Putin tulee pakolaiseksi ja määrätään Ollikkalaaan?

Anonyymi-ap

Ensinhän hämmästys on melkoinen, kun itte Putin astuu ensikerran Bupiin ja ottaa yhden pienen oluen ja sanoo: Kyll ` ny vituttaa, hävisin, hävisin perkele.
Miten haluat kuolla, yksi kysyy?
Mää en kulekkaa, mää lährn amerikkaan, Trumppi lupasi jo hyän diilin sieltä.

13

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun Putin oli määrätty Ollikkalaamme lasemmeme kysyi: SAAKO HÄN TAPPAA JOS SE TULEE SISÄLLEMME ASUNTOOMME, -
      Saa tappaa, meilläåäin aina on tapettu kapiset koirat ja karhut...

• Anonyymi

se mulkku Putin olisi pitänyt hoitaa jo ..

• Anonyymi

Hitlerkin joutui monesti,,,,m

• Anonyymi

Jospa tulisikin tänne torikaffeelleelle, hettäisimme porukas tuollaisen pahuuden lastentappajan het salon jokkehen.

• Anonyymi

Joo, heitetään ja painetaan äijä jalaoilla samantien upoksiin ja sanotaan: Että jos et huku.....

UNIKEKO vuonna 2025 , heitetään 400 kg jalkapainot jokkehen - Putininin loppu

• Anonyymi

Älkkäs ny innostukko, jos vaikka Trumppi liittää koko salonseudun Kalifotiaan tai Floditaan, silloihan täällä suomes eläkeelääset vois olla kun eteläe tykkänään.

• Anonyymi

Meillä on ja autoallissa 1876 kiloo jätettä- TESLA AUTO , jota kukaan ei tahdo ostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä on ja autoallissa 1876 kiloo jätettä- TESLA AUTO , jota kukaan ei tahdo ostaa.

Kuko käski ostaa? Eloppi vai Muski?

• Anonyymi

Putin on saanut punkattua ollikkalassa vanhojen venakoiden luona ja aikoo nyt hakea Hyvoninkadun AKK:N hitsauskursseille, siellä kun on ryssiä ollut satoja ennenki ja hyvin ovat työllistyneet (Inkerin suomalaisiahan ne silloin olivat, ja hyvä niin).
      Putin on nyt kursseilla ja pärjää hyvinkin, mutta yöllä ei saa mitenkään unta - kun 12000 tapettua lasta tulee makuhuoneen tapetin läpi näkyinä.....

• Anonyymi

Putin herää ja americasta tulee puhelu: Lähdetkö messiin, valloitetaan yhdessä koko maailma, - Putin vastaa, en mää kuule oikein tiedä, kun olen justiinsa aloittanut Salon AKk koossa htsari kurssin ja tavannut yhden mahtavan Ugranaisblondin joka suorastaan imee,,,,,,,ja kaffeet aamulla keittääkin.
        En taida tosta diilistäsi, meridä kansa alkaa hermostumaan, emme pysty
        enää valehtelemaan suurneustoliitostame - parempi että jään suomeen hitsarinkursseilleni.
        Ihanaa asua täällä Öllikalacasvasso, aivan kuin niin saatanan köyhää oli kotona aina - tääll mää viihdyn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Putin herää ja americasta tulee puhelu: Lähdetkö messiin, valloitetaan yhdessä koko maailma, - Putin vastaa, en mää kuule oikein tiedä, kun olen justiinsa aloittanut Salon AKk koossa htsari kurssin ja tavannut yhden mahtavan Ugranaisblondin joka suorastaan imee,,,,,,,ja kaffeet aamulla keittääkin.
        En taida tosta diilistäsi, meridä kansa alkaa hermostumaan, emme pysty
        enää valehtelemaan suurneustoliitostame - parempi että jään suomeen hitsarinkursseilleni.
        Ihanaa asua täällä Öllikalacasvasso, aivan kuin niin saatanan köyhää oli kotona aina - tääll mää viihdyn.

Olin kusella Platsan veskissä, viereiseen kupiin sohotti itse Puutin. Pasiba, kohtelias kaveri. 😝😝😝

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin kusella Platsan veskissä, viereiseen kupiin sohotti itse Puutin. Pasiba, kohtelias kaveri. 😝😝😝

Putin on päässyt jo Valmetille hitsariksi ja aikoo hitsata vain, kunnes.
        Trfumppi huomaa suomivierailuullaansa telakalla pienen heiveriöisen vanhan äijän ja taputtaa sen selkään, tuns.
        Putin melkein iskusta menee lattialle ja hitsauspuikko sinkoaa pitkin kantta.
        "Mitäs sää täällä, tule mun kelkkaan, tule, - tästä alkaa ystävyys.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Putin on päässyt jo Valmetille hitsariksi ja aikoo hitsata vain, kunnes.
        Trfumppi huomaa suomivierailuullaansa telakalla pienen heiveriöisen vanhan äijän ja taputtaa sen selkään, tuns.
        Putin melkein iskusta menee lattialle ja hitsauspuikko sinkoaa pitkin kantta.
        "Mitäs sää täällä, tule mun kelkkaan, tule, - tästä alkaa ystävyys.....

Höpiset menneitä, ei Valmetilla enää mistään telakaa ole.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6119
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5633
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3154
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2514
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2457
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2198
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1739
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1707
    Aihe