väsynyt kaikenlaiseen esitykseen ja kautta rantain kertomiseen! Tarvitsen hiljaisuutta ja rauhaa niin kotona kuin muuallakin. Haluan tehdä itselle mieluisaa työtä. Aika auttaa parantumaan rankkojen vuosien kokemuksista ja kun voin selvästi paremmin haluan löytää ikäiseni ystävän elämääni. Lenkkikaveriksi, elokuviin, teatteriin ja muihin yhteisiin harrastuksiin.
Olen todella
5
160
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulle joka aivan liian kauan häiritsit elämääni, toivon että löydät tasapainon elämääsi ja toivon ettet enää häiriköi, tai yritä lähestyä minua.
- Anonyymi
Olen hyvin hauras kaikesta kokemastani ja kauan pyysin hiljaisuutta, koska tunsin voivani huonosti! Miksi hätääni ei kuultu? Miksi minun haaveilla ei ollut mitään merkitystä? Minua yritettiin pakottaa sellaiseen mihin en olisi pystynyt! Eikö kenellekään tullut kuinka julmaa kohtelua se oli! Miten monta hyvää vuotta menetinkään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen hyvin hauras kaikesta kokemastani ja kauan pyysin hiljaisuutta, koska tunsin voivani huonosti! Miksi hätääni ei kuultu? Miksi minun haaveilla ei ollut mitään merkitystä? Minua yritettiin pakottaa sellaiseen mihin en olisi pystynyt! Eikö kenellekään tullut kuinka julmaa kohtelua se oli! Miten monta hyvää vuotta menetinkään!
Pitääkö ottaa yhteyttä lakimieheen jos kiusaaminen ei vieläkään lopu? Julkistanko nimen?
- Anonyymi
Ok, en häiritse enää.
- Anonyymi
Kaikkea hyvää sinulle Ap ja etenkin sitä rauhaa ja aikaa jota tarvitset. Toivon että saat sitä. Ymmärrän sinua hyvin. 🩶
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337124- 386574
- 293594
- 453120
- 342774
- 162552
- 372198
- 162106
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481977- 341840