Oon kieltänyt päässäni satoja kertoja asian ja hokenut kuinka typerää ja ällöttävää on olla ihastunut itseä varmaan 15 vuotta vanhempaan mieheen..opiskellaan samaa alaa ja haluisin vaa tunteesta eroon.
Mies varattu ja perheellinen. Kaikki mahollinen miksi ei pitäis tykätä. Mut tunne alkaa tehä mut hulluksi, enkä pysty aatella muuta.
Mitä tehdä ja miten päästä eroon ihastuksen tunteesta?
En halua ihastua
Anonyymi-ap
3
493
Vastaukset
- Anonyymi
Ajattele miten lyhyt aika 15 vuotta on. Pian olet 15 vuotta vanhempi ja et varmasti ajattele sillä hetkellä et olisit eri ihminen. Iät ovat ihmisen keksintöä, elämä on tässä ja nyt.
- Anonyymi
Ällöttävää.... Kiitos "kannustuksesta" omassa tilanteessani. Mieheltä sivusta.
- Anonyymi
Oon aina aatellu et liian pitkä ikäero on "ällöttävää" ja siis oon paniikissa tästä tunteesta ja siks aattelen näin. Oon kuitenki sen verran nuori viä. Tää mies on täysin sitä mitä en koskaan kuvitellut et voisin näin palavasti ihastua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336484- 355973
- 293324
- 452740
- 342594
- 152268
- 372158
- 161976
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401819En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747