Mitähän heille maksetaan palkkaa lorvimiesesta? Kuka heille maksaa? Kuka on pomo? Käsittämätöntä touhua tuo kaupungin työntekijöiden töidenteko.
Kaupungin työntekijät
10
457
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se palkka riittää sillä jos maksettaisi enemmän lorvaulusta niin sitten voisi jo sanoa että työ ei tekijäänsä kiitä.
- Anonyymi
Perus duunareiden palkka 4 euroa tunti eli ei sellaisella palkalla paljon huvita töitä painaa.
- Anonyymi
Olen entinen kaupungin puistopuolen työntekijä ja sanon vaan sen että raha ei ole se joka meitä motivoi työhön ja halu ja tahto palvella Naantalin kaupunkia.
- Anonyymi
Karvetin keinonurmikenttää ajavat useasti sellaisella laitteella. En tiedä mitä hyötyy siitä on vai onko vain jotain "työntekoa"
- Anonyymi
Naantalin kaupunki maksaa ja verot maksetaan taas kaupungille joten plus minus nolla.
- Anonyymi
Nyt on pakko kehua kyllä sillä putsaavat juuri jalkakäytäviä Karvetissa. Isot kehut nyt saavat ja toivottavasti palkkakin vähän nyt tulisi isommaksi.
- Anonyymi
Niin mistä työstä kyselet, aloitetaan siitä. Kaupungilla on erilaisia töitä moneen lähtöön!
- Anonyymi
Pusitopuolen pojat leikkaavat jo toista päivää omenapuita Karvetissa. Näky on suorastaan kiihottava.
- Anonyymi
No jos sua pojat kiihottaa noin paljon ja oot itse tyttö niin hoida homma ja näytä niin puistopojille taikasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos sua pojat kiihottaa noin paljon ja oot itse tyttö niin hoida homma ja näytä niin puistopojille taikasi.
Puistopojat kuulostaa jotenkin hamppareilta, mutta en tiedä mitä tarkoitat puistopojilla siis niinku oikeesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336744- 376213
- 293434
- 452900
- 342644
- 152338
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481897En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777