Jo kolme vuotta on tiedetty, että Ukraina ei voi voittaa. Miten voi näin toimia?
Seuraavana naiset ja lapset lahdattavaksi, koska ego niin vaatii?
Missä ne vaalit ovat?
Ensin kieltää lailla neuvottelemisen Venäjän kanssa ja sitten kun olevinaan haluaisi, ei päässyt ja nyt itkee ettei sopimusta hyväksytä, kun ei ole itse sopimassa.
Häneltä ei tarvitse kysyä. Joko hyväksyt tai oma kansa tappaa hänet. Jenkit otti piikin pois ja Venäjän teräsmyrsky hoitaa loput 100-0.
Teurastiko diktaattori Zelensniy miljoonia omia?
18
117
Vastaukset
- Anonyymi
Suomi teki 1939-1944 tuon saman! Olisi pitänyt ymmärtää sinun tavallani antautua ja muuttua Neuvostoliiton kansaksi?
Ehkä ukrainalaisen eivät halua olla venäläisiä?- Anonyymi
Eivät kaikki. Mutta Itä-Ukrainalaiset haluavat.
- Anonyymi
Baltian maat antautuivat ja muuttuivat Neuvostoliiton kansalaisiksi. Näinhän keskustelun aloittajakin haluaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät tuon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät tuon?
Jos puhut Venäjää ja miellät itsesi venäläiseksi, niin mitä muuta voit olettaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät todellakaan halua olla Venäläisiä. Kiväärillä ohjattuna äänestystulos ei ole ihan pätevä.
- Anonyymi
Eu nato , bidee, globalisti rahan lobbarit, ne hörhöt, viha politikot, teurasti miljoonia ukrainalaisia !!
Verta on käsissä Länsi politikoilla !! Joukko tuhonta !!- Anonyymi
törkyturpa kirjoitti:
SInulta taisi "koulun käynti" jäädä vähiin? Tämä ei ollut kysymys
Katso alempaa kaalisoppaa huutosi ja tule kertomaan mitä koulua SINÄ kävit 😂.
Kyllä tänään pitää LENINGRADIN juomaveikoilla KIIRETTÄ!!!
Tietäähän sen, se joka kirjoittaa tänään eniten TEKSTEJÄ saa ylimääräisen annoksen KILJUA!
Ja hän saa napata KAALISOPASTA sattumat ennen muita!!!
KAALISOPPAA KAALISOPPAA KAALISOPPAA HEI!- Anonyymi
Tykätään täällä suomessa enemmän kaalikääryleistä.
KAALIKÄÄRYLEITÄ KAALIKÄÄRYLEITÄ
KAALIKÄÄRYLEITÄ HEI!
- Anonyymi
Teurastus jatkuu niin kauan kun Sota-Suomi pumppaa sinne rahaa ja aseita. Tapattamalla Ukrainalaisia (ja venäläisiä tietysti myös) Suomi osallistuu kansanmurhaan.
Teillä on väärää tietoa siellä LENINGRADISSA. Suomi ei ole sodassa eikä pumppaa mihinkään yhtään mitään.
Teidän juttujenne taso on laskenut huolestuttavasti. Oletteko te juoneet liikaa KILJUA ja se on pehmentänyt päänne?
KAALISOPPAA KAALISOPPAA KAALISOPPAA HEI!- Anonyymi
törkyturpa kirjoitti:
Teillä on väärää tietoa siellä LENINGRADISSA. Suomi ei ole sodassa eikä pumppaa mihinkään yhtään mitään.
Teidän juttujenne taso on laskenut huolestuttavasti. Oletteko te juoneet liikaa KILJUA ja se on pehmentänyt päänne?
KAALISOPPAA KAALISOPPAA KAALISOPPAA HEI!HeHe sätki Nato TiItu sätki😂
Anonyymi kirjoitti:
HeHe sätki Nato TiItu sätki😂
En minä ole NATO tiltu. Olen samanlainen kuin 99% suomalaisista. Tai oikeastaan enemmän, mutta ainoastaan Venäjällä ja Pohjois-Koreassa on näitä 100% prosentin kannatuksia, joten kirjoitan 99%.
