On tullut ihan harrastuksen vuoksi kerättyä noita harkkoja verkkojen painoiksi ja kirjahyllyyn kirjoja pystyssä pitämään, sekä sen sellaista ja niitä on vuosien varrella kertynyt nurkkiin jo häiritsevässä määrin mun kultani sanoen mulle, että koitappa nyt päästä eroon tuosta krääsästä.
No keräilin peräkärryyn mitä siihen kuomulliseen sain mahtumaan ja myin kultani kun näytti tuo hintakin olevan kohdallaan.
Kotona mun kultani totesi että eihän tuo ongelma mihinkään kadonnut, mihin me nyt varastoimme kaiken tuon setelimäärän kun et voi pankkiinkaan tallettaa mittarin takia?
No minä tuumasin, että ei ole ilmaisia vaimoja, että oleppa nyt hyvä, tulipa tämäkin velvollisuus nyt täytettyä.
Mun kultani on kallis.
Anonyymi-ap
1
98
Vastaukset
- Anonyymi
Number faiv
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337124- 386574
- 293594
- 453120
- 342774
- 162552
- 372198
- 162106
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481977- 341840