Eka kerta

Anonyymi-ap

Naiset!
Millanen teidän eka kerta oli? Sattuiko? Haittaako vaikkei olis posliinia? Entä haittaako miehiä ylipaino? Tissitkin on ihan eriparia. Entä jos en osaa mitään?

-Tyttö 16v

9

698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mist päin olet?

• Ei haittaa vaikka et mitään osaa, opit kyllä. Kaiki tissit on ihana. Älä huolehdi liikaa

• Anonyymi

Ei haittaa ylipaino eikä osaamattomuus. Pidän pulleista naisista ja opetan kyllä. Tehdään se sievästi ni ei satu

• Anonyymi

Pidän myös karvoista,ne tekee naisesta luonnollisen ja haluttava.

• Anonyymi

25v sitten tutustuin yhteen sillon 20v nuoreen naiseen netissä. Hän oli vielä neitsyt ja oli aivan helvetinmoisessa kiimassa. Sitten juteltiin puhelimessa ja ääni oli aivan upea. Juteltiin enemmän ja enemmän. No, sitten näin hänen kuvansa. Vaikka itsekkään en ole mikään täydellinen, niin….. loppupelissä alkoi tulemaan vastaan paljon asioita ja käskin häntä painumaan helvettiin. Viho viimeinen tapa jutella syvällisesti netissä ihmisen kanssa joka ei ole aivan kärryillä itsensä kanssa. Ja mitä tulee meidän kunkin vikoihin ja ominaisuukssiin, niin saadaanhan me sanoa vaikka mitä ja oikeasti olla vaikka mitä mieltä.

• Anonyymi

Ossamisesta. Kyllä kaiken oppii. Pahinta on olla kokeilematta asioita ja luovuttaa parin vaikean kerran jälkeen. Ja ne miehet jotka kehuvat osaamisellaan ja taidoillaan voi hirttää munista näreen oksalle. Ja yks asia. Jos on nyt kiire, niin etsi ikäisesi mies. Älä ainakaan paljoa vanhempaa. Miinus yksi vuosi plus kaksi tai kolme.

Ja nettihän on paras paikka oppia. Ei elämä. Itse olen elänyt aikuisena aikaa jolloin ei ollut mitään nettiä, ei sähköpostia, eikä edes omia puhelimia. Käsi puhelimia oli, mutta ne oli helvetin kalliita.

Terv. plus 50m

• Anonyymi

Kokematon tyttö olisi ihana 🥰
      M42 Satakunta

• Anonyymi

Imet kunnolla ja karju survoo näin kasvaneen mulkun pesääsi!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6149
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5663
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3184
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2534
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2467
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2208
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1739
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1717
    Aihe