Iltavirkuilla lapsilla voi olla muita suurempi riski epäterveelliselle ruokavaliolle ja ajan myötä painonnousulle. Asia ilmenee Helsingin yliopiston ja Folkhälsanin tutkimuksesta.
Iltavirkut lapset
10
170
Vastaukset
- Anonyymi
Helsingin yliopistolla ja Folkhälsanilla sitä riittää tutkittavaa. Ovatkohan tutkijat itse olleet pentuina iltavirkkuja ja nyt etsivät selitystä ylipainolleen.
- Anonyymi
Pitäisikö tutkijoilla olla joku painoindeksi vai mikä tässä nyt risoo? Sekö ettet itse ole päässyt yliopistoon vai mikä?
- Anonyymi
Lapsilla toivomus koulupäivän alkamisesta vasta yhdeksän jälkeen valittamalla kouluväsymyksestä. Väsyminen tulee siitä, kun valvotaan aamuyölle saakka älylaitteiden kanssa, kuinkas käypi sitten työelämässä, siellä ei työajan alkua siirrellä.
- Anonyymi
Täytyy ryhtyä tutkijaksi tai somevaikuttajaksi, niin voi siirrellä "työaikaansa". Oikeissa töissä ei voi siirrellä.
- Anonyymi
Ne vanhemmat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy ryhtyä tutkijaksi tai somevaikuttajaksi, niin voi siirrellä "työaikaansa". Oikeissa töissä ei voi siirrellä.
Niin se menee.
- Anonyymi
Vanhemmilla vastuu lasten älylaitteiden käytöstä, mutta monet vanhemmat ovat itse aivan liian riiippuvaisia älylaitteista.
- Anonyymi
Valitettvasti aivan liian monilla älylaitteet vie voiton. 📵📵📵📵📵📵📵📵📵📵
- Anonyymi
Älylaitteet näyttävät tekevän myös vähä-älyisiä, kun seurailee tuloksia.
- Anonyymi
Vanhemmat sitä oppia antaa. 📵🔞🚭🛴
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305870- 345373
- 293054
- 342454
- 412143
- 372118
- 152098
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391666