Voin todistaa Raamatusta.
Jeesus oli ilmeisesti tyypillinen antiikin aikojen tapaus jossa kuninkaallisten isät olivat Jumaan siittämiä silloin tällöin diktaattorien isiä valtioissa monissa.
Saatana oli yksi Jumalan pojista jo heti kaiken alussa.
27
121
Vastaukset
- Anonyymi
1. Mooseksen kirja 6
Pahuus yltyy maan päällä
1Kun ihmiset alkoivat lisääntyä maan päällä ja heille syntyi tyttäriä, 2jumalien pojat huomasivat, että ihmisten tyttäret olivat kauniita, ja he ottivat näistä vaimoikseen keitä halusivat. 3Herra sanoi: »Minä en anna elämän hengen asua ihmisessä miten kauan tahansa. Ihminen on lihaa, heikko ja katoavainen. Olkoon siis hänen elinikänsä enintään satakaksikymmentä vuotta.- Anonyymi
Lisää todisteita luvassa
- Anonyymi
Niin, unohtui että silloin Jumalia oli toistaiseksi useampia Juutalaisuudessa.
- Anonyymi
Job 38:7 “kun kaikki aamutähdet iloitsivat ja kaikki Jumalan pojat riemuitsivat.
Saatana on langennut poikansa. - Anonyymi
Minäkin voin todistaa raamatusta ja tämä todistus on tosi:
Raamattu on ihmistekoista soopaa! Karttakaa!- Anonyymi
Lääkkeet auttaa yleensä vauhkoomiseen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkkeet auttaa yleensä vauhkoomiseen!
Näin on! Lääkkeet pitää olla nautittuna tai muuten voi haksahtaa jw kaltaiseen huijjaus uskontoon! Karttakaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on! Lääkkeet pitää olla nautittuna tai muuten voi haksahtaa jw kaltaiseen huijjaus uskontoon! Karttakaa!
Mene vaihtamaan lääkityksesi, auttaa ehkä puhumaan parempaa asiaa.
JT menee paratiisiin!
- Anonyymi
SAtanA oli ennen Jumalan yksi enkelipojista.
Miksi ei ole enää?
Se selviää kun lukee VT- Anonyymi
Hän kapinoi isävaltaa vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän kapinoi isävaltaa vastaan.
Oilein!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oilein!!!!
Oikein!!?
- Anonyymi
Egyptin faaraoissakin oli.
- Anonyymi
Saatana on Jumalan toinen minä, koska Jumala on skitso. Vai mitä Jumala?
- Anonyymi
Olen hoidossa.
Käyn Sigmund Freudin terapiaistunnoissa täällä pilvilinnassani.
Käsittelemme bi-seksuaalisuuttani tällä hetkellä.
Tämä on tuskallista. - Anonyymi
Miksi edes kutsut itseäsi kristityksi, jos kirjoittelet tuollaista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi edes kutsut itseäsi kristityksi, jos kirjoittelet tuollaista?
Tyhmä persu-uskovainen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen hoidossa.
Käyn Sigmund Freudin terapiaistunnoissa täällä pilvilinnassani.
Käsittelemme bi-seksuaalisuuttani tällä hetkellä.
Tämä on tuskallista.Hienoa Jumala! Olet kuitenkin hakeutunut hoitoon. Ehkä lopulta on odotettavissa kohennuksia myös maanpäällisiin asioihin kuntouduttuasi. Suuressa suunnitelmassasi kun ei tunnu olevan järjen hiventä tällä hetkellä.
- Anonyymi
Korkki kiinni
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa Jumala! Olet kuitenkin hakeutunut hoitoon. Ehkä lopulta on odotettavissa kohennuksia myös maanpäällisiin asioihin kuntouduttuasi. Suuressa suunnitelmassasi kun ei tunnu olevan järjen hiventä tällä hetkellä.
Mut ku kannattajat voivat kääntyä pois palvomasta minua jos en ole hetero.
- AnonyymiUUSI
Pesiä pitäisi hoitaa nykyisin huolellisemmin.
- AnonyymiUUSI
KD Räsäsen pesä haisoo myös alapäästään?
- AnonyymiUUSI
Saatana ja Jumala ovat nykyään ihan hyvissä väleissä,kun Jumala on vanhettuaan rauhoittunut sekä tullut ymmärtäväisemmäksi ja empaattisemmaksi,ja Saatana on aikuistunut.
Jeesuksen kanssa Jumalalla on pieniä ongelmia,kun Jeesus on enemmän sellaista "aikamiespoika"tyyppiä,peesaa isäänsä eikä ole aloitekykyä.Lisäksi viini on ruvennut maistumaan turhan hyvin...- AnonyymiUUSI
Saatana raivoaa kuin mielipuoli, että saa eksytettyjä ihmiset pois uskosta, siitä johtuu ateistisuus ja eri lahkolaisuudet
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saatana raivoaa kuin mielipuoli, että saa eksytettyjä ihmiset pois uskosta, siitä johtuu ateistisuus ja eri lahkolaisuudet
Saatana on Jumalan toinen minä, koska Jumala on tosi pipi.
- AnonyymiUUSI
Jumalan omat raivoaa kuin mielipuolet, että saa sodittua naapurimaan ihmiset pois, siitä johtuu teistisyys ja eri lahkolaisuudet
Israel pommittaa kaiken paskaksi ja sama kävi heille Kristityn Hitlerin Armossa!- AnonyymiUUSI
Jumalan Armosta HITLERIKIN soti!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533482
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253474No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151409Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501159Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007