Ei siinä omankansan edut tule mieleen
Kuka näitä Fatim Diarroja äänestää eduskuntaan
25
188
Vastaukset
- Anonyymi
Kommarit.
- Anonyymi
Vihreä liike on kommunistinen.
- Anonyymi
Sellaiset ihmiset jotka eivät ole rasisteja ja heitä on suomalaisista suurin osa.
- Anonyymi
Mutta ovatko he niitä "Sisäsiittoisia" kehä 3.s ulkopuolelta?
- Anonyymi
🤣Olet huvittava.
Aika vähemmistö suomessa jo noi suomalaiset, kun niitä ääniä oli viime vaaleissa vaan jokunen tuhat. Joko väestönvaihto on toteutunut sitten kokonaisuudessaan, saatu aivotonta suvakkia tilalle?
- Anonyymi
Minä en tietääkseni ja ymmärtääkseni ole rasistinen. Naimisissakin vähän tummemman kanssa. Mutta en misssään tapauksessa äänestäisi Fatim Diarraa tai hänen tyyppistä ihmistä. Tyhmänpuoleinen ja oman edun tavoittelija. Ei ole saanut mitään aikaseksi politiikassa kun eripuraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en tietääkseni ja ymmärtääkseni ole rasistinen. Naimisissakin vähän tummemman kanssa. Mutta en misssään tapauksessa äänestäisi Fatim Diarraa tai hänen tyyppistä ihmistä. Tyhmänpuoleinen ja oman edun tavoittelija. Ei ole saanut mitään aikaseksi politiikassa kun eripuraa.
Ei tyhmänpuoleinen, vaan ihan TÄYSTYHMÄ!
- Anonyymi
Varmaan putin suosittelee äänestämään?
- Anonyymi
Kait Afrikassakin on kännyköitä joilla voi äänestää ilman äänestyslupaa jollain kelmeydellä...
- Anonyymi
Kai Kela kurssittanut tulkkien avulla älypuhelimen tunnistus sanoja - miten jelppiä vassareita jopa Somalian lomilla !
- Anonyymi
Vihreät...!
- Anonyymi
Itse kyllä olen sitä mieltä että ruskeat. Tai sitten ruskeat ja vihreät
- Anonyymi
Hyppäisi aasin selkään ja menisi sinne mistä on tullutkin.
Oletko nähnyt viimeisiä kuvia siitä. Elina aaltolalla olisi painavaa sanottavaa jos syöttösika hyppäisi aasin selkään.
- Anonyymi
Aivottomat matuhoojat.
- Anonyymi
Äärivihreät ja muut tapaukset jotka vihaavat Suomea ja suomalaisia?
- Anonyymi
Virheillä säöntö ,heidän kerho ei leiki kuin Pölyamorisien muslimien kaa .
- Anonyymi
Mistä lie kotosin alkujaan, tännehän on hyvä tulla syntymään uudelleen....
- Anonyymi
Varmaan nämä muun sukupuolisen. Näitähän on ilmestynyt iso joukko. Mutta sukupuutto uhkaa näitä jos normaali ihmiset eli mies ja nainen katoaa.
- Anonyymi
Tietenkin toiset Fatim diarrat. Suomessa on ns. ei työllisiä, eli enemmän tai vähemmän sosiaalitukien varassa eläviä enemmän kuin työllisiä. Työllisiä on vain noin 2,6 miljoonaa. Näistä työllisistäkin osa on vasemmistolaisia, joten ei tarvitse ihmetellä, jos vasemmisto saa aina vaaleissa paljon ääniä.
- Anonyymi
Suomen väestöstä alkaa olemaan aikalailla 10% maahanmuuttajataustaisia. Värilliset todennäköisesti tykkää äänestää samanvärisiä, jolloin nämä värilliset ehdokkaat saavat näiden noin 550 000 maahanmuuttajataustaisten äänestäjien äänet.
- Anonyymi
Mamut äänestävät mamua. Se on vaarallista menoa.
- Anonyymi
Fatim ajaa kyllä junttikantistenkin asiaa vaikka junttikantis ei paljon ansaitsekaan. Itse äänestän aina Fatimia koska hän on älykäs nainen joka saa aikaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2035958Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492695- 1562252
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne411972Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161769- 821404
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621387Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241311Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https341262Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.109997