Tupakka-askin hinta jo n. 10 euroa

Anonyymi-ap

taitaa olla jo ylikin. Se tekee vuodessa 3650 euroa
3650 euroa
3650 euroa
3650 euroa
3650 euroa
3650 euroa
3650 euroa
3650 euroa
3650 euroa
3650 euroa
3650 euroa
3650 euroa
3650 euroa
3650 euroa
3650 euroa
3650 euroa
3650 euroa

25

180

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

12 on Nortti

se on äveriään puuhaa tuo tupruuttelu nykyään

• Anonyymi

Eipä sellaisen kannata rutista rahojen vähyyttä jos varaa on askitupakkia ostaa.Sätkiä monet käryttää ja hommaa paperit muualta.25centtiä tulee 1 sätkä kustantaan.35cent on nikotiinipussi.

• Anonyymi

Ennen meni aski päivässä
      nyt 2 kessua viikossa
      ajat muuttuu

• Anonyymi

Siihen vielä kilisevät kaljakassit niin vuodessa 10 000 jeuroa ja 10 voedessa 100 000. Jos kyseset summat laittais sijoituksin niin varma 5-10 vuoden päästä olisi muljunääri.

• Anonyymi

Jos polttaa kokonaisen askin päivässä, kannattaa ehdottomasti vähentää! Siinä säästää terveyttään ja rahojaan.

Kun itse poltin, vähensin tupakointia asettamalla vaatimukseksi, että en sytytä uutta ennen kuin edellisestä on kulunut tunti. Aluksi piti tuskitella, mutta keho sopeutui tuohon varsin nopeasti. Sitten pidensin välin 1 ½ tuntiin jne. Lopulta oli lopettaminenkin helpompaa kuin aiemmilla, epäonnistuneilla yrityksillä. Nyt on jo 15 vuotta ilman tupakkaa takana, eikä ole tehnyt mieli yli kymmeneen vuoteen.

Pitkäaikatyötön

• Anonyymi

Siirryin itse nuuskaan ~7 vuotta sitten. Senkin käyttö väheni ensimmäisen vuoden jälkeen rajusti nyt menee 0-2 pussia pv/. Pikkusikari röyhyää joskus jos normista poikkeava tilaisuus.

• Anonyymi

Itse sairastin 2020 vakavasti korona sen jälkeen oli helppoa lopeta alkoholi ,rööki ja kahvi. Taida mennä jo 4,2 vuotta ilman alkoa , röökiä ja kahvia.

• Anonyymi

Kauheesti joitakin kiinnostaa paljonko jollakin rahaa tupakkiin menee tai kaljoihin niin onko se itseltä pois.Toki jos tämä tupakoitsija tai kaljoittelija rutisee että kaikki kallista.Köyhälistöhän on just sellasta rutisijaa ettei rahat riitä mihinkään ja sätkä käryää ja kaljaa juodaan.Joka köyhyysdokumentissa sätkä käryää ja kaljaa.

• Anonyymi

Omana periaatteenani on, että jokaiselle pitää jakaa riittävästi tietoa tupakoinnin haitoista ja lopettamismahdollisuuksista. Veikkaan, että suurin osa tupakoijista ei käsitä sitä, että esim. keuhkoahtaumatautia ei voida parantaa, vaan sairastunut kuolee vähitellen sairauden levitessä. Ensin saa happipullot perässä vedettäväḱsi, jotta pääsee liikkumaan. Sitten ei jaksa enää kävellä kuin vessaan, eikä lopulta sinnekään. Tukehtumiskuolema on tuskin kenenkään unelma, enkä haluaisi kenenkään sellaista kokevan.

Lisäksi itsensä sairastuttanut on oikeutettu saamaan hoitoa verovaroilla, joten asia kuuluu kyllä muillekin.

Muistetaan myös se tosiasia, että muut joutuvat hengittämään tupakansavun haitallisia aineita, vaikka savuttaja polttaisi ulkonakin. Savu leviää hallitsemattomasti ympäriinsä, eivätkä sen hengittämiseltä välty muutkaan lajit.

Pitkäaikatyötön

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Omana periaatteenani on, että jokaiselle pitää jakaa riittävästi tietoa tupakoinnin haitoista ja lopettamismahdollisuuksista. Veikkaan, että suurin osa tupakoijista ei käsitä sitä, että esim. keuhkoahtaumatautia ei voida parantaa, vaan sairastunut kuolee vähitellen sairauden levitessä. Ensin saa happipullot perässä vedettäväḱsi, jotta pääsee liikkumaan. Sitten ei jaksa enää kävellä kuin vessaan, eikä lopulta sinnekään. Tukehtumiskuolema on tuskin kenenkään unelma, enkä haluaisi kenenkään sellaista kokevan.

Lisäksi itsensä sairastuttanut on oikeutettu saamaan hoitoa verovaroilla, joten asia kuuluu kyllä muillekin.

