Oon vähän väsynyt, niin huomaan, et tekis mieli kiukutella täällä. Ei se kuitenkaan kannata, tulee vaan kaikille paha mieli.
Sanon sit vaan, että mä tykkään susta mies, vaikket sä tykkäiskään musta. Ei se haittaa. Ja että mä kyllä kestän, vaikka olisi ihanaa, jos joku joskus halaisi mua ja kysyisi, miten päivä meni. Ehkä joku joskus vielä tekee niin.
Nyt mä hengitän ja sit lähden lenkille.
Hyvää yötä, kun sen aika on. Mä meen tänään ajoissa nukkumaan.
Tykkään susta
8
446
Vastaukset
- Anonyymi
Etkä mene, jos vielä näin myöhää olet lenkille lähdössä.
- Anonyymi
Mun pikku mörrimöykky🤗🥰
- Anonyymi
Täällä myös lähdetään kohta ulos eli kivaa ulkoilua ja usein kiukkukin vähän laantuu ulkoilemassa ja saa muita ajatuksia myös. Ja koita päästä ajoissa nukkuun, 🤗
- Anonyymi
hetkellistä tämäkin on
- Anonyymi
Mäkin kiukuttelen täälä usein väsyneenä ja sanon ilkeitä asioita. Kun on turhautunut ja väsynyt, niin jonkun mielikuvituskaivatun vihaaminen on varsinainen toteemi..
Tällä hetkellä inhoan ja vihaan vanhaa kaivattuani. En yhtään tiedä miksi. Ehkä se on jotain patoutunutta seksuaaliturhautumaa.
Miltä miehet tuntuu, jos nainen aattelis vihalla? - Anonyymi
Kerro jokin lenkkiisi liittyvä tunniste?
- Anonyymi
Kävin kävelyllä metsän reunassa. Mustia puita sinistä taivasta vasten. Märkä maa ja ilma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin kävelyllä metsän reunassa. Mustia puita sinistä taivasta vasten. Märkä maa ja ilma.
Oliko joki lähellä.. tai vesitorni tai..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336224- 345723
- 293224
- 342554
- 452540
- 152218
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401749- 131735
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727