Pienempään ja halvempaan asuntoon

Anonyymi-ap

Miten helvetissä Joensuusta löytyy enää halpoja asuntoja?
Pitääkö kaksi henkilöä hakea yksiöön?
Kela vaatii vuokran korotusten jälkeen hakemaan halvempaa asuntoa.

11

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mahoton yhtälö löytää Kelan rajojen mukainen asunto. Pitää vissiin muuttaa latoon asumaan.

• Anonyymi

Vain syrjäseuduilta löytyy edullisia.

• Anonyymi

Uimaharjussa on.

• Anonyymi

Miten työtön voi hakea asuntoa? Kun työnhaku on kokopäiväistä työtä, itse en ainakaan tuohon suostuisi.

• Anonyymi

Mitenhän, vaatiiko kela samaa myös eteläsuomessa somali ja muslimi perheiltä. Taitaa kela goldiin kuulua erivapaudet.

• Anonyymi

Ne tiedot ei tule julkisuuteen.

• Anonyymi

Koko jana vaikeuttu-

• Anonyymi

Köyhät ajetaan pian veneen alle asumaan, hallituksen toimille siis iso kiitos..

Muistakaa köyhät käydä äänestämässä oppositiopuolueiden ehdokkaita..

• Anonyymi

Vuosikausia äänestin PS kun luulin että ovat pienen ihmisen duunarien ja köyhien asialla ja maahanmuuttoa vastaan.
        Satonen kävi halpatyövoimaa ja koko PS tanssii KOK pillin tahtiin ja ovatkin näköjään takinkääntäjä porvareita läpeensä.
        Nyt äänestän VAS katsoin että Anni Järvinen olis yks hyvä vaihtoehto.

• Anonyymi

Olen maksanut jo 13.2024 alkaen 595e kuukausitulosta vuokraa 320e kela ei noteeraa lääkärinlausuntoa eikä sosiaalityöntekijän lausuntoja.Kela ei myöskään noteeraa sitä että olen etsinyt asuntoa 2 eri seurakunnasta,joensuun kodeilta ja yksityiseltä.
      Luottotiedot käski sossu antaa mennä olivat kiinni 150e puhelimen näytöstä joka meni rikki ja sen takia piti jättää muita maksuja maksamatta joiden erä nousi sitten niin korkeaksi ettei enää ollut vara maksaa.
      Tietokonetta ei ole eikä nettiä ollut vuosikausiin koska ei ole rahaa.
      En juo en polta enkä pelaa.Työkykyinenkään en enää ole mutta eläkkeelle en halua. Terveydenhuolto on toimimaton eikä kukaan selvittele fyysisiä ongelmia.
      Valitukset tulleet bumerangina oikaisuvaatimuskeskukselta takaisin on nyt hallinto- oikeudessa odottamassa käsittelyä.
      Vien senkin jälkeen Eduskunnan oikeusasiamiehelle asti.
      Kunta ei kompensoi kelan negatiivisia päätöksiä ovat valtuustossa päättäneet.

• Anonyymi

Kelan mukaan sitä asuntoa on etsittävä ilman rajoitteita. Asunnon haun aktiivisuus (varmaan laaja käsitys) pitää ilmeisesti olla koko ajan. Joensuun kodeilta on ilmeisesti otettava ensimmäinen tarjottu asunto vastaan, jos hakijalla ei ole rajoitteita, lääkärinlausunto ja sosiaalityöntekijän lausunto.
        Terveydenhuolto ei selvittele fyysisiä ongelmia, joten te-toimistoissa on paljon työkyvyttömiä työnhakijoita. Päättäjille halvin vaihtoehto.
        Itse pysyn vanhassa netittömässä peruspuhelimessa, koska se on halpaa. Tietokone on vanha, mutta toimii yhä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      5959
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5463
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3084
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2464
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2317
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2128
    7. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2108
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1711
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1696
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1687
    Aihe