Presidentti Putin ja hänen kuljettajansa olivat matkalla Kiovaan autolla, kun yhtäkkiä he osuivat sikaan lähellä maalaistaloa, tappaen sen välittömästi.
Putin käski kuljettajaansa menemään maalaistaloon ja selittämään omistajille, mitä oli tapahtunut. Noin tuntia myöhemmin Putin näkee kuljettajansa hoipertelemassa takaisin autoon pullon Ukrainan vodkaa, toisessa kädessä sikari.
"Mitä sinulle tapahtui?" Kysyi Putin.
"No, maaniljelijä antoi minulle Horilkan, hänen vaimonsa antoi minulle laatikon sikareita.
"Jumalani, mitä sinä heille kerroit?" Kysyy Putin.
Kuljettaja vastaa: "Olen presidentti Putinin kuljettaja, ja tapoin juuri sian."
Suosittu venäläinen kasku
Anonyymi-ap
4
171
Vastaukset
- Anonyymi
Pig
- Anonyymi
Varmaankaan autossa kyyditty Putin ei olisi ymmärtänyt, kuka tapettiin.
- Anonyymi
Samaa juttua on kerrottu aikanaan Kekkosesta eli kyseessä on vanha, mutta edelleen käyttökelpoinen vitsi
- Anonyymi
Hitleristä on myös kerrottu samaa, tottakai.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336434- 355933
- 293304
- 452710
- 342594
- 152268
- 372158
- 161976
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401809En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747