Onko tämä tapa sallittu maksaa ulosottoon???

Anonyymi-ap

Eli tänä vuonna alkaa lopulliset vanhentumiset 2027 asti.
Ja loput vanhene vasta 2030 ja sen jälkeen.

Jouduin eläkkeelle.
Maksaisin näitä jotka menee pidemmälle.

Sallittua???
Tuleeko ongelmia???
Velkojan suosimista?
Jos on niin miten kannattaa hoitaa?

Kiitos asiallisista vastauksista

15

467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ulosotto kohdistaa lyhen­nykset tasaisesti eri velkojien välillä, mutta mahdol­liset ylimää­räiset lyhennykset sinä saat kohdistaa halua­maasi velkaan.

• Anonyymi

Juuri näin.

• Anonyymi

Itse maksoin yhden tonnin velan pois kun sain henkivakuutusrahakorvauksen vanhalta työnantajalta. Ei ole kukaan urputtanut :)

• Anonyymi

Se olisikin suht outoa jos ei saisi maksaa velkojaan...

• Anonyymi

Kiitos vielä teille :)

• Anonyymi

Totta kait saa maksaa vaikka kerralla kaikki pois.

sen velkahelvetin läpi käynyt koko elämä meni maksaessa .

kun ulosotto on suoritettu kokonaan sieltä ei tule yhteenvetoa koko summasta
      kyllä pitää pyytämättä laittaa.

• Anonyymi

Täsmällisesti näin. Ulosottolaitos väheksyy asiakasta joka tavalla. Viranomainen, joka ei toimita rehdisti asiapapereita ja selvityksiä on omituinen jäänne viime vuosituhannelta. Itse olen ihmetellyt velkasaldon epämääräistä summaa jo pitkään. Se info, jonka saan omilta uo-sivuilta, on aivan eri kuin ulosotto-pdf yhteenveto. On maksettua, on ulosomittauksen alla olevaa, on päättynyttä ja passiiviperintää. Yritin laskea loppusummaa, joka on vanhenemisprosessin alla, ja kauhistuin totaalisesti. Alkuperäinen laina on 14t ja jos laskin oikein kaikki "epämääräiset", on kokonaisvelka noussut kuudessa vuodessa 37 tuhanteen! Siis mitä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täsmällisesti näin. Ulosottolaitos väheksyy asiakasta joka tavalla. Viranomainen, joka ei toimita rehdisti asiapapereita ja selvityksiä on omituinen jäänne viime vuosituhannelta. Itse olen ihmetellyt velkasaldon epämääräistä summaa jo pitkään. Se info, jonka saan omilta uo-sivuilta, on aivan eri kuin ulosotto-pdf yhteenveto. On maksettua, on ulosomittauksen alla olevaa, on päättynyttä ja passiiviperintää. Yritin laskea loppusummaa, joka on vanhenemisprosessin alla, ja kauhistuin totaalisesti. Alkuperäinen laina on 14t ja jos laskin oikein kaikki "epämääräiset", on kokonaisvelka noussut kuudessa vuodessa 37 tuhanteen! Siis mitä!

Venäjän trolli satuilee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Venäjän trolli satuilee.

Mikä trolli? Mene sinä sinne murhainfoon mölisemään ja vihaamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä trolli? Mene sinä sinne murhainfoon mölisemään ja vihaamaan.

Ulosotossa velka kasvaa korkeintaan vain lakisääteisen viivästyskoron verran.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ulosotossa velka kasvaa korkeintaan vain lakisääteisen viivästyskoron verran.

Voi kunpa kasvaisikin. Alkuperäiseen velkaan tulee vaikka mitä kuluja lisää, kun käräjiä pidetään. Ilmoitellaan Virallisessa lehdessä, myydään pakkohuutokaupoissa ja tehdään kuntotarkistuksia, ostetaan palvelua kiinteistövälityksestä tai muilta arvioitsijoilta ja laaditaan/pyydetään raportteja. Kommenttiin, jossa ei löydy oikeita lukuja, voi yhtyä jokainen. Itse tarkastan alkuperäiset lainanantajat ja summat AINA Verohallinnon sivuilta, positiivisesta luottorekisteristä. Siellä on nimet, firmat, päivämäärät yms., ei Ulosottolaitoksen tiedoissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kunpa kasvaisikin. Alkuperäiseen velkaan tulee vaikka mitä kuluja lisää, kun käräjiä pidetään. Ilmoitellaan Virallisessa lehdessä, myydään pakkohuutokaupoissa ja tehdään kuntotarkistuksia, ostetaan palvelua kiinteistövälityksestä tai muilta arvioitsijoilta ja laaditaan/pyydetään raportteja. Kommenttiin, jossa ei löydy oikeita lukuja, voi yhtyä jokainen. Itse tarkastan alkuperäiset lainanantajat ja summat AINA Verohallinnon sivuilta, positiivisesta luottorekisteristä. Siellä on nimet, firmat, päivämäärät yms., ei Ulosottolaitoksen tiedoissa.

Helpottaisi jos sinulla olisi täyspäinen vaimo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helpottaisi jos sinulla olisi täyspäinen vaimo.

Miten vaimo helpottaisi velan määrää? Tai, kuten omassa tilanteessani, puoliso? Nyt en ymmärrä, en.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten vaimo helpottaisi velan määrää? Tai, kuten omassa tilanteessani, puoliso? Nyt en ymmärrä, en.

Eihän tuon pölkkypään möläytyksiä tarvitsekaan ymmärtää. Sille olisi itselleen helpotus jos se laitettaisiin holhoukseen.

• Anonyymi

Päivä päivältä vanhentuu muutenkin ja jo viikossa on pirun monta minuuttia. Vaikka kahdeksalla jakaisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6224
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5723
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3224
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2554
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2540
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2218
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1749
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      13
      1735
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1727
    Aihe