2025 konepellin pitää ylhäällä rautatanko 60e maksavassa autossa .
toyota rav 4
34
346
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sillä on merkitystä millä se pelti pysyy auki? Jotenkin täysin turha aloitus.
- Anonyymi
Ei varmaan sulle kun omistat toyotan ja sulla ei ole paremmasta tietoa LAATUAUTOISSA ON KAASUJOUSET toyotahan ei kuulu niihin 60e ja keppiä konepeltiin.SÄÄLITTÄVÄÄÄÄÄ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan sulle kun omistat toyotan ja sulla ei ole paremmasta tietoa LAATUAUTOISSA ON KAASUJOUSET toyotahan ei kuulu niihin 60e ja keppiä konepeltiin.SÄÄLITTÄVÄÄÄÄÄ.
Ei Toyotan konepeltiä juurikaan tarvi avata. Konsernimerkeillä se on tärkeää kun sitä öljyä pitää viikottain lisätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Toyotan konepeltiä juurikaan tarvi avata. Konsernimerkeillä se on tärkeää kun sitä öljyä pitää viikottain lisätä.
EIHÄN toyota idiootti pistä lasinpesunestettä hankaa kuivaa ikkunaa.Toyota on nykyisin merkki MIKÄ SYÖ ÖLJYÄ KYLLÄ SITÄ KONEPELTIÄ PITÄÄ NOSTELLA RAUTATANKON VARAAN JA ÖLJYT VAIHETAAN 15TKM VÄLEIN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EIHÄN toyota idiootti pistä lasinpesunestettä hankaa kuivaa ikkunaa.Toyota on nykyisin merkki MIKÄ SYÖ ÖLJYÄ KYLLÄ SITÄ KONEPELTIÄ PITÄÄ NOSTELLA RAUTATANKON VARAAN JA ÖLJYT VAIHETAAN 15TKM VÄLEIN.
Hienosti jo huudat isoilla kirjaimilla! Aika harvoin sitä lasinpesunestettäkään tarvii lisätä. Mistään
Rav nelosen öljynkulutuksesta en ole kuullutkaan eikä omassakaan Toyotassa öljyä lisäillä yhtään eikä se pinta laske. Huollossa huoltohekilö osaa sitä metallitikkuakin käyttää. Sitä ei ainakaan tarvi uusia niin usein kun niitä kaasujousia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienosti jo huudat isoilla kirjaimilla! Aika harvoin sitä lasinpesunestettäkään tarvii lisätä. Mistään
Rav nelosen öljynkulutuksesta en ole kuullutkaan eikä omassakaan Toyotassa öljyä lisäillä yhtään eikä se pinta laske. Huollossa huoltohekilö osaa sitä metallitikkuakin käyttää. Sitä ei ainakaan tarvi uusia niin usein kun niitä kaasujousia.TOYOTALLA AJETAAN NIIN VÄHÄN EI TARVII LASINPESUNESTETTÄ MUTTA SIT KUN AJETAAN PALJON KONEPELTI AUKEE MONTA,MONTA KERTAA VIIKOSSA TOYOTAHAN SYÖ ÖLJYÄ MUTTA VAIHTOVÄLI PELASTAA 15TKM KAASUJOUSET ON IKUISIA SAKSALAISISSA PREMIUM AUTOISSA TOYOTASSA VAIHETAAN TERÄS KEPPI MONESTI VUODESSA KONEPELTI AUKI JATKUVASTI.NÄIIIN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienosti jo huudat isoilla kirjaimilla! Aika harvoin sitä lasinpesunestettäkään tarvii lisätä. Mistään
Rav nelosen öljynkulutuksesta en ole kuullutkaan eikä omassakaan Toyotassa öljyä lisäillä yhtään eikä se pinta laske. Huollossa huoltohekilö osaa sitä metallitikkuakin käyttää. Sitä ei ainakaan tarvi uusia niin usein kun niitä kaasujousia.Toyotan konepelti on niin ohut ettei voi kaasujousia laittaa se vääntyis mutkalle.
Siksi myös takaluukun moottori on niin hidas.
Mutta mikä on syynä siihen ettei takaovet aukea kunnolla?
Ai niin halvat osat ei toimi hyvin. Samasta syystä kai äänieristykset puuttuu Tojosta kokonaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotan konepelti on niin ohut ettei voi kaasujousia laittaa se vääntyis mutkalle.
Siksi myös takaluukun moottori on niin hidas.
Mutta mikä on syynä siihen ettei takaovet aukea kunnolla?
Ai niin halvat osat ei toimi hyvin. Samasta syystä kai äänieristykset puuttuu Tojosta kokonaan.Tllaistakin ulinaa voi syntyä Toyotan ylivoimaisesta etumatkasta ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tllaistakin ulinaa voi syntyä Toyotan ylivoimaisesta etumatkasta ?
On se Toyotan etumatka todella pitkä RAV4 kohdalla.
BMW i5 todettiin TM:n testissä erinomaiseksi talviautoksi.
