Suuri syömisen tarve välillä on normaalia

Anonyymi-ap

Ihmisillä suuri syömisen tarve välillä on aivan normaalia,ei sitä kuitenkaan liho vaikka syö paljon JOS on suuri arkiaktiivisuus tai harrastaa jatkuvasti liikuntaa.
Itsekkin olen syönyt nyt pitemmän aikaa monina päivinä 3000-4000 kaloria enkä ole lihonut yhtään mitattuna monella eri mittaus tavalla.
Paino,pihtimittaukset vatsasta,vyötärön ympärysmitta.
En ole lihonut yhtään vaikka liikunta määrät on ollut vielä aika pieniä 😲ja liikunta suorituksia on ollut nyt vain 10 kpl 18 päivän aikana,sehän voisi olla jopa 30 suoritusta tuona aikana jos liikuntaan olisi paljon aikaa.
Uusi kuuri on erittäin helppo aloittaa silloin kun on syönyt jonkin aikaa enemmän.Siinä pitää ajatella mitä syö ja miten syö.
Pienillä kaloreilla pystyy syömään aika hyvin JOS osaa suunnitella hyvin ruokaohjelman.
Suunnittelen aina itse ohjelman.

16

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siinäkin pitää sitten käyttää järkeä kun syö paljon.
      Ei sitä silloinkaan kannata alkaa syömään mitään suklaalevyjä ja herkkumunkkeja.

• Anonyymi

Minun mielestäni kehitysvammaisilla ja kaikilla muillakin on oikeus ilmaista mielipiteensä.

• Anonyymi

Niin on MUTTA minä olen tavallista viisaampi ihminen
        😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on MUTTA minä olen tavallista viisaampi ihminen
        😂

Pystyisin helposti välillä lisäämään syömistään jopa 50% halutessa mutta siihen ei ole mitään tarvetta.
        Noin 3000 kaloria riittää ainakin minulle varsin hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pystyisin helposti välillä lisäämään syömistään jopa 50% halutessa mutta siihen ei ole mitään tarvetta.
        Noin 3000 kaloria riittää ainakin minulle varsin hyvin.

Eihän sille paljolle syömiselle jota tulee aina välillä voi mitään.JOS ON NÄLKÄ syön varmasti,en kuitenkaan siitä liho edellämainituista syistä.😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän sille paljolle syömiselle jota tulee aina välillä voi mitään.JOS ON NÄLKÄ syön varmasti,en kuitenkaan siitä liho edellämainituista syistä.😁

Minulla on nykyään paljon tarkentunut kalorien ja kulutuksen seuranta koska käytössä on ollut huavein aktiivisuusranneke mistä näkee aivan kaikki terveyteen liittyvät tiedot.
        Merkkaan siihen jo aamulla mitä syön päivän aikana ja teen illalla muutokset JOS niitä tulee.
        Yleensä merkkaan ylimääräiset syömiset ensin vain paperilapulle ja siirrän tiedot huavein ohjelmaan.
        Näin tehtynä kalorit on tarkasti oikein laskettu.

• Anonyymi

Käytätkö kehitysvammaisuustermiä moukkamaisesti vinoilun apukeinona? Tyylitajun puutetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytätkö kehitysvammaisuustermiä moukkamaisesti vinoilun apukeinona? Tyylitajun puutetta.

Eihän niitä täällä laihduttaminen ketään kiinnosta.
        Tuokin Esa Pulliaisen lihominen oli minun tekemä aloitus ja nyt siinä parissa päivässä melkein 6000 katselukertaa.Eli kaikki muu kiinnostaa mutta ei laihduttaminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän niitä täällä laihduttaminen ketään kiinnosta.
        Tuokin Esa Pulliaisen lihominen oli minun tekemä aloitus ja nyt siinä parissa päivässä melkein 6000 katselukertaa.Eli kaikki muu kiinnostaa mutta ei laihduttaminen.

Se olin minä joka teki sen avauksen etkä sinä. Siinä avauksessa vallan on saanut rokotevastaisuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et pidä huolta omista sukulaisistasi ja asioista ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et pidä huolta omista sukulaisistasi ja asioista ?

He ovat mieleltään tasa­painoisia eivätkä pilkkaa vammaisia ihmisiä. Keskus­hermostosi ei ole vielä kehittynyt. Jos olet jo aikuinen, keskus­hermostosi ei missään tapauksessa ole aikuisen kaltainen. Jos olet nuori, olet ns. haastava nuori.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

He ovat mieleltään tasa­painoisia eivätkä pilkkaa vammaisia ihmisiä. Keskus­hermostosi ei ole vielä kehittynyt. Jos olet jo aikuinen, keskus­hermostosi ei missään tapauksessa ole aikuisen kaltainen. Jos olet nuori, olet ns. haastava nuori.

Minun mielestäni kehitysvammaisilla ja kaikilla muillakin on oikeus ilmaista mielipiteensä. Oletko sinä eri mieltä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä se Massiivikalorihöpön puolustaja aka Kanannahkamies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä se Massiivikalorihöpön puolustaja aka Kanannahkamies?

Olen. Elämässäni oleellista on kyttääminen, oikeudenmukaisuus ja heikkojen ja yksinkertaisten ihmisten puolustaminen. Olen mielestäni tosi hyvä ja oikein hieno ihminen. Koulussa katsoin vierestä kun muita kiusattiin. Nyt olen entinen tosi lihava, nykyinen ylipainoinen.

• Anonyymi

Jos on nälkä niin syön varmasti,enkä jätä syömättä.
      Sitä syömistä pystyy sitten myöhemmin rajoittamaan.
      Ei se ole niin että AINA pitäisi syödä vähän.
      Vähää syömistä pitää yleensä jonkin aikaa suunnitella että pystyy pitämään siitä kiinni.
      Eilenkin söin ruisleivän kera vahvaa koskenlaskijan juustoa 150 g

• Anonyymi

Typerää syöntiä, Koskenlaskijassa on pelkkää rasvaa ja suolaa älyttömästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3634
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      256
      3554
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2034
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1706
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1439
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      389
      1252
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1179
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe