Aina välillä tunnen sen.Niin lyhyen aikaa,kuin välähdys .
Jokin katseessasi ,äänessäsi,vartalossasi kutsuu minua
Liian harvoin vaan sinua näen.
Eikä siitä mitään voisi tullakaan,mutta nuo hetket saavat minut tuntemaan itseni taas nuoreksi .
Rakkauttako?
Tuskin ,tiedän vain , että haluaisin joskus tavata ja jutella kahdestaan ,nauttia nuoremman naisen seurasta.
Lordi Jim
Kuuma katseesi
Anonyymi-ap
6
432
Vastaukset
- Anonyymi
Mun käy samoin. miehelle
- Anonyymi
Olet nainen ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet nainen ?
Joo. von Herttua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. von Herttua
Lordi vain stadista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. von Herttua
Unessa oni ainoa sanoi Mika Waltari
So true
Lordi Jim - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unessa oni ainoa sanoi Mika Waltari
So true
Lordi JimOnni..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1715488Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442633- 1562222
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621317Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne231182Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982