Toyota taas valutti öljyt pusikkoon ja hinattiin pois testistä.
https://tekniikanmaailma.fi/talviauto-2021-nain-toyota-rav4-ajautui-penkkaan-vaistokokeessa-katso-video/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan sulle kun omistat toyotan ja sulla ei ole paremmasta tietoa LAATUAUTOISSA ON KAASUJOUSET toyotahan ei kuulu niihin 60e ja keppiä konepeltiin.SÄÄLITTÄVÄÄÄÄÄ.
Ei ole Toyotaa. Veikkaan, että sinulle sen tikun käyttö on liian monimutkaista, etkä voi aina huutaa äitiä apuun.
Tikun käyttö on yllättävän helppoa, sinäkin sen varmaan kovalla harjoittelulla oppisit.
- Anonyymi
Näyttää olevan niin että useat naapurit ovat ostaneet uuden auton Toyotan ja kateus on siitä leimahtanut.
- Anonyymi
Hiilikuitu peittoon riittäisi yksi kaasu jousi ja toimisi hienosti.
- Anonyymi
Mun mersusta kului kaasupunput loppuu ku jatkuvasti viiään korjamolle pelti auki ja hinataa.
- Anonyymi
Liki 30 vuotta vanhassa toyota celsiorissani on kaasujouset konepellissä mutta uudessa ravissa ei.
- Anonyymi
Toyotaa kun kadehditaan niin tikustakin voi tehdä asiaa.
- Anonyymi
Sama auto oli täällä myynnissä nimellä lexus ls400 ja lexuksissahan on kaasujouset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama auto oli täällä myynnissä nimellä lexus ls400 ja lexuksissahan on kaasujouset.
Konsernimerkeillä sähköinen konepeltitoiminta olisi oikea ja kätevä ratkaisu kun sinne konepellin alle on niin usein asiaa.
- Anonyymi
Toyota Tero irvaili aikanaan kun Octaviassa oli rautatikku konepeltiä auki pitämässä, mutta nyt sellaisella asialla ei ole merkitystä kun Toyota kruununjalokivessä on vastaava tikku, hihii!
Jos saan veikata, niin RAVin tikku on kovin ohut ja vääntyy helposti? - Anonyymi
Toyotoissa ei ole edes varoitusta auki olevasta konepellistä.
- Anonyymi
Renault Cliossakin on kaasujouset millä konepeitto pysyy yläällä.
- Anonyymi
60e? Vois heti ostaa muutaman. Kyllä sen tangon konepellin pitäjänä kestää.
- Anonyymi
Olisko sinulla siihen edes varaa?
- Anonyymi
Kyllä hävettäs tuon hintaisessa autossa avata konepelti rautatanko tukemaan konepeltiä.No toyotistit availee konepeltiä yöllä ettei varmasti kukaan näe.hiii
- Anonyymi
Eiks hauskinta ole silloin kun pelti on kiinni.
- Anonyymi
JA ON HELVATAN RASKAS PELTI NOSTAA VAIKKA JAPSIKOTTERO ONKIN LÄKKIPELTIÄ.
- Anonyymi
Saa sen kaasujousen merkkihuollosta lisävarusteena muistaakseni 160 eur uuteen autoon. Riskinä on konepellin lommot kun kovakourainen asentaja sen vetää sähköruuvarilla kiinni. Kaasujousi ei kuitenkaan kestä ikuisesti, mekaaninen tikku kestää vaikka 500 vuotta.
- Anonyymi
Tikku on nerokas johon vain Toyota kykenee! Saabistit taannoin väittivät että vasta Saab keksi varjostaa aurinkoa! Ajatelkaa, ihmiskunta odotti Saabia ymmärtääkseen varjostaa esim. kädellä aurinkoa!
- Anonyymi
Toyotan tikku ei ole mukava ja helppo, mutta kun se on niin LUOTETTAVA!
- Anonyymi
Samanlainen tikku on Volkkarin kaikissa ID-malleissa mitkä maksaa sen mitä RAVi.
https://www.mantripping.com/images/jch-optimize/rs/768/images_stories_vw-id4-review_vw-id4-hood-motor.webp
Miksi tuo tikku on ongelma RAVissa mutta ei saman hintaisessa ID:ssä?- Anonyymi
Saatko nukuttua VW-konsernilta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatko nukuttua VW-konsernilta?
Kyllä minua joskus volkkarin ongelmat valvotti, silloin kun sellainen oli omistuksessa. Aina se "käyttäjävirhe" oli mielessä ja joskus tuli uniinkin painajaisena
- Anonyymi
Nomutta nyt vasta se myrkyn lykkäsi?
- Anonyymi
Miksi se tikku on huono asia Toyotassa mutta hyvä asia Volkkarissa?
- Anonyymi
Tikuista asiaa,kunhan muistamme nykytilanteessa Euroopan sijaan aina ja kaikkialla ostaa ja tukea kaukoidän tuotteitta eurooppalaisten työläisten tekemien sijaan. Hyvä on myöskin äänestää Orpo/Purran hallitusta ja heidän ennnennäkemättömän hyvää hallitusohjelmaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337124- 386574
- 293594
- 453120
- 342774
- 162552
- 372198
- 162106
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481977- 341840