mahdollista saada korvauksia, niin silloin jatkan työntekoa monien vuosien ajan. Sen takia ystävyysuhde kärsii, koska oman ajan tarve töissä käydessä lisääntyy! On niin paljon huonoja muistoja eri työpaikoista, että ahdistaa jo pelkästään kirjoittessani niihin liittyen. Se ahdistus ja suru kaikesta kokemastani on jossain hyvin syvällä, koska niitä päiviä oli mahdoton päästä pakoon mihinkään! Ei ollut yli kymmeneen vuoteen juuri koskaan hiljaista ja siksi olen vaurioitunut enemmän kuin ehkä ymmärränkään! Kunpa olisitte ymmärtäneet erityispiirteisyyteni ja sen erilaisen tavan hahmottaa asioita, niin ette olisi koskaan aloittaneet sitä. Osa kaikesta kokemastani tulee jollain tavalla olemaan läsnä elämässäni aina muistuttamassa sellaisista vuosista, joista suurin osa olisi saanut jäädä kokematta. Ja valitettavasti joudun näkemään monia sellaisia asioita ulos lähtiessäni, jotka eivät anna minun unohtaa kokemuksiani. Kuolema on ollut mielessä viime aikoina. Näytelmä jota näyteltiin aivan liian kauan saisi viimeinkin lopullisen unohduksen. Ilman työntekoa en voi hyvin ja olen äärettömän surullinen!
Jos ei ole
Anonyymi-ap
0
94
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305840- 345343
- 293034
- 342454
- 372118
- 152088
- 382043
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391656