Olen lukenut, että 48 KRP:n miestä oli Alavudella kesäkuussa. Elokuussa heitä oli enää 11 ja Aronen. Lokakuussa oli taas pihat täynnä autoja, kun yksityiset ihmiset paperilla todisti/selvitti ministeriöön Paavon syyllisyyden.
Olen lukenut, että 48 KRP:n miestä oli Alavudella kesäkuussa. Elokuussa heitä oli enää 11 ja Aronen.
8
274
Vastaukset
- Anonyymi
Kesäkuu 1971 oli helteinen loman viettoaika
- Anonyymi
Kun KRP pyrki tekemään Bodomjärven uhrista Nils Gustafssonista murhaajan, sitä tutki 40 KRP:n ihmistä. Lisäksi ostettiin Englannista laboratoriokoeita 8 miljoonalla ja saksalainen laboratorio penkoi telttaa ja sitä jonkun kenkää 5 miljoonalla. Ei se ole KRP:ssä rahasta kiinni.
- Anonyymi
Gustafssonin syylliseksi halunnut kiilusilmäpoliisi sai palkkion. N ostettiin ylikomissaarioksi ja myöhemmin poliisineuvokseksi hallintoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gustafssonin syylliseksi halunnut kiilusilmäpoliisi sai palkkion. N ostettiin ylikomissaarioksi ja myöhemmin poliisineuvokseksi hallintoon.
Katsotaan nyt kun aloittavat kymmenen vuotta kestävän ajojahdin taas Anneli Aueria vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsotaan nyt kun aloittavat kymmenen vuotta kestävän ajojahdin taas Anneli Aueria vastaan.
Se alkoi jo 2024 kesällä KRP:n halutessa kaikki paperit.
- Anonyymi
Se 1970-luvun KRP pursusi vielä niitä 1940- luvun suojeluskuntalaisia raivopäitä ja eläkeiässä olleita siviilien tappajia Tammisaaresta
- Anonyymi
Olen kuullut ettei hilkka osannut lukea, oli idioottiryhmäläisten sisarusten yhteinen lapsi.
- Anonyymi
Missähän torkkuu riiviösensuuriämme nyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2476787Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664214Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313165- 1562332
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181860Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701597- 821484
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o301461Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https381383Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061