Se kieltää miesten osallistumisen naisten urheilulajeihin.
En tiedä miten tämä realisoituu niihin miehiin jotka eri lajeissa jo nyt naisina kilpailevat.
Tuleeko tunkua Euroopan mantereelle?
Tässä Trumpin tiedotustilaisuus asiasta:
https://www.youtube.com/watch?v=7EmF9uMcwMk
Trump allekirjoitti historiallisen toimeenpanomääräyksen..!
10
187
Vastaukset
- Anonyymi
LP Viestin naisten lentopallojoukkueessa pelaa hakkurina semmoinen ukko ettei ole ennen nähty!
Vain 172 cm pitkä mutta kyllä lähtee!
Taitaa johtaa pistetilastoa mutta kyllä on ruma! - Anonyymi
Mitä sekoilet. ne eivät kilpaile naisina. Niiden annetaan kilpailla tekonaisina. Eivät ole mitään naisia.
- Anonyymi
"Mitä sekoilet...". itte sekoilet kääpä.
Tarkoitikko nää Rumppia, siitähän toi kerrottiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mitä sekoilet...". itte sekoilet kääpä.
Tarkoitikko nää Rumppia, siitähän toi kerrottiin.Sinä sekoilet. Minä en. Miehet eivät kilpaile naisina koska miehet eivät voi olla naisia. Oletko hieman yksinkertainen. Tai oikeastaan aika paljon.
- Anonyymi
Thaimaan tyttöpojat eivät tämän jälkeen harrasta painia.
- Anonyymi
Kuis sinä Persekärpänen jaksat vuodesta toiseen jauhaa leidipojista ja miks?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuis sinä Persekärpänen jaksat vuodesta toiseen jauhaa leidipojista ja miks?
Siksi kun Viki rakkaani hylkäsi minut kahden viikon treffilomansa jälkeen. Olin hänelle vain jokin kolmannen sukupuolen edustaja päätyen hänen tyttöpoika kaatolistalleen. Olen rakkauden kaipuussa riutuva tuttöpoika jonka Viki petkutti vannoen ikuista rakkauttansa minuun kuunvalossa ja saakelinmoisessa humalatilassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi kun Viki rakkaani hylkäsi minut kahden viikon treffilomansa jälkeen. Olin hänelle vain jokin kolmannen sukupuolen edustaja päätyen hänen tyttöpoika kaatolistalleen. Olen rakkauden kaipuussa riutuva tuttöpoika jonka Viki petkutti vannoen ikuista rakkauttansa minuun kuunvalossa ja saakelinmoisessa humalatilassa.
Repeilen...
Kiitos.
- Anonyymi
sitten se pariisin olympialaisissa naisia hakannut "nainen" jää pois ainakin usan kisoista, kun ei läpäissyt kromosomi testiä.
ja se kauhu"nainen" joka juoksi jotain viestiä tai muuta, ei kukaan sitä voi erehtyä naiseksi luulemaan, järkyttäviä juttuja. - Anonyymi
Vaikken ole mikään Trumpin kannattaja, on asioita joissa mies on oikealla radalla.
Valitettavasti ne vain on luita joita heitetään jotta kulisseissa voi jatkaa tuhoamista.
Mutta kuten tässäkin nähdään, rakkikoirat juoksee luun perässä aivan innoissaan.
Ps. ekös niille Transuille voisi perustaa omat sarjansa?
Niitä kuitenkin tulee lisää kun on sitä homogeenistä maitoa ja trans-rasvoja kaikkialla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2977283Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695334Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463367Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1162815- 1622469
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181920Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831736Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311588- 821554
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311530