Muistetaan myös se tosiasia, että muut joutuvat hengittämään tupakansavun haitallisia aineita, vaikka savuttaja polttaisi ulkonakin. Savu leviää hallitsemattomasti ympäriinsä, eivätkä sen hengittämiseltä välty muutkaan lajit.

Pitkäaikatyötön

Entäpäs polttomoottori käyttöiset autot niin onko ilmastoteko savustaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Entäpäs polttomoottori käyttöiset autot niin onko ilmastoteko savustaa.

Itse olen vaihtanut bensa-auton kaasukäyttöiseen. Biokaasuautoilu on suurin piirtein yhtä haitallista kuin sähköautoilu, kun katsotaan kokonaispäästöjä.

Pitkäaikatyötön

• Anonyymi
      UUSI

Tupakoitsija maksaa suuren veroja niin kyllä on oikeutettu myös saamaan hoitoja.Moni siirtyy tupakista nikotiinipusseihin.Lihavuudesta yhteiskunnalle laskua tulee ja justiin köyhät huono kuntoisia.Rasitteena myös pitkäaikaisnotkujat.

• Anonyymi
        UUSI

Keskustelusivustoilla toisia nimittelevistä puhumattakaan.

• Anonyymi
      UUSI

Poltan niin kauan kuin haluan koska se voi pelastaa jonkun ihmisen hengen, olen sen verran hermoileva kaveri.

• Anonyymi
      UUSI

Eli korotusvaraa on vielä, voisi vaikka tuplata noin alkuun ja kieltää tupakoinnin 100 metriä lähempänä muita ihmisiä.

• Anonyymi
      UUSI

Kaalin hintaa voisi nostaa, vaikkapa 5€/. Kerä. Tuntuu olevan eläkeläisten suurta herkkuja ja heillä on mistä maksaa.

• Anonyymi
        UUSI

Koskeeko hinnan korotus myös hapankaalia ?

• Anonyymi
      UUSI

Harvat kalleimpia tupakka askeja ostaa, muuta kuin eläkeläiset jos eläkkeestä jää niin paljon ylimääräistä tai palkan saajat. Suurin osa pyörittelee paljon halvempia sätkiä ja sätkäpaperit kannattaa tilata muualta.

Itselläni on mennyt sätkiin n. 50-80e/kk vaihtelevasti. Eli vuodessa 600-969e.
      Tuolla saisi yhden lomamatkan vuodessa. Kuka sitten mihinkin harrastukseen törsää.

• Anonyymi
      UUSI

Itse käryytän kanssa sätkää ja toppa maksaa sen 12.20eur ja tavoite että 5 päivää kestää ja on kestänytki.Paperit tilaa jostain muualta.Moni siirtyy nikotiinipusseihin ja yksi maksaa n,35centtiä.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä tupakan ja alkoholin veroja voi vielä pikkuhiljaa kiristää.
      Kohta alkaakin jo Radler-kausi, niin voi saunajuomat ostaa Lidlistä.

• Anonyymi
      UUSI

Itse saan ilmaiseksi tupakit ja alkoholit,välillä löytyy myös sikaria.

• Anonyymi
      UUSI

Kynpillähän mähkii jo viikon murkinat, meinaan kun tekee itse!
      Itekki tein tännään ruisleipyä, laitoin 2päivää sitten jo taikinan tekeytymmää.
      Rapeakuorinen kunnon limppuleipä uunipadassa ja voita päälle,ei muuta.
      Ei voi kaupan mauttomista kalliista ilmahöttöleivistä puhua samana päivänäkkään, puhui nyt silti..

Ja samalla uunin lämmöllä herkku lihalooraa tein.
      porkkanakaaliraaste kylkeen.
      ai ettähh!

• Anonyymi
      UUSI

Mussuta sinä leipyä niin minä nautin sikarista ja naukkaan samalla vähän.

• Anonyymi
      UUSI

Tupakasta pääsin eroon. Myös kaltaiseni neurootikkomies voi päästä. En uskaltanut lopettaa kun olen arka kuin metsäjänis-uros.
      Duunissa "kaikki" tunsivat minut muutenkin. Nopsaan sauhuttomuuteen tottui. Eihän kaikki muutkaan siellä polttaneet.

En mennyt enää tupakkimiesten pöytiin.

Sitten jouduin pahaan onnettomuuteen, työtapaturmaan. Viikkoja kipsi koivessa.

Erinomaiselle ylilääkärille satuin pääsemään. Ei tästä enää työjalkaa tule, hän totesi.

Kunhan väliaikaisesti duuniin menen, selviää jatkokin.

• Anonyymi
      UUSI

En tupakoi, epäterveellistä. Ostan toimeentulolla olutta

tupauuno, tornio. savo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3482
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3474
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2014
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1696
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1409
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1159
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe