Meneekö juopoilla paljon makeisia?
Miten tämä tavan voi lopettaa? Olen tehnyt tätä jo ainakin 20 vuotta.
Eli pyyhin sormella ulostereikäni ja syön tämän ulosteen työntämällä sormen suuhun ja nielaisemalla sormellisen kerrallaan. Tuntuu että jos käytän paperia niin paska vaan leviää eikä puhdasta tule, mutta sormitekniikalla reikä on helppo pyyhkiä paperilla lopuksi. Vedellä uskoakseni vain läträisin. Bonusetuna sormella saa peräsuolen poimujen välissä ja syvemmällä odottavan ulostemassan pois, jolloin suoli tyhjentyy kunnolla verrattuna pelkkään äkistämiseen.
En saa nautintoa tästä syönnistä vaan se on vaan joku pinttynyt tapa joka on osoittautunut pragmaattisimmaksi ratkaisuksi. Nyt vaan olen alkanut miettiä mistä tällainen tapa on voinut oikeasti joskus 13-vuotiaana alkaa ja miksi olen jatkanut sitä käytännössä joka kerta. Onko tämä joku mielenterveydellinen ongelma kun en tosiaan saa tästä mitään mielihyvää tai koe että se olisi pakollinen toimenpide (joskus harvakseltaan olen käyttänyt pelkkää paperiakin).
● Sodomiittiseppo
Makeisvero
Anonyymi-ap
1
119
Vastaukset
- Anonyymi
Elan kerran palstan historian aikana kun koen jonkun kirjoituksen ruokottomaksi. Hyi yääk. No, kerta se ensimmäinenkin : D
Asd
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316119- 345633
- 293154
- 342514
- 442457
- 152198
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401739- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191707