Tietääkö kukaan punnitaanko potilaita Ulfåsan s1 osastolla? Jos on, niin kuinka usein? Ovatko ne esim. viikottain vai peräti joka päivä? Entä mihin aikaan ne ovat? Ottavatko punnitukseen mihin kellon aikaan? Olen saanut lähetteen sinne ja haluaisin saada nopeasti tietää!!! Vastatkaa jooko nyt heti, olen aika peloissaan.
Ulfåsa s1 osasto punnitukset ???(tarvitsen nyt vastauksen!)
Anonyymi-ap
3
234
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ne siellä osastolla kertoo miten siellä toimitaan.
- Anonyymi
Oon siis kuullut muilta jotka ovat olleet siellä että hoitajat eivät kerro milloin punnitukset ovat, mutta tietäisitkö sinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon siis kuullut muilta jotka ovat olleet siellä että hoitajat eivät kerro milloin punnitukset ovat, mutta tietäisitkö sinä?
He kyllä kertovat osaston toimintaperiaatteet miten siellä toimitaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336544- 356023
- 293324
- 452770
- 342604
- 152288
- 372158
- 161996
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401839En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757