueskelet kiihkossasi kiusaamisista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinullahan se loistava elämä taitaa olla kun täällä lueskelet kiihkossasi kiusaamisista.

Säälipilluako itse haet tuolla nillittämiselläsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet väärällä osastolla (kuten yleensä elämässäsikin).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet huippuesimerkki kiusaajasta joka ei vaan ota opikseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet väärällä osastolla (kuten yleensä elämässäsikin).

Sinähän olet kiusaaja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet huippuesimerkki kiusaajasta joka ei vaan ota opikseen.

Kiusaat täällä kirjoittelemalla ja muita kiusaajaksi leimaamalla koska et kasvokkain uskalla kenellekään sanoa edes päivää. Olet surkea yksilö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiusaat täällä kirjoittelemalla ja muita kiusaajaksi leimaamalla koska et kasvokkain uskalla kenellekään sanoa edes päivää. Olet surkea yksilö.

Entä jos on sanottu kasvokkain mutta ei sanoma mene perille? Sama häiriköinti vaan jatkuu, jotkut yksilöt ovat vain sellaisia ettei sitä omaa toimintaa nähdä ongelmana. Mieluummin sekoitetaan kaikki muut soppaan ettei vaan kukaan näkisi totuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä jos on sanottu kasvokkain mutta ei sanoma mene perille? Sama häiriköinti vaan jatkuu, jotkut yksilöt ovat vain sellaisia ettei sitä omaa toimintaa nähdä ongelmana. Mieluummin sekoitetaan kaikki muut soppaan ettei vaan kukaan näkisi totuutta.

Säälipillullako aloitit posmennuksesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Säälipillullako aloitit posmennuksesi?

Kukaan nainen ei moisille ressukoille anna edes säälistä...

• Anonyymi

Hox hox Yle! Joensuun kaupunki vuotaa sähköposteja. + organisaatiossa kiusaamista!

• Anonyymi

Miettikää miten musta mieli nuilla juoruajilla on! Kaikista joiden kanssa ollaan tekemisissä pitää keksiä joku massiivinen juotu!

• Anonyymi

Yritäpä näiden yksisilmäisten mustavalkovärisokeiden kanssa keskustella analyyttisesti yhtään mistään.
      He jankuttavat vaan omaa käsitystään kiusaamisesta, suostumatta/pystymättä ymmärtämään mitään joka poikkeaa heidän omasta näkemyksestään, joka on varsin kapea ja vain omaan itsekkääseen kokemukseen perustuva.
      Melko hedelmätöntä keskustelua, jossa he haluavat saada kaikki oman näkemyksensä taakse tuomitsemaan niitä joita keksivät sormella osoittaa ja kiusaajaksi nimittää.
      Siinä on syy miksi ette porukoissa juuri empatiaa saa, kukaan ei jaksa teidän valitustanne enää kuunnella, eikä mikään ihme jos joku moisia uhriutujia joskus saattaisi vähän pilalla pistääkin.

• Anonyymi

Empatiakyvytön valkokauluspsykopaatti.

• Anonyymi

Kyllä siitä on pila kaukana aikuisten ihmisten toiminnassa. Ei se ole mitään ylä-aste ikäisten toimintaa että hei vähän tönitään ja vittuillaan, siinä on tarkoitus tuhota toinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä ensimmäinen yksisilmä. Osaatko ajatella mitään asiaa muuten kuin oman napasi ympärillä olevasta kuplasta käsin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä siitä on pila kaukana aikuisten ihmisten toiminnassa. Ei se ole mitään ylä-aste ikäisten toimintaa että hei vähän tönitään ja vittuillaan, siinä on tarkoitus tuhota toinen.

Kyllä te olette sitten idiootteja. Nillittäkää keskenänne ja säälikää toisianne, turha teidän kanssa on yrittää järkevästi keskustella. Kiusaantukaa vaan ihan rauhassa, pöntöt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä te olette sitten idiootteja. Nillittäkää keskenänne ja säälikää toisianne, turha teidän kanssa on yrittää järkevästi keskustella. Kiusaantukaa vaan ihan rauhassa, pöntöt.

