Olin kohdun tähystyksessä hysteroskopia vuotojen takia.Olen 75-vuotias.Lausunnossa lukee Kohdun kasvutaipumukseltaan epäselvä tuntematon kasvain?Mitä tarkoittaa?En ole vielä käynyt lääkärillä tästä asiasta mutta olen menossa .
Hysteroskopia?
2
340
Vastaukset
- Anonyymi
Siis ultrassa näkyi tuo tulos ja olen menossa hysteroskopia kokeeseen
- Anonyymi
Tarkoittaa sitä, että kasvaimen laatua ei pystytty ultraäänitutkimuksella varmistamaan, joten tehdään hysteroskopia. Siinä näkee kasvaimen paremmin. Ehkä yrittävät poistaa sen tai ainakin ottavat koepalan, joka lähetetään patologille, joka määrittää mikä kasvain on kyseessä. Ei kannata huolestua etukäteen. Vain patologi voi varmistaa mistä on kyse: kaikki potilaasta poistettu kudos menee patologille määritettäväksi, että senkään perusteella ei kannata huolestua, kun sitten ehkä kuuulet siellä toimenpiteen jälkeen, että näyte lähetetään patologille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337244- 396725
- 293674
- 453160
- 342814
- 162602
- 372208
- 162156
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482007- 341950