Onko puhetyyli tarttuvaa?

Anonyymi-ap

Olen todennut joka yleisesti tiedossa, että lasten sanankäytöistä ilmenee myös heidän vanhempiensa puhetyylit ja käytös.

Aikuisten kesken, elleivät nyt aivan kihloissa keskenään ole, niin puhetyylit ja sanankäytöt ei tartu, niin että muut alkaa toistamaan yhden tyypin sanankäyttöä ja käytöstä.

Seuraava osoittaa, että kun paljon bablaa niin ei tarvitse nimimerkkiä oireensa perään:
Senssusaurus kävi Chiang Maista kuukausittain leimaamassa passin Espanjassa koska se "oli halpaa ja kätevää".
Senssu kun luuli että Espanja on Thaimaan rajanaapuri.

> § <

9

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aloitus PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA.

• Anonyymi

Se on Senssusaurus kun itse näin kertoi 2018 vuonna:
      "Henkilökohtaisista syistä minulla ei ole oleskelulupaa Thaimaahan. Käyn kerran kuukaudessa leimaamassa passin Espanjassa. Senssulle kerrottiin tässä yhteydessä että Espanjan leimavisiitti on nopeimmillaankin 46 tunnin matka edestakaisin ja maksaa useita tuhansia euroja että ei ole kovinkaan halpaa eikä kätevää.
      Siihen Senssu totesi: "No.. kelle mikäkin on halpaa, minulle se on halpaa"
      Senssu resupekka kun luuli että Espanja on Thaimaan rajanaapuri. Hyvä osoitus siitä miten on Senssu Pasanen pihalla maantiedosta ja passien leimaamisista.
      Tuollaista lapsosta ei tule edes höperön lapsen suusta.

Muistutetaan Pasasta taas siitä että surkea valehteleminen ei ole huumoria, se ei ole aivopesua, se ei ole vedätystä vaan se on vain surkeaa valehtelemista.

• Anonyymi

Näyttänee kuitenkin aiheuttavan ajattelua tänään, huomenna ja loppuelämän 24/7. on sitten sille nimi aivopesu tai mikä tahansa, niin näin nyt kuitenkin tapahtuu joka ikinen päivä ja jopa vuodesta 2018 lukien.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttänee kuitenkin aiheuttavan ajattelua tänään, huomenna ja loppuelämän 24/7. on sitten sille nimi aivopesu tai mikä tahansa, niin näin nyt kuitenkin tapahtuu joka ikinen päivä ja jopa vuodesta 2018 lukien.

Yrität siis oman tyhmyytesi kätkeä "aivopesun" alle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yrität siis oman tyhmyytesi kätkeä "aivopesun" alle.

Muista myös että Kuksa kirjoitetaan isolla Koolla ja että Kitaranmuotoinen osaa soutaa plaaniin, lentää ja jopa hyppiä voltteja kierteellä .... korkealta.

• Anonyymi

Mutta kuitenkin laiffilalla ei ole varaa maksaa veto 100 euroa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kuitenkin laiffilalla ei ole varaa maksaa veto 100 euroa.

Tuohan on ihan normaalia ja jatkuvaa rakkaan toimintaa tarjota mitä erilaisimpia toimintatonneja, mutta paras luikahdushan on 20.000 euron vedonlyönti, RÄPS.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohan on ihan normaalia ja jatkuvaa rakkaan toimintaa tarjota mitä erilaisimpia toimintatonneja, mutta paras luikahdushan on 20.000 euron vedonlyönti, RÄPS.

Räpsmies on ollut sen puolentusinaa kertaa kateissa silloin kun joku on Chiang Maissa vieraillut. Kukaan ei ole kuullut, nähnyt, haistanut eikä lukenut mistään senseistä, eikä kukaan ole koskaan nähnyt hänen yhtäkään kuvaa koko Thaimaasta. On nähty kuvia vain silakkalaatikosta ja nuudelipussista Suomessa. "Hesaan" on pari kertaa ollt järjestämässä tapaamisia sekä itselleen että pullealle sairaalakaverilleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Räpsmies on ollut sen puolentusinaa kertaa kateissa silloin kun joku on Chiang Maissa vieraillut. Kukaan ei ole kuullut, nähnyt, haistanut eikä lukenut mistään senseistä, eikä kukaan ole koskaan nähnyt hänen yhtäkään kuvaa koko Thaimaasta. On nähty kuvia vain silakkalaatikosta ja nuudelipussista Suomessa. "Hesaan" on pari kertaa ollt järjestämässä tapaamisia sekä itselleen että pullealle sairaalakaverilleen.

Missä sinut voi nähdä ja haistaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7084
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6514
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3564
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3110
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2764
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2522
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2086
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1967
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1820
    Aihe