Huomasin kuvakirjaa tehdessäni, että whatsapp-kuvien tiedostonimessä onkin kuvauspäivämäärän sijaan kuvan vastaanottamispäivämäärä. Näkeekö kuvista mitenkään kuvauspäivämäärää? Saatika pystyykö jostain asetuksista muuttamaan whatsapp-kuvien tiedostonimet alkuperäisiin, jolloin niissä lukisi kuvauspäivämäärä?
Hiukka ikävää kun huomaa kirjoja tehdessään, että on jäänyt kuvia välistä, kun niitten tiedostonimissä on väärät päivämäärät. Jos ne siis on lähetetty minulle myöhemmin kuin kuvauspäivänä.
Whatsapp kuvauspäivämäärä
7
129
Vastaukset
- Anonyymi
Vituako käytät moista haitaketta!
- Anonyymi
Muuta keinoa ei toistaiseksi taida olla kuin se, että lähettäjä lähettää kuvat tiedostoina eikä avattuina kuvina.
Eli kun lähetetään kuvia tiedostona, niin gallerian tai kameran sijaan valitaan Dokumentti.
Sitten valitaan ne kuvat, jotka halutaan lähettää.
Sitten voidaan lisätä saateteksti viestikenttään.
Sitten lähetetään viesti ja tiedostot.
Näin saat vastaanottajana näkyville kuvatiedostojen alkuperäiset nimet.- Anonyymi
....Jatkoa
Kun olet vastaanottanut kuvatiedostot, voit ladata ne laitteesi tallennustilaan.
Nyt kuvat ovat alkuperäisellä tiedostonimellä ja alkuperäisellä laadulla käyttövalmiina. - Anonyymi
Aivan, en kuitenkaan voi vaatia kaikkia kuvien lähettäjiä toimimaan noin. Olen kiitollinen ylipäätään heidän lähettämistään kuvista, ja minun ongelmahan tämä on, ei heidän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, en kuitenkaan voi vaatia kaikkia kuvien lähettäjiä toimimaan noin. Olen kiitollinen ylipäätään heidän lähettämistään kuvista, ja minun ongelmahan tämä on, ei heidän.
Pilvipalvelun kautta kannattaa kuvat lähettää.
- Anonyymi
Ei.Whatsapp pakkaa kuvat uudelleen eli myös kuvauspäiväämäärät poistuu.
- Anonyymi
Tää on kyllä erittäin mälsä ominaisuus. Täytyy sitten vain itse yrittää muistaa tämä, ja vaikka korjata tiedostonimet manuaalisesti ennen kirjaprojektin aloitusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2476787Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664214Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313165- 1562332
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181860Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701597- 821484
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o301461Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https381383Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061