No ootpa isäntä, syytät muita idiooteiksi etkä näe kuin oman henkilökohtaisen mielipiteesi. Kaikki on nillittäjiä paitsi sinä joka on selkeä alfa uros. Teikäläisiä on nähty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ootpa isäntä, syytät muita idiooteiksi etkä näe kuin oman henkilökohtaisen mielipiteesi. Kaikki on nillittäjiä paitsi sinä joka on selkeä alfa uros. Teikäläisiä on nähty.

Huoh... Et edes huomaa sitä kun yritetään keskustella asiasta laajemmin ja kartoittaen muitakin erilaisia mielipiteitä, vaan alat heti kirkua kiusaajaa kun varauksetta ei olla kannallasi. Ei sinusta ole keskustelijaksi, ei ihme jos sinuun suhtaudutaan nuivasti. (Sinä kutsut sitä kiusaamiseksi)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huoh... Et edes huomaa sitä kun yritetään keskustella asiasta laajemmin ja kartoittaen muitakin erilaisia mielipiteitä, vaan alat heti kirkua kiusaajaa kun varauksetta ei olla kannallasi. Ei sinusta ole keskustelijaksi, ei ihme jos sinuun suhtaudutaan nuivasti. (Sinä kutsut sitä kiusaamiseksi)

"Yritäpä näiden yksisilmäisten mustavalkovärisokeiden kanssa keskustella analyyttisesti yhtään mistään.
        He jankuttavat vaan omaa käsitystään kiusaamisesta, suostumatta/pystymättä ymmärtämään mitään joka poikkeaa heidän omasta näkemyksestään, joka on varsin kapea ja vain omaan itsekkääseen kokemukseen perustuva.
        Melko hedelmätöntä keskustelua, jossa he haluavat saada kaikki oman näkemyksensä taakse tuomitsemaan niitä joita keksivät sormella osoittaa ja kiusaajaksi nimittää.
        Siinä on syy miksi ette porukoissa juuri empatiaa saa, kukaan ei jaksa teidän valitustanne enää kuunnella, eikä mikään ihme jos joku moisia uhriutujia joskus saattaisi vähän pilalla pistääkin."
        Jos tuo teksti oli sinun niin eipä ollut kovin rakentavaa, sekavaa kyllä. Samapa tuo, saa täällä kirjoittaa oman mielipiteensä jokainen olipa se mitä vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Yritäpä näiden yksisilmäisten mustavalkovärisokeiden kanssa keskustella analyyttisesti yhtään mistään.
        Siinä on syy miksi ette porukoissa juuri empatiaa saa, kukaan ei jaksa teidän valitustanne enää kuunnella, eikä mikään ihme jos joku moisia uhriutujia joskus saattaisi vähän pilalla pistääkin."
        Jos tuo teksti oli sinun niin eipä ollut kovin rakentavaa, sekavaa kyllä. Samapa tuo, saa täällä kirjoittaa oman mielipiteensä jokainen olipa se mitä vaan.

No miksi sitten aliarvioit toisen mielipidettä?
        Siksikö että se ei ole samanlainen kuin sinun?
        Onko erimieltä olevat mielestäsi aina kiusaajia?
        Tämä on nyt se tuhannen taalan kysymys...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Jos tuo teksti oli sinun niin eipä ollut kovin rakentavaa, sekavaa kyllä. Samapa tuo, saa täällä kirjoittaa oman mielipiteensä jokainen olipa se mitä vaan."

No miksi sitten aliarvioit toisen mielipidettä?
        Siksikö että se ei ole samanlainen kuin sinun?
        Onko erimieltä olevat mielestäsi aina kiusaajia?

Tämä on nyt se tuhannen taalan kysymys...

