Stubin puhe taisi loppujen lopuksi nyt sitten kääntää Putinin pään. onko presidentti ateisti. Stubb koska on niin älykäs. Ja maailmalla nyt todella suorittaa tehtävän hienosti.
Stubbi löisi Putinin
19
122
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä om herättänyt kansaimvälistä huomiota tämä puhe.
Eka kertaa kunnon älykäs hyökkäys Putinia kohtaan.
Eikö Stubb ole kristitty. Tai agnostikko.- Anonyymi
STUB ON KIRKONMIES
- Anonyymi
Kuukaudenpäästä suomessa liehuu venäjänlippu.
- Anonyymi
Mene hoitoon lipunes.
- Anonyymi
Kymmeniä pöydän ympärillä.
Putin oman työpöydän - Anonyymi
Totta vie , puhe oli yhtä järkevä, kuin sotahullulta odottaa sopii.
- Anonyymi
Hyökkäys paras. Puolustus. Sanallinen.
- Anonyymi
Ihme mies Tämä Putini kun ei ole lopettanut jo aikaisemmin eikä ollut mitään tarkoitustakaan.
Eikö ole hieman yksinkertainen- Anonyymi
Putin on sotarikollinen
Jos napattaan kiinni, loppuikänsä on vankilassa ja eristyksessä muista
- Anonyymi
Mutta sitä minä ihmettelen, ettei Jeesus kommentoi asiaa mitenkään. Hän voisi sanoa vaikka, että se joka ohjukseen tarttuu, se ohjukseen hukkuu. Ja sitten Jumala voisi paukuttaa Kremlin littuun ja Putin lentäisi siitä hevon vitt... siis tosi kauas.
- Anonyymi
Kova painostus on jatkunut pitkään
- Anonyymi
stuppi on ruotsalainen ja ensimmäisenä liittyi sellaiseen järjestöön , jota vihaan 😠
Ei ole minun presidenttini- Anonyymi
pitää osata vastata korrektisti 🙂
- Anonyymi
Stubb on kova äijä heittämään puheita.
Kyllä Suomi saa hyvää mainetta aina Usata myöten ja varsinkin USA. Jos verrataan Trumpin persoonaan. Niin todella iso ero. Kömpelö Trump erottuu simpanssista kuitenkin koska osaa puhua.- Anonyymi
kuivan maan orava , onko sillä hiv ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuivan maan orava , onko sillä hiv ?
ei tuo ollut korrektisti sanottu 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Pressa on puolueista riippumaton. Irti. Vaan.
Oma riippumatto ja se Heiluu hyvin.
Stubista tullee suuri tähti - Anonyymi
Macron ja Stubb
- Anonyymi
Oliko Putin kadoksissa
Mistä STUB etsi putinia?
Ei se ainakaan Ukrainassa ole!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253634- 2563554
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282034Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151439Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3891252Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501179Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007