Voi toki olla, että aika on kullannut muistot, mutta minulla on tunne että pärjäsin ennen peleissä paremmin. Nuorempana (tarkemmin sanottuna lukioikäisenä) pelasin mennen tullen ainakin Crysis trilogiaa hyvällä menestyksellä (Varsinkin 1 ja 3). Toki myös kakkosta. Lisäksi pelasin verkossa Battlefieldia.
Ongelman sijaan olen tässäkin yrittänyt miettiä ratkaisua ja olen tullut lopputulokseen, että yhtenä keinona voisin ottaa videokaappauksia pelaamistani peleistä ja analysoida mahdolliset virheet. Ja vielä pitäisi asettaa minimi ja ehdoton maksimiaika peleille. Ja toki myös tauot.
Pidän itse asiassa myös retropeleistä varsinkin NES-aikakauden peleistä (3. konsolisukupolvi noin vuodet 1985-1993). Pelasin äsken Journey to Siliusta ja joitakin vuosia sitten pääsin muutamaan otteeseen neloskenttään tällä hetkellä jo ekassa kentässä on "liikaa" haastetta.
Pelitaitojen ruostuminen vuosien varrella
0
50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337084- 386514
- 293564
- 453110
- 342764
- 162522
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481967- 341820