olet pitänyt minua tyhmänä, mutta niin se ei ole. En ole kuvitellut mitään sellaista, että meistä voisi tulla pari, koska en ole koskaan haaveillut parisuhteesta kenenkään kanssa. Piruuttani kirjoitin että pitäisi asua yhdessä, koska olen totaalisen kyllästynyt ihmisiin joiden kommunikointitaidot ovat huonot! Taisit mennä ohi useasti vain näyttääksesi, kuinka eri tasolla me olemme ulkoisesti. Olin käsittänyt tilanteen niin, että sinä tarvitsit apua itsellesi, koska jaksamisesi oli ollut ajoittain vähäistä. Mutta niin ei tainutkaan olla. En enää ymmärrä miksi edes aloitit kaiken sen mitä teit! Ei siinä tunnu olevan enää mitään sellaista, miksi minun pitäisi auttaa sinua!
Tuntuu että
Anonyymi-ap
1
169
Vastaukset
- Anonyymi
En tarvitse apua tai lohduttajaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336244- 345743
- 293234
- 452600
- 342564
- 152218
- 372148
- 161856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401759En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727