Jännä miten naiset esittävät itsensä aina hyviksinä kun BLM jee, vähemmistöt jee, mutta sitten kaverihaussa ilmoittavat joka viestissä erikseen, että miesten ei tule ottaa yhteyttä eli syrjivät miehiä. Ettekö olekaan hyviksiä?
En epäile. Taatusti miehet vonkaavat naisilta, vaikka sivusto on tarkoitettu kaverien hakuun.
Mutta toisaalta: miehuus ei olisi naisille mikään ongelma jos ilmoituksessa näkyisi miehen kuva ja mies olisi miesmalli:D
Nykyään naiset haluavat toimia itse valitsijanaisina, eikä naiset halua yhteydenottoja epäviehättäviltä miehiltä. Täälläkin puhutaan miten pariutuminen on mullistunut ja se on totta.
Naiset kaverihaussa
7
102
Vastaukset
- Anonyymi
Saahan sitä haluta. Miksi miehet siitä stressausi?
Vai onko ongelma median luoma kuva naisista jossa joka miehelle löytyy missi ja miehet luulee että se on totta? Sitten kaikki kymmenen ukkoa yrittää sitä yhtä vähän enempi missin tapaista ja 9 niistä saa pakit josta sitten valittaa.
Entä loput 9 naista?
Ne haluais toki olla kanssa missejä kun miehet tykkäis siitä - ja siksi käyttäytyy niin. Ainoa vain ettei ne ole missejä eikä sitä käytöstä silloin miehet anna yhtään anteeksi. Ja sitten ihmetellään kun löytyy vaan panoja, jotka aina lähtee, muttei sitä hyvää miestä joka jäisi. - Anonyymi
Miksi minun pitäisi olla ystävä ja viettää vapaa-aikaani sellaisen henkilön kanssa, josta en pidä tai jonka käytöksestä en pidä? Sehän olisi epäreilua minua itseäni kohtaan.
- Anonyymi
Ihan tiedoksi, että en minä ole kaikkien naistenkaan ystävä, enkä varsinkaan sellaisten, joiden käytöstä pidän huonona ja asiattomana. Kohtelusi on siis täysin tasapuolista heidän kanssaan.
- Anonyymi
Koko BLM oli täysin typerää. Toisella puolella maapalloa jonkun kouluttamattoman junttikytän ja hänen uhrinsa narkomaanirikollisen välisen painimisen johdosta sitä ideologiaa levitettiin ympäri maailmaa. En jaksa välittää mitä mun mielipiteistä ollaan mieltä. Hullu maailma. Siellähän oli porukkaa kadulla ihan rynnäkkökiväärit tanassa. Sisällissotaa odotellessa. Kenties orjuuden historia hankaa edelleenkin siellä ihmisryhmien välejä. Suurimpia häviäjiä ovat olleet intiaanit. Kyllä, luit oikein. Kirjoitin intiaani enkä alkuperäinen amerikkalainen. So what?
- Anonyymi
Mitä yks selitti, että joka miehelle missi? Eihän monet miehet saa edes ihan tavallista naista, missistä nyt puhumattakaan!
Naisilla on valta pariutumismarkkinoilla ja nimenomaan naiset pyrkivät pariutumaan pienen miesjoukon eli siis komeimmiston/statusmiesten kanssa.
Jos kirjoittaisin, että jonkun tietyn ihmisryhmän ei kannata laittaa viestiä, niin nämä samat naiset olisivat leimaamassa joksikin. Miehiä voi näköjään syrjiä.- Anonyymi
Parisuhde on varmasti kohta jotain ihan liian pientä johon woke-joukkovoimaantuneet feministit hukkaisivat elämäänsä.
- Anonyymi
Tavallaan kyllä ymmärrän. Jos naiset etsivät kavereita, niin naiset haluavat sanella ketkä voivat laittaa viestiä ja ketkä ei. Silloin kaverihaun kautta ei vahingossakaan joudu tekemisiin tavismiesten kanssa.
Sitten jos naiset etsivät deittiseuraa, niin se onnistuu helposti Tinderissä kun toinen toistaan komeampia Chadeja löytyy muutaman minuutin swaippaamisella. Tinder-Chadit ovat tyydyttäneet naisten sosiaaliset tarpeet täysin, eikä naisia enää kiinnosta vastaanottaa lähestymisyrityksiä tavismiehiltä. Älypuhelimessa kaikki lähestymisyritykset ovat näppärästi täysin kontrolloitavissa. Voi valita kenelle puhuu ja kenet blokkaa.
Mutta sitä en ymmärrä minkä takia naiset nostavat BLM:n ja vähemmistöt tapetille ja esiintyvät hyviksinä kun samaan aikaan naiset syrjivät miehiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253584- 2553532
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3881247Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007