Löytyykö naisia jota tekisi mieli seksiä olen vanhempi mies iällä ei ole väliä eikä jos olet vapaa tai varattu. Ota yhteyttä niin voidaan sopia paremmin.
Naisia jotka kaipaa seksiä
16
283
Vastaukset
- Anonyymi
Prrrr.... sä syrjit miehiä taas! Piiip piiip pppppiiipp!
- Anonyymi
Missä päin?
- Anonyymi
Turku Tampere väli.
- Anonyymi
Olen Salossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen Salossa.
Asustelen pöytyällä lähellä Saloa.Onko sulla KIK ois mukava jutella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla ole laita vaikka e-posti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole keskustelun aloittaja, mutta pöytyä voisi onnistua, toisinaan. Jos kiinnostaa, niin kerro itsestäsi. M53
- Anonyymi
Löytyy
- Anonyymi
Haluan sua
- Anonyymi
Kuka odottaa minuaka
- Anonyymi
Löytyykö miestä. KUOPIO
- Anonyymi
Jos olet nainen kuopiosta, täällä vanhempi mies haluis sua. Moi
- Anonyymi
Missä asut
- Anonyymi
Missäasut
- Anonyymi
Missä asut
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081