• Anonyymi

Minua kiusattiin eka luokalta lähtien. Pojat piilotti minun pipoa ja tytöt potkivat nilkkaan.
      Yläasteella pöllivät minun marlborot ja opettajat antoivat jatkuvasti jälki-istuntoa ja kotimuistutuksia.
      Lukiossa sain vain A paperit kun opettajat ja kaikki kiusasivat minua.
      Opiskelemaan menin mutta sitten alkoi valtio minua kiusaamaan ja pakotti menemään armeijaan kesken opiskeluiden. Siellä minua kiusasi kaikki alikessut ja kapiaiset ja tupakaverit sanoivat minua löyhkäpetteriksi, koska minusta saunaan komentaminen oli kiusaamista ja menin aina siksi aikaa sängyn alle piiloon.
      Putkaankin jouduin armeijassa koska olin viikon puntiksella ja kapteeni alkoi kiusata minua sen takia. Mutta lopulta pääsin pois sieltä kiusaajien pesästä ja jatkoin opiskeluja.
      Suoritin kandin, mutta gradua en saanut tehtyä koska se tehtiin ilmeisesti kohdallani tarkoituksella liian vaativaksi, ihan kiusaamismielessä.
      Sittemmin olin kaupan kassalla jossa kaikki asiakkaat kiusasivat ja kuttuilivat aina jos löi kassaan väärin. En kestänyt sitä kiusaamista vaan aloin juomaan ja nyt kuljen kaljakassin kanssa pitkin kaupunkia ja kerron kaikille olevani kiusattu ja itken surkeaa elämääni kaikille jotka jaksavat kuunnella. Kaikki ei jaksa, mm. leipäjonosta kaikki lähti pois kun aloin siellä kerto kuinka kauheaa minulla on ollut. Ihme kiusaamista.

• Anonyymi

😂😂 PARAS ! 🤣🤣

• Anonyymi

Täällä riittää älypäitä, toiset vetää vitsiksi koko jutun.

• Anonyymi

Ei sinua ole kiusattu. Olet vain vätys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sinua ole kiusattu. Olet vain vätys.

Homo-Timo tullu palstalle taas? Oot kyllä aika hirvee juoru-akka, sen lisäksi kuulemma ruvennut naisten hakkaajaks kun kulissi eukollas oli poski mustana. Mahtava ura kehitys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Homo-Timo tullu palstalle taas? Oot kyllä aika hirvee juoru-akka, sen lisäksi kuulemma ruvennut naisten hakkaajaks kun kulissi eukollas oli poski mustana. Mahtava ura kehitys.

Urakehitys on yhdyssana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sinusta ainakaan ennustajaeukoksi ole mutta pidä vaan se hame kuitenkin päälläsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä riittää älypäitä, toiset vetää vitsiksi koko jutun.

Näin se on. Asiansa osaava kiusaaja tekeytyy uhriksi, jos ei muu auta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin se on. Asiansa osaava kiusaaja tekeytyy uhriksi, jos ei muu auta.

Ilmankos täällä kitisee niin paljon "kiusattuja".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Urakehitys on yhdyssana.

Kiusaaja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiusaaja!

Onko sivistys sinusta kiusaamista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sivistys sinusta kiusaamista?

Kiusaaja!

• Anonyymi

Apina on aina apina! 🙊🙈

• Anonyymi

Kiusaaja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiusaaja!

Apina on aina apina tarkoittaa niitä jotka kiusaa. Apina eli kiusaaja ei koskaan muutu.

• Anonyymi

No nyt olette nähneet/lukeneet ettei kiusaaminen ole minnekkään kadonnut eikä mistään ole otettu opiksi.

• Anonyymi

Kiusaaja, syyttelet syyttömiä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiusaaja, syyttelet syyttömiä!

Tunnustat siis ettet ole ottanut opiksi? Voisitkos siitä päätellä... jotain?
        Ps. Kysyminen ja päättely ei ole kiusaamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnustat siis ettet ole ottanut opiksi? Voisitkos siitä päätellä... jotain?
        Ps. Kysyminen ja päättely ei ole kiusaamista.

Nautitko tuosta kiusaamisesta, kiusaaja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nautitko tuosta kiusaamisesta, kiusaaja?

Ainoastaan to-del-la tyhmien kiusaamisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainoastaan to-del-la tyhmien kiusaamisesta.

Olet patologinen kiusaaja, tykkäät kiusata eri mieltä olevia.
        Kiusannet myös muita erilaisia, kuten vammaisia ja köyhiä?
        Sinun pitäisi hakeutua hoitoon!

