Olisikohan etelä pohjanmaa +100 kilometriä naista käytettäväksi ikä on sivu seikka, halut ratkaisee...
Kiinnostunut +50mies
7
410
Vastaukset
- Anonyymi
Hei! Tässäpä olisi uskoisin , jopa erittäi himottava kiihkeä rouva 51v. Olen rintava jämäkät isot ovat tissit. Olen tanakka takapyllyne, 161cm noi 70 kg
Pukeudun tyylikkäisi jakkupukuihin, kuten alusvaatetus on sexikästä, joista sexi tihkuu näkyviin.
Olen todellakin himokkaa halukas rouva,otettavaksi
tosi toimintaan, miksi emme päästäisi himo syntisiä
lihoja rajuu toimintaa, sitä olen vailla,tunnen sen kiiman mikä mua riivaa,nylonsilkki alushousujeni
haarojeni sisällä,kiima se on mikä vittuani riivaa.
Että tästä lädetää,olen Seinäjoen maisemissa.
Tätä todella vilpittömästi haluan , kotona tätä en saa, vaikka kuinka himoon tarviin kyrpää sisääni.
Tosi on näin.- Anonyymi
No niin vaikutat juurikin siltä mitä haen.
Ja vieläpä samalla paikkakunnalla,
Nyt pitäisi saada sinuun yhteyttä jotain kautta? Täällä olisi Nelikymppinen sinkku Mies Seinäjoella joka Olisi kiinnostunut Nauttimaan Aikuisen Naisen aisen kanssa😉Ota yhteyttä😉
- Anonyymi
Kerran eräs kiimainen a leskinainen halusi kovasti munaa. Muutaman kerran tavatessamme nussimme ja halusi i vielä nuolla mulkun puhtaaksi. Ai vot.... mikä tunne
- Anonyymi
Onko kysymys ryhmäseksistä? Tämä on ryhmäseksipalsta.
- Anonyymi
No sexi se pääasia on..
- Anonyymi
Löytyykö Etelä-pohjanmaalta naista? Voit olla vapaata varattu. M43
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337144- 396625
- 293614
- 453130
- 342784
- 162572
- 372198
- 162116
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481977- 341870