Tälläkin hetkellä on menossa mittava kestokampanja, jonka tavoitteena on vahingoittaa suomalaista maataloutta. Se on järkyttävä rikos hyvinvointiamme, ruokaturvaamme, maaseudun elinvoimaa, työllisyyttä jne. kohtaan.
Tämä on käsittämätöntä touhua, että ensin tuhotaan maaseutujen elinvoimaa ja sitten sinne syydetään satoja miljoonia euroja tukirahaa yIIäpitämään elinvoimaa.
Näin idiootteja päättäjiä meillä on. Tämän päälle tulee muut idiootit, kuten ilmastoöyhöttäjät, jotka haluaa pelastaa maailman hävittämällä karjatalouden. Eikä jakeluun mene, että Suomen kasvihuonepäästöt ovat n. 0,1% globaaleista päästöistä, josta karjatalouden osuus on n. 0,014%, joten karjatalouksien hävittämisestä ei ole mitään hyötyä. Ei mitään. Sen sijaan siitä on suunnatonta haittaa Suomen hyvinvoinnille.
Muistakaa vaaleissa tällaiset kriteerit, älkääkä paskantako omille lautasillenne.
Syökää lihaa, juokaa maitoa, tukekaa maaseutujen elinvoimaa.
26
158
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö viljantuotanto ole suomalaista maataloutta?
- Anonyymi
On. Se on osa sitä.
- Anonyymi
Karjatalous/maatalous.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karjatalous/maatalous.
= eläinrääkkäystä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
= eläinrääkkäystä
Noinhan ne harhaiset eläinaktivistit julistaa...eivät havaitse..
- Anonyymi
Viljahiutalaita ja marjoja, ei mitään läskilihaa.
- Anonyymi
Karjaa on aina ollut. Sotakoneita vain n. 100 vuotta. Joten leikataan sotateollisuuden päästöistä.
Olen rehti lihansyöjä enkä aio tinkiä siitä grammaakaan. Sanokoot ituhipit ja muut hihhulit mitä tahansa.
- Anonyymi
Eli et edes ymmärrä aihetta, jota kommentoit.
Anonyymi kirjoitti:
Eli et edes ymmärrä aihetta, jota kommentoit.
Pääasia että ymmärrän hyvän liharuoan päälle. Steak House on muuten erittäin hyvä pihviravintola.
- Anonyymi
Ylpeä_Natoniilo kirjoitti:
Pääasia että ymmärrän hyvän liharuoan päälle. Steak House on muuten erittäin hyvä pihviravintola.
Myrkkypihvunsä voivat juoda ihan itse. Eu+lihaa
- Anonyymi
En ymmärtänyt staika House juttusi itsekään mitä tarkoittaa vastaukseksi
Mukavaa kuulla. Itse tulin siihen tulokseen äsken, että mehevimmät lihapullat tulee siten, että laittaa raa´at pyörykät soosiin ja kuumaan uuniin muhimaan n. puoleksi tunniksi.
Eivät kuivu. Ja maustuvat velä paremmin.
Leppoisaa lauantaita Sinulle.
- Anonyymi
Myrkkymaitonsa voivat juoda ihan itse.
- Anonyymi
Minä siis ostan vain kotimaista maitoa.
- Anonyymi
Kookosöljy ja maito tuhoaa luontoa sanoin yllä
Rahdataan Suomeen meridiiselilllä ja SOIJA MAITOA $E ON LUONNON KATOA
- Anonyymi
Tietenkin syön kotimaista lihaa ihan entiseen tapaan.
- Anonyymi
Ei myrkyt ja ideologiat kosketa minua, otan lihan omasta pakkasesta.
- Anonyymi
Ei myrkyt ja ideologiat kosketa minua, otan lihan omasta pakkasesta.
- Anonyymi
olen työttömänä ja on vähän rahaa, niin olen joutunut ostamaan hinnan perusteella -- ikävä kyllä huonoa ulkomaalaista ruokaa !!
Outo paikka on suomi, kun on massa-työttömyys ja suomaliset tuotteet kalliita.
- näin se uppoaa koko Suomi yhä syvemmälle turvattomaksi taxi uudistus raiskaus kehitysmaaksi !!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356674Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne653890Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1303133- 1562312
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171853Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701577- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291441Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061