onko kellekkään iskeny sairas meno vietti kunhan lapsi on kasvanu vähän isommaksi?
meillä 1.5v ja mua on alkanu kiinnostaa TOSI paljon kaikki mikä tapahtuu kodin ulkopuolella.
katselen miehiä ja flirttaan minkä ehdin. aina kun vaan mahdolista lähden yksin pois ja lapsi jää isän kans kotiin.
onpa jo vieras mies käynyt mielessä.ja kuvioissa
äitien villikko aika?
6
808
Vastaukset
- äiti-77
Mua ei kiinnosta vieraat miehet, eikä muutenkaan kodin ulkopuolinen elämä!Mä oon perheeni kanssa onnellinen =)
- Äiti 5lle
Ehdin elää villikkoaikani ennen lapsia, joten nyt olen onnellinen perheeni parissa.
Kiinnostaako miehesi sinua enää? Kannattaa tehdä selväksi myös miehellesi, että sinulla on joku muu. Jos vielä haluatte, niin ehkä vielä ehtii korjata vahinkoja. - villikko
Taisipa olla oma lapsi juuri tuon ikäinen kun sain jotenkin hormoonit "kohdalleen" ja alkoi villikkokesä. Sain painoa pudotettua 20kg ja jotenkin toinenkin sukupuoli oli kiinnostunut minusta. Varmaan ihan tervettä. Oman miehen kanssa edelleen, mutta ei laput silmillä ei.
että on kohtalon tovereita. mullakin on painoa lähtenyt jo 10 kg ja taitaa lähteä enempi.
outoa että tälläinen teini villitys fiilis tulee uudelleen. mut ihana olo!!
- Kotikissa
Kiinnostaisi tietää, että minkä ikäinen olet? Millainen parisuhdehistoria?
Itse olen 3-kymppinen kahden lapsen äiti ja ei sitten vähempää voisi kiinnostaa mikään baarissa ravaaminen tai toiset miehet..
Olemme olleet yhdessäkin aviomieheni kanssa yli 10v, mutta molemmat eläneet aika "rankat" teinivuodet, joten kenties sitten tuli ne hommat harrasteltua silloin..
Suosittelen! Nyt on NIIN ihanaa tehdä oman perheen juttuja ja nauttia vakaasta ja turvallisesta elämästä omassa ihanassa kotipesässä!vietin kyllä itsekkin RAJUN nuoruuden, ei se siitä ole kiinni.
eikä nytkään baarit kiinnosta yleensä vain irti ottoja kodista. vaikka lapsi onkin rakas ja aina mielessä mitä ikinä meinaakin tehdä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2636346Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne562912Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä552766- 1562272
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161789Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1651455- 821444
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o261366Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351311Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091027