tapahtunut sellaista mikä vahingoittaa, asumisen jatkuva häirintäkin, mikä tuntuu liittyvän pakkomielteiseen seuraajaan, se varmistaa että hänen kanssaan ei halua koskaan olla missään tekemisissä! Ihan sama mitä hänestä kerrotte, se ei pysty muuttamaan sitä mielipidettä, jonka minä olen kokemuksieni kautta hänestä saanut! Ahdistelija ja puhumaton. Kuka haluaisi olla tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa?
Kun kauan on
7
147
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki hänen pituisensa ihmiset ovat yhtä kuin ahdistelija!
- Anonyymi
Ystävän pitää olla puhelias ja sellainen jota tekee mieli halata ja sellaisia ovat vain vanhempaa ikäluokkaa olevat tummatukkaiset lyhyet miehet! Ei koskaan pitkää miestä ystäväksi!
- Anonyymi
Miksi stalkkeri sitten häiritset ihmisiä? Aloituksesi paljastaa sen että kuinka projisoit. Olet itse häiriköijä/vainoaja.
- Anonyymi
Mitä kauemmin kestää se etten saa tehdä töitä vakituisessa työpaikassa, joihin olen hakenut, sitä syvempää on inho tiettyä ihmistä kohtaan!
- Anonyymi
Projektia ei olisi koskaan saanut aloittaa, en olisi koskaan suostunut siihen! Se on pilannut elämäni totaalisesti!
- Anonyymi
Jokainen miettiköön itse miltä tuntuisi, kun vuosien ajan yritetään pakottaa olemaan tekemisissä ihmisen kanssa jota ei voi sietää! Miten odotankaan sitä hetkeä, kun saan haukkua hänet kasvotusten! Tämä ajatus saa minut voimaan paremmin!
- Anonyymi
Tässä talossa asuminen varmistaa sen että inho syvenee päivä päivältä syvemmäksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336284- 345763
- 293244
- 452630
- 342564
- 152228
- 372148
- 161886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401779En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727