Haluaisin kysyä täältä neuvoja ja vinkkejä että miksi ei tulisi poistaa erästä tärkeää lääkettä koska lääkäri meinasi poistaa kyseisen lääkkeen ilman että hän edes tapaa minua ja eihän se ole oikein joten vaadin saada tavata kyseisen lääkärin ja minulla on nyt aika hänelle ensi kuussa joten olisiko teillä hyviä neuvoja ja vinkkejä että miksi kyseistä lääkettä ei tulisi poistaa kiitos jo etukäteen olen 47 vuotias ja eläkkeellä
Kysyb neuvoja ja vinkkejä että miksi lääkettä ei tulisi poistaa?
Anonyymi-ap
1
102
Vastaukset
- Anonyymi
Kuten ymmärrät, tällaisella palstalla ei voi puuttua potilaan ja lääkärin hoitosuhteeseen, eikä puuttua lääkkeisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336814- 376263
- 293474
- 452940
- 342674
- 152368
- 372188
- 162056
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481917En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191787