Suomessa on venäläismielisiä ainoastaan satoja, ei edes tuhansia. Ettekö te siellä LENINGRADISSA tällaista tienneet?- Anonyymi
törkyturpa kirjoitti:
En minä ole NATO tiltu. Olen samanlainen kuin 99% suomalaisista. Tai oikeastaan enemmän, mutta ainoastaan Venäjällä ja Pohjois-Koreassa on näitä 100% prosentin kannatuksia, joten kirjoitan 99%.
Suomessa on venäläismielisiä ainoastaan satoja, ei edes tuhansia. Ettekö te siellä LENINGRADISSA tällaista tienneet?Suomessa asu 30 000 venäjänkielistä ihmistä eli ei ihan pitänyt arviosi muutamasta sadasta paikkaansa 😁.
- Anonyymi
törkyturpa kirjoitti:
Suomessa on venäläismielisiä ainoastaan satoja, ei edes tuhansia. Ettekö te siellä LENINGRADISSA tällaista tienneet?"Suomi ei ole sodassa eikä pumppaa mihinkään yhtään mitään."
Kyllä pumppaa ja on sodassa:
Suomi tukee Ukrainaa
Suomi tukee Venäjän hyökkäyssodan kohteeksi joutunutta Ukrainaa sekä sen sodasta kärsiviä naapurimaita monin tavoin. Vuoden 2022 jälkeen Suomi on osoittanut Ukrainan tukemiseen 3,1 miljardia euroa.
Tällä sivulla
Suomen ja Ukrainan julkilausuma turvallisuussitoumuksista
Tukea myös naapurimaihin
EU:n kautta annettava tuki
Suomen antaman puolustusmateriaalituen arvo on noin 2 miljardia euroa. Lisäksi Suomi on osoittanut Ukrainaan humanitaarista apua ja kehitysyhteistyötukea noin 220 miljoonaa euroa, sekä EU:n pelastuspalvelumekanismin kautta materiaaliapua noin 18 miljoonan euron arvosta. Kehitysyhteistyöksi tilastoitavat tilapäistä suojelua saaneiden ukrainalaisten vastaanottokulut olivat vuosina 2022-2023 noin 550 miljoonaa euroa.
Suomi on myöntänyt humanitaarista apua akuuttiin hätään vastaamiseksi sekä lisännyt ja sopeuttanut kehitysyhteistyötukea niin, että se vastaa välittömiin tarpeisiin ja vahvistaa yhteiskuntaa sodan keskellä.
Lisätietoa kehitysyhteistyöstä ja humanitaarisesta avusta Ukrainassa
Suomi toimittaa myös materiaaliapua Ukrainalle sen pyyntöjen perusteella. Materiaaliapu toimitetaan EU:n pelastuspalvelumekanismin kautta. Materiaalitukea koordinoi sisäministeriö.(Linkki toiselle web-sivustolle.)
Lisäksi Suomi on lähettänyt Ukrainaan puolustusmateriaalitukea.
Lisätietoa puolustusmateriaalituesta puolustusministeriön sivuilla(Linkki toiselle web-sivustolle.)
Suomen ja Ukrainan julkilausuma turvallisuussitoumuksista
Tasavallan presidentti Alexander Stubb ja Ukrainan presidentti Volodymyr Zelenskyi allekirjoittivat 3.4.2024 Kiovassa Suomen ja Ukrainan välisen kahdenvälisen turvallisuusyhteistyösopimuksen. Turvallisuussitoumusten tarkoitus on antaa laaja-alaisesti tukea Ukrainan puolustuskyvylle sekä tukea pitkäjänteisesti Ukrainan yhteiskuntaa, sen resilienssiä sekä Ukrainan EU- ja Nato-jäsenyysprosesseja tukevia uudistuksia.
https://um.fi/suomen-tuki-ukrainalle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa asu 30 000 venäjänkielistä ihmistä eli ei ihan pitänyt arviosi muutamasta sadasta paikkaansa 😁.
Anteeksi, yli 80 000 venäjänkielistä asuu suomessa 👍.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253634- 2563554
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282034Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151439Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3891252Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501179Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007