Sanna Antikainen tuntuu kiertävvän kovasti taas maakuntaa - nyt ei lupaa euron bensaa muta kovasti kylvää vihaa eri ihmisten kesken. Käsittämättömiä ulostuloja: riidankylväntää ja sinnepäin asioiden heittoja - ei millään sovi kansanedustajan arvolle. Tietääkö kukaan, mitä hän on tehnyt eduskunnassa ja esim parantanut täällä asuvan arkea? Lupaan, jos voidaan sanoa yksikin parannus normaalin ihmisen arkeen, johon hän on vaikuttanut, äänestän häntä. Nyt hän on minulle vain yksi hillotolpalla seisova.
Kansanedustajamme
19
359
Vastaukset
- Anonyymi
Sanna oli mukana arki-iltana ryyppämässä baarissa ja sen jälkeen ampumistapauksessa. Asioihin on vaikutettu!
- Anonyymi
Mulla ei ole tietenkään mitään sairaanhoitajia vastaan, mutta en laiittaisi asioitani edustamaan ylipainoista hoitsua - varmaan parempiakin löytyisi. Jos ei osaa pitää itsestään huolta tuollaisessa ammatissa, niin miten jaksaa keskittyä muiden asioihin?
- Anonyymi
Aika pakkomielle tuo sanna kun täytyy itse kommentoida omaa avauksiaan.
- Anonyymi
Lopetahan jo Erkki
- Anonyymi
Tuskin enää ensikautta änkyttämässä eduskunnassa🤣. Edelleen kaikki vihervasemmiston syytä hänen mielestä vaikka itse ovat leikkaamassa ja kurjistamassa suomalaisten elämää ja lihottamasa rikkaitten pankkitilejä, vai onko hän oikeasti noin hemmetin yksinkertainen?
- Anonyymi
No, no Puavo, elähän nyt.
Samaa puoluettaan sinäkin edustat.
Kerroppa mitä sinä olet saanut aikaa?
"Nothing". - Anonyymi
Miksi joku äänestää tuollaista? Nyt öyhöttää Ylestä, aivan kun ei tietäisi Ylen tehtävistä mitään. Tai varmaan tiijäkään.
- Anonyymi
Tuntuu ettei tiedä mistään mitään. Hoitajillekin tsemihaleja ja nuoleskelua äänien toivossa vaikka leikattiin mitoitusta reilulla kädellä. Tuskin yhtään ääntä siltä ammattiryhmältä tulee.
- Anonyymi
Dementia on yleistynyt, myös poliittinen muisti on hyvin lyhyt.
Mikä olikaan lyhyin työmatka ? Tuumasta toimeen ja senkin kansanedustajat ajavat taksilla.
Tietysti Ihkun kautta, ihkun totta. Kunnialaukausten kera.
- Anonyymi
Tissiposki yrittää ilmeisimmin aluevaltuustoon höpisemään omiaan. Tyhmää kansaa ei monta kertaa huijata, oppi menee perille helpolla kun leivänmurutkin hallitus vie hölmön pienituloisen pöydältä..
SA joutaa huoletta ryyppäämään ja liikkumaan ammuskelijan völjyssä, äänisaalis jää hänellä ja puoluetovereilla helposti hyvin laihaksi.. - Anonyymi
Huomaa että okussa vieläkin kommarit ja sosialistit pitää kovaa ääntä,menneitten aikojen puolueita molemmat.
- Anonyymi
Hellou! Onhan Sanna povekas, pitkähiuksinen , ylipainoinen lyllerö eli hyvä ponnistusalusta uudelle "ponnistajalleen". Emme "pane" häntä halvalla, vaan asiaankuuluvalla tavalla, vaikka toivommekin hänestä täydennystä sairaanhoitajapulaan?
- Anonyymi
Ei oo tainnu vielä kukaan keksiä, mitä hyvää Sanna on saanut aikaan? Erityisesti minua kiinnostaisi, mitä hän on saanut aikaan juuri pohjoiskarjalaisten hyväksi?! Kovasti näyttää aktivoituneen vaalien alla ja huutaa vähän niinku joka suuntaan.
- AnonyymiUUSI
Mitäpä hyvää ite oot saanu muuta kun kusta ja paskoo?
- Anonyymi
Kehuhan hän auliisti facebookissa kun p-karjalaan päällystetään teitä 40km! Vähäiset lahjat menee toisten haukkumiseen.
- Anonyymi
Eipä tuo toinenkaan ole mitään saanut aikaan , paitsi sähkön myynnin
- AnonyymiUUSI
Mutta lahjaton haukkuu luin buldokki.
- AnonyymiUUSI
Sannalla vasemmistotaustaa. Häpeis ees
- AnonyymiUUSI
Petri Kokko kurittaa nyt Sannaa. Häpeisi ees
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533402
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253344No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281984Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141386Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501139Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995