että pidätte minua tyhmänä! Kaikki on ymmäretty jo yli kuusi vuotta sitten. Sinisessä bemarissa oxv muistuttaa henkilöstä, jonka kanssa en koskaan halua olla missään tekemisissä. Kaikki kukkamekkotuotteet varmistavat sen kuten eilen illallakin naisella bussipysäkillä, ettei ole mitään hyvää sanottavaa stalkkerille! Ethän avaa koiran kanssa minulle ulko-ovea! Inhoan koiria! Jos tietty henkilö vielä kerrankin lähestyy minua, hän tulee saamaan minulta henkisen rökityksen ja sinä hetkenä hän takuulla ymmärtää etten todellakaan voi sietää häntä!
Yhä tuntuu sitä
Anonyymi-ap
2
120
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sinä hyvä mies haluat kukkamekon, niin mene ja osta sellainen ja lopeta tämä turhan tulkutus. Sillä siitä särystä pääsee
- Anonyymi
Mutta onko se toinen osapuoli ymmärtänyt kuinka ilkeä olet hänelle?
Miksi sun pitää satuttaa tahallasi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336204- 345693
- 293214
- 342534
- 442467
- 152208
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401749En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727- 121721