Poliisiallergia on allergia, joka syntyy poliiseista ja viranomaisista.
Usein ne ovat poliisi, oikeuslaitos, vartijat, armeija, rajavartijalaitos, supo.
Lääkärin lausunnossa on todettu pahenevia hengelle vaarallisia oireita, kuumetta, ahdistusta, kiputiloja ja hengitys vaikeuksia. Oireet voivat olla kohtalokkaita.
Erityisessä lausunnossa minua vapautetaan kaikelta kyttiin, viranomaisiin liittyvältä.
Ongelma on kuitenkin se, etteivät kytät välitä yhtään diagnoosista ja tulevat päälle.
Olen koko ajan vaarassa heidän takiaan. henkeni on.
Kadulla kävellessäni kun vastaan tulee siviilipukeinen kyttä, minä saan kohtauksen. Vatsa tyhjenee ja ihoon ilmestyy ihottuma.
Missä paikassa voin olla kytistä vapaa, koska heitä on joka paikassa?
Pitäisikö perustaa kytistä vapaa alue?
Ei elämä voi olla kyttäilyä koko ajan, pitäähän myös elää rauhassa!
Joku vastaus asiaan ja nopeasti.
Kukaan heistä ei pidä ja kuitenkin heidän toimiaan ylläpidetään keinotekoisesti.
Ovat järjen vastaisia, ihmisyyden vastaisia, evoluution vastaisia.
Tulkitsen, että kytät tahtovat tappaa minua tahallaan.
kyttä ei tajua, että minulla on kyttäallergia
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miten tämä poliisiallergia diagnosoidaan? Mikä sen tautiluokitus on? Näytähän se lääkärintodistus - suttaa toki nimesi yms. henkilötiedot pois.
Millä lääkärillä on oikeus tällaisen vapautuslausunnon kirjoittamiseen? Miten sinä kadulla tunnistat sen siviilipukeisen kytän? Tuleeko ihottuma ihan silmissä, mihin kohtaan? Voinet todistaa tämän ihan videokuvatussa testissä?
Miksihän nämä kytät vainoavat juuri sinua? Mahdat olla todella tärkeä yksilö, kun sinuun käytetään ilmeisen paljon viranomaisresursseja? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253584- 2553532
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3881247Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007