Tiedote: Evankelis-luterilaisen kirkon jäsenmäärä alittaa 3,5 miljoonaa
https://eroakirkosta.fi/dynamic/index.php/media/none/tiedote_02_2025.html?year=2025
Antaa mennä vaan, kun on alamäki. Julkisoikeudellinen erityisasema joutaa pois.
Eroakirkosta-palvelun tiedote kevätpäiväntasauksena
15
161
Vastaukset
- Anonyymi
50 vuotta tästä hetkestä, viimeinen on sammuttanut valot kirkosta ja Jeesus on todettu Saunatonttuun verrattavaksi myytiksi.
- Anonyymi
Korkki jo kiinni!
Selvin päin se Jeesus tulee tutuksi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korkki jo kiinni!
Selvin päin se Jeesus tulee tutuksi!Eikä kun Jeesus tekee lisää viiniä!Sievässä nousukierteessä juttu lentää ja syntejä tunnustaa ihan helposti!Siitä Jeesuskin tykkää ja antaa synnit anteeksi!
Otetaas tolle!Kippis vaan,Jeesus! Jeesus Kristus asuu sydämessäni eikä lähde sieltä, vaikka kaikki kirkot lakkautettaisiin. Kiitos Herralle ja ylistys Jeesukselle Kristukselle, joka on minun Herrani ja Vapahtajani!
- Anonyymi
Eikä maksa mitään, eroaminen.
Loppuu kirkon Eksytys! - Anonyymi
Olen kahta mieltä asiasta. Normikirkko tekee pääosin hyvää ja nöyrää työtä, kaikkien ihmisten hyväksi, myös sateenkaari-ihmisten ja siten toteuttaa armoa ja rakkauden kaksoiskäskyä.
Toisessa näkökulmassa pidän normikirkon kristinuskoa samanlaisena kusetuksena kuin kaikkia muitakin uskontoja.- Anonyymi
Kirkollisveron turvin touhuaa mitä touhuaa.
Eksytys on pahinta ja siitä vielä maksetaan!!!!! Anonyymi kirjoitti:
Kirkollisveron turvin touhuaa mitä touhuaa.
Eksytys on pahinta ja siitä vielä maksetaan!!!!!Suurin eksyttäjä on se, joka väittää, että Jumalaa ei ole olemassa. Onneksi Jeesus Kristus on uhrikuolemallaan kärsinyt rangaistuksen kaikkien meidän edestä. Hän on tullut uudestisyntymisen kautta asumaan jokaisen uskovan sydämeen ja johdattaa hänet iankaikkiseen elämään Jumalan Valtakuntaan, missä ei ole mitään pahuutta, sairautta, syntiä eikä kuolemaa. Ylistys Jeesukselle!
- Anonyymi
Normikirkko tekee näiden eteen sekä hyvää että pahaa työtä, mutta saldo on negatiivinen. Pahinta on, että se normalisoi jumalharhan, mikä on tarpeen hardcorempien lahkojen toiminnalle.
- Anonyymi
Lapset myös eroon kirkosta. Siirto eeteehe elokuussa. Et-opetus.fi
Ateistit ovat sekoittaneet käsitteet kristinusko ja kirkko, jotka ovat kaksi eri asiaa. Ihminen pelastuu uskosta Jeesukseen Kristukseen, eikä kuulumisesta johonkin kirkkoon.
- Anonyymi
Olen jo pelastunut moisesta uskosta.
- Anonyymi
Ateistillehan tuo on samantekevää. Kyllä se on kirkko, joka itseään markkinoi ja tärkeäksi tekee:
18 Ja minä sanon sinulle: Sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan kirkkoni. Sitä eivät tuonelan portit voita.
- Anonyymi
Rovaniemellä on 3 vapaa ajattelijaa
Suomessa kova mekastus. Jäsenet profiloituu
kiihkomielisiksi julistajiksi. Onko se järkevää vai
turhaa energian tuhlausta. Kuten ateismista julistaminen - Anonyymi
Sattuipa somasti. Lapset eroon kirkosta.
Elokuussa eeteehen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2636366Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne573004Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä662804- 1562272
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161789Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1651465- 821444
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o261372Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351321Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091027