Tietääkö joku missä hiihdon voi aloittaa 15-vuotiaana ? Olen hiihtänyt vuosia ilman minkään näköisiä tekniikoita ja nyt kiinnostaisi päästä jonkun valmentajan oppiin. Kunto ja into ovat kovia mutta taidot taas eivät. Tuntuu, että kaikki itseni ikäisille suunnatut hiihtoryhmät tai vastaavat ovat koko elämänsä kilpailleille hiihtäjille. Kilpailu tosin kyllä kiinnostaa mikäli minusta vielä on siihen. Kilpaurheilu ja urheilutaustaa löytyy paljon, mutta ei juurikaan hiihdossa.
(Sanotaan alueeksi nyt vaikka uusimaa)
Missä voi aloittaa hiihdon?
Anonyymi-ap
5
171
Vastaukset
- Anonyymi
Espoon Hiihtoseura on aito kasvattajaseura, oikein palkittu sellainen.
- Anonyymi
Juu olen kuullut hyvää tuosta seurasta. Mahtavatkohan he vain ottaa tälläisen 15-vuotiaan aloittelijan
- Anonyymi
Kysele kaikista hiihtoseuroista, myös pienemmistä !! Mistä päin olet ?
- Anonyymi
Olen Kirkkonummelta
- Anonyymi
Mene tupakalle mopoautoosti,selvä trolli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336814- 376263
- 293474
- 452940
- 342674
- 152368
- 372188
- 162056
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481917En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191787