Yksi osa kristityksi kääntymistä on se, että sinun pitää tunnustaa syntisi Jeesukselle ja rukoilla anteeksiantoa. Katso 1. Joh. 1:9. Jos olet tehnyt syntiä toisia ihmisiä vastaan, pitää sinun selvittää myös se. Mitä nopeammin sen teet, sitä parempi. Anteeksianto on suuri ilo ja helpotus! Sinun ei tarvitse enää kantaa syyllisyyden taakkaa aikaisemmista synneistäsi, olivatpa ne kuinka suuria tai pieniä tahansa. On valtava ilo, kun tiedät, että asiasi ovat järjestyksessä Jumalan ja ihmisten kanssa. Anteeksiannon myötä vapaudumme todellakin iankaikkisesta kadotuksesta ja tulemme sovitetuiksi itse Jumalan kanssa!
Ateisti on "synnitön"???
Anonyymi-ap
3
72
Vastaukset
- Anonyymi
Synti on uhriton rikos.
- Anonyymi
Synnillä, rikoslailla ja moraalilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Otetaan esimerkki eräästä kotimaisesta herätyskristillisestä lahkosta.
Syntiä on:
-naisen korvakorut
-naisen meikkaaminen
-hiusten värjääminen
-SDP:n äänestäminen
-kirkkokuoroon osallistuminen
-ehkäisy
Syntiä ei ole:
-lapsen raiskaaminen
-toisen ihmisen uskonnollinen vainoaminen niin, että hän tekee itsemurhan
-petos (tämän uskonlahkon liikemiehet ovat tunnettuja huijareita)
- Anonyymi
minä olen jo sopinut synneistäni aku ankan kanssa 🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336524- 356003
- 293324
- 452770
- 342604
- 152278
- 372158
- 161986
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401829En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757