• Anonyymi

Joensuu ja koko Joensuun seutu ovat huonossa maineessa, valitettavasti. Ja näitä esimerkkejä ylläolevalle löytyy paljon.

• Anonyymi

Joensuu ja maine?!? Ei ne muualla Suomessa ole Joensuusta tai sen maineesta kiinnostuneita joten ole huoletta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joensuu ja maine?!? Ei ne muualla Suomessa ole Joensuusta tai sen maineesta kiinnostuneita joten ole huoletta.

Aivan! Tässä se jutun juuri piileekin! Joensuussa kuvitellaan, että ollaan maailmannapoja… ehei…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan! Tässä se jutun juuri piileekin! Joensuussa kuvitellaan, että ollaan maailmannapoja… ehei…

On yksi asia missä joensuulaiset tuntuvat olevan maailmannapoja: nimittäin "tietämisessä" eli asioiden arvuuttelemisessa. Kun ei keskustelussa pärjätä niin alkaa armoton "tietäminen" eli muunneltu totuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On yksi asia missä joensuulaiset tuntuvat olevan maailmannapoja: nimittäin "tietämisessä" eli asioiden arvuuttelemisessa. Kun ei keskustelussa pärjätä niin alkaa armoton "tietäminen" eli muunneltu totuus.

Eli juoruaminen.
        Juorutaan aivan kaikista: naapurin Ritusta, nakke Nakuttajasta, potilas Perasta, asiakas Aaposta… lista on loputon.

• Anonyymi

Selvitymiskeinoista tehokkain lienee muutto pois.

Karjalaiset ovat tavattoman lahjakkaita henkisen ja sosiaalisen väkivallan harjoittajia. Sukkelia suustaan ja osaavat esittää niin hersyvän ihanaa ihmistä, että voi voi.

Makeilevan ulkokuoren takana ollaan kuitenkin salavihaisia, kateellisia, kaunaisia, pahansuopia, tyytymättömiä omaan elämään. Ja tämähän pitää kostaa jollekin, jolla vaikuttaa menevän paremmin.

Eipä muuta kuin puhekone käyntiin ja toisen mainetta murentamaan sontapuheilla. Kun hommaan sotkee yhteisön, sukulaiset ja tuttavat, jopa työpaikan asiakkaat, niin jopa helpottaa karjalaisen olo. Vähäksi aikaa.

-> paras päätös oli muuttaa pois.

• Anonyymi

Olette te surkeita. Pakenette kuin käpykaartilaiset. Toivottavasti ei tule sotaa jos maanpuolustus on teidänkaltaistenne itku-iitojen käsissä.

• Anonyymi
      UUSI

En selvinnyt kiusaamisesta, joten päädyn suoli24ään puhumaan pas*** päivästä toiseen.

• Anonyymi
      UUSI

Joensuulainen on katkera ja kaunainen. Haluaa tuhota toisen menestyksen ja onnen!

• Anonyymi
        UUSI

Onni ja menestys on jokaisen omissa käsissä, turha niiden puuttumisesta on muita syyttää.

• Anonyymi
        UUSI

Höpö höpö!

• Anonyymi
      UUSI

Näköjään osui ja upposi.

Henkinen väkivalta on kiusallinen aihe.

• Anonyymi
        UUSI

Miksi sitten kiusaat? Nautitko maalittamisesta?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kasva aikuiseksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko koko ikäsi ollut uhriutuva reppana?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko koko ikäsi ollut uhriutuva reppana?

Oletko koko ikäsi ollut kiusaava sadisti?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko koko ikäsi ollut kiusaava sadisti?

Tyhmä kysymys. En koskaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tyhmä kysymys. En koskaan.

Sairaudentunnotonkin vielä. jatka vain kiusaamista.

• Anonyymi
      UUSI

+sssss

• Anonyymi
      UUSI

Ainoastaan kunnon kosto auttaa. Tai sitten pitää vaan sulkea mielestä.

• Anonyymi
        UUSI

Sinusta ole mitään kostamaan :D

• Anonyymi
      UUSI

Kiusaajalle ei kerrota mitään🤐

Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3534
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      254
      3505
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2024
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1706
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1419
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1241
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1169
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe