Uusi nimi minulle. Puhuu antikristuksesta. Videolla ilmestysmies miettii mistä maasta antikristus tulee niin siihen Leo Meller on kauan sitten sanonut että Syyriasta.
https://www.youtube.com/watch?v=7CfHHl6G7F4
Itseäni kiinnostaa minkä ikäinen tämä antikristus on just nyt ja onko hänellä itsellään täysi tietoisuus siitä että hän on antikristus. Videolla ounastellaan myös antikristuksen olevan mahdin ja itse olen sitä ajatellut jo kauan, koska kaikki kuoleman tavoitteet ovat antikristuksella ja mahdilla täsmälleen samat juutalaista kansaa kohtaan saati se kaikki muu yhdistävä yleinen murhahenkinen samakantasaatanallisuus.
Onko Sandu Sudhari Jumalan asialla oleva mies?
7
146
Vastaukset
- Anonyymi
"Antikristus on kristinuskon mukaan Saatanan lähettämä Kristuksen vastustaja, joka Kristuksen jälleentulemisen edellä on nostava taisteluun kaikki jumalanvastaiset voimat, mutta jonka Kristus on voittava."
Wikipedia- Anonyymi
Aivan oikein raamattujen mukaan.
- Anonyymi
Uskonto on valheellisuutta.
Wikipediassa annetaan ymmärtää kristinuskon olevan valheellisuutta.
" Saatana eli paholainen tai piru on monien uskontojen, etenkin juutalaisen, kristillisen ja islamilaisen käsityksen mukaan Jumalan vastustaja, pahuuden henkilöitymä, joka viekoittelee ihmisiä syntiin. "
islamissa, uskonnossa syntiin viekoittelu tapahtuu niin että valehtelu sallitaan jos valehdellaan ei-muslimeille. - Anonyymi
en tiedä, nimi kuulostaa oudolle. olisiko intiasta.
- Anonyymi
Maailmasta löytyy sinulle miljoonia uusia nimiä. 🥱 Mitä jos oppisit keskittymään olennaiseen hörhöilyn sijaan.
- Anonyymi
Totta on, että monet raamatunopettajat sanovat Antikristuksen tulevan Syyriasta. Itse en osaa kreikkaa, mutta näin olen monen viisaan kuullut sanovan. Olen ollut uskossa pian 60-vuotta.
- Anonyymi
Miten sun päiväsi on kulunut?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336924- 386354
- 293494
- 452960
- 342694
- 152368
- 372188
- 162066
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